[Merijn's GTT] Een APK'tje verder...
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Nice Ausspuff!! 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
dikke shit pik!
en dan heb ik t niet over je moeders coopertje
en dan heb ik t niet over je moeders coopertje

haha... Nee, hij is niet te koop. Ik heb er lang genoeg op gewacht.Roy schreef:Die uitlaat is zeker geil..Is tie te koop?
![]()
Die zwarte samco's zijn ook erg dik.

Enneh, iedereen bedankt voor de reacties.

goeie handel!
Nu issie zeker in 2011 klaar
Nu issie zeker in 2011 klaar

haha... Alsof hij ervoor gemaakt is! (Ja, dat is ie...
)
[img]http://www.k-tecracing.com/products/r5/ ... stem_1.jpg[/img]

[img]http://www.k-tecracing.com/products/r5/ ... stem_1.jpg[/img]
Het is allemaal phase 2 spul en mijn GT is ook een ph.2, dus dat klopt allemaal wel.Allartino schreef:mooie spulletjes hoorzeker die zwarte slangen
(vind die kleurtjes eigenlijk maar niks) zijn dat nou allemaal PHII slangen voor het koelsysteem? (de GT is een PhI toch)

Ik heb ook specifiek voor zwarte slangen gekozen, omdat ik geen kermisauto wil. De kap zal ook niet open staan op meetings.

-
Hoezo? Denk je dat dat blok heel blijft dan?Merijn schreef: De kap zal ook niet open staan op meetings.

die uitlaat is the bomb! van alle uitlaten die ik onder me GT heb gehad was dat wel de fijnste. wel goed ophangen, want dat dikke ding kloenkt overal tegenaan als ie maar ff scheef hangt 

Immer wieder die verdammte Holländer
Ik heb er zelf een handgemaakte onderzitten bij mijn BS.....ook 2,5 "
Maar als er nog eens een nette gebruikte te koop komt, gaat ie onder de rooie GT
Ze kosten best wel wat centjes...., daarom zal niet iedereen er mee rondrijden
Maar als er nog eens een nette gebruikte te koop komt, gaat ie onder de rooie GT
Ze kosten best wel wat centjes...., daarom zal niet iedereen er mee rondrijden

Wel jammer dat je de aankomende tijd niet online zult zijn omdat je de 5 aan het afmaken zult zijn

Megane R26 -> Megane 4 RS
haha... Gelukkig is mijn internet afgesloten thuis, dus wordt ik ook niet afgeleid. 
Ik heb geen idee of die uitlaat erg prijzig is. Ik vind het de mooiste die er op dit moment te krijgen is voor de GT en de pond is best laag, dus vandaar dat ik 'm besteld heb. Ik zie overigens dat hij nu 20 pond (ex VAT) duurder is geworden op de site. Ach ja... Ik kijk nu niet meer op een paar euro's meer of minder.

Ik heb geen idee of die uitlaat erg prijzig is. Ik vind het de mooiste die er op dit moment te krijgen is voor de GT en de pond is best laag, dus vandaar dat ik 'm besteld heb. Ik zie overigens dat hij nu 20 pond (ex VAT) duurder is geworden op de site. Ach ja... Ik kijk nu niet meer op een paar euro's meer of minder.

Hmmz...
The drama continues...
Kan iemand me vertellen wat er hier mis gaat?
Ik heb 21mm Powerflex stabilisatorstangrubbers besteld bij K-Tec. Eerst krijg ik 19mm toegestuurd, foutje van K-Tec. Daarna krijg ik 23mm toegestuurd, foutje van K-Tec... Nu krijg ik 21mm toegestuurd, maar dat zijn onjuiste rubbers. Te groot en onbruikbaar.
Nu blijkt dat het 2e setje dat me is toegestuurd, wat 23mm zou moeten zijn, toch de goede zijn. Ik heb dit gisteren kunnen checken door ze te vergelijken met de 23mm rubbers die ik vorig jaar al een keer bij Biesheuvel had besteld en verkeerd bleken te zijn. De artikelnummers komen overeen, maar het zijn echt verschillende dingen! :-S
Ik word er ondertussen helemaal gek van en ik geloof dat K-Tec ook niet echt blij met me is... Maar ik wil nu eindelijk wel eens de goede!
(Ik heb nu 1 setje goede, maar moet er 2 hebben...
)
Kan iemand me vertellen welk artikelnummer jullie gebruikt hebben?
PFF60-103
PFF60-104
PFF60-103-21
Schiet mij maar lek...
The drama continues...
Kan iemand me vertellen wat er hier mis gaat?
Ik heb 21mm Powerflex stabilisatorstangrubbers besteld bij K-Tec. Eerst krijg ik 19mm toegestuurd, foutje van K-Tec. Daarna krijg ik 23mm toegestuurd, foutje van K-Tec... Nu krijg ik 21mm toegestuurd, maar dat zijn onjuiste rubbers. Te groot en onbruikbaar.
Nu blijkt dat het 2e setje dat me is toegestuurd, wat 23mm zou moeten zijn, toch de goede zijn. Ik heb dit gisteren kunnen checken door ze te vergelijken met de 23mm rubbers die ik vorig jaar al een keer bij Biesheuvel had besteld en verkeerd bleken te zijn. De artikelnummers komen overeen, maar het zijn echt verschillende dingen! :-S
Ik word er ondertussen helemaal gek van en ik geloof dat K-Tec ook niet echt blij met me is... Maar ik wil nu eindelijk wel eens de goede!

Kan iemand me vertellen welk artikelnummer jullie gebruikt hebben?
PFF60-103
PFF60-104
PFF60-103-21
Schiet mij maar lek...

-
- Moderator
- Car: MB
Is ook niet echt handig als je die dingen iedere keer uit de UK moet laten komen. Ik moet zeggen dat bij mijn set ook wel iets verschil zat in maatvoering, maar dit was met een zeer kleine vermaking pas te krijgen. Ik het idee dat ze nogal ruime toleranties hebben daar 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Het heeft niks met de toleranties te maken... Ze leveren gewoon de verkeerde shit.
En dan heb ik het over Powerflex, niet over K-Tec.
Uiteindelijk heb ik dus wel 1 setje goede binnen gekregen, maar die zaten in een doosje waarin ze niet zouden moeten zitten.
Ze hebben dus gewoon niet op zitten letten of zo. Prutsers. 

Uiteindelijk heb ik dus wel 1 setje goede binnen gekregen, maar die zaten in een doosje waarin ze niet zouden moeten zitten.

ah...nog gelukt dus? 

beters!
graag gedaan
graag gedaan

Hmm... Gisteren heb ik met Paul even een controle gedaan op de aansluiting van de slangen en wel het 1 en ander veranderd.
Thanks daarvoor!
Maar nu heb ik ook even door de onderdelen gekeken die ik nog heb liggen en die niet zijn gelabeld...
Ik denk dat daar echt een GTT-expert aan te pas moet komen! Iemand op een zaterdag zin en tijd? 

Maar nu heb ik ook even door de onderdelen gekeken die ik nog heb liggen en die niet zijn gelabeld...