Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
baszos schreef:als ik het zo zie als jij met je auto omgaat, kan ik het me goed voorstellen dat precies jou zoiets gebeurt
ff laten fixen, en dan kan je weer lekker burnen
Hehe niks meer aan toe te voegen
eerst dat hok eens van hendrik ido ambacht hierheen halen.
lekker duur grapje
155 euro anwb
dan de auto nog eens ophalen en laten maken. of een naar de sloop en een nieuwe
Je moet ook GEEN zwarte GTT proberen by te houden als je er geen sleepkabel tussen hebt zitten .
Maar ja die dingen kunnen nu eenmaal gebeuren het blijven Renaults he.
oldskool schreef:Je moet ook GEEN zwarte GTT proberen by te houden als je er geen sleepkabel tussen hebt zitten .
Maar ja die dingen kunnen nu eenmaal gebeuren het blijven Renaults he.
Jou wagen is gewoon een kanon.
en daarbij heeft het niks met renault te maken, maar met een persoon wat die wagen op de een of andere achterlijke manier probeert te besturen
tsjehh auto moet je met respect behandele eh;)
mja 2 16v-tjes bijhoude is ook wel een kunst met een 1.2 haha:P
verpats me det interieur mer voor un prikkie, ik zou eens goed nadenke of je ut ding wel laat maken.. komt toch heel wat aant laten vervangen wil die weer in orde zijn en je weer goed zal kunne burne hahah
hoop niet dat jullie hebben staan wachten bij de valk zondag?
Want m'n vriendin heeft zondag morgen een ongeluk gehad, ze had de auto vakkundig tussen een huis en lantarenpaal geparkeerd auto was totelos was een audi 80.
linkervoor wiel afgebroken, radiator kapot, de vloer is naar binnen gekomen dus heeft een harde klap gemaakt
Rik schreef:hoop niet dat jullie hebben staan wachten bij de valk zondag?
Want m'n vriendin heeft zondag morgen een ongeluk gehad, ze had de auto vakkundig tussen een huis en lantarenpaal geparkeerd auto was totelos was een audi 80.
linkervoor wiel afgebroken, radiator kapot, de vloer is naar binnen gekomen dus heeft een harde klap gemaakt
gelukkig maakt ze het goed
nee leon en ik wisten niet precies wat de bedoeling was dus we zijn in 1x na veldhoven gereden aangezien ze op kerensheide zondag ook zouden werken.
hey mensen, ik heb net ff de berichtjes weer eens gelezen, en nu zie ik dat ze die clio willen gaan slepen op de autobaan??????????.Naar mijn weten mag je niet eens slepen op een autobaan,of vergis ik me nu??.Ben inieder geval wel benieuwd of het is gelukt
Flink aant klusse..hehe
Ik weet nu ook waar je woont ..Ik moet er nameklijk iedere woensdag ff sjnel krante brenge
leuk huis moet ik zeggen
van de zomer bbq ??
Ik heb net een telefoontje gekregen van de autospuiter, van de zomer krijg ik mijn bumpertjes, klinken en stootstrips helemaal nieuw gespoten!
En dat voor... 350 euro
Deze of volgende maand nog even kijken naar de koplampen, die ga ik (eindelijk) eens vervangen voor de 16v lens modellen.