Even wat vraagjes.
Klopt het dat grand prix koplampen witter zijn dan de normale 16v's?
Zijn de luchtfilter adapters hetzelfde van een 16v en williams?
Cleaned_Clio_16v schreef:Even wat vraagjes.
nou al het clio spul is allemaal het zelfde hoor als je nieuwe koplampen koopt zien ze er nieuwe uit
Heeft er iemand de tijd en mogelijk om vandaag of morgen een foto te maken van een losse fusee van een 16v??? En als het kan ook met de (globale) maten erbij. Alleen een foto ben ik ook al heel blij mee
Even wat vraagjes.
Nee, die zijn identiek. Let wel op de knipperlichtglazen, hier had je doffere en heldere versies in als mijn geheugen up to date is. Ook heb je Verschillende koplampen, maar dat had weer te maken met je stelmechanisme op de achterkant.
Wat bedoel je met luchtfilter adapter? het filterhuis? Die zijn namelijk hetzelfde, net als de rest van het luchtinlaatgedeelte.
Remon-CL10 schreef:Heeft er iemand de tijd en mogelijk om vandaag of morgen een foto te maken van een losse fusee van een 16v??? En als het kan ook met de (globale) maten erbij. Alleen een foto ben ik ook al heel blij mee
Morgen kan ik er wel maken, wat ga je maken/klussen?
Nog veel 16v zooi liggen of is de kelder nu al een keertje leeg?
Mwah ik heb het een en ander nu bij Kim liggen. Even provosorisch een werkbank gemaakt (lees 3 sets wielen achterelkaar gezet en daar een houten deur opgelegd). Ideaal om aan mn huidige subframe te klussen, zodat dat al klaar is voor de cup clio. Het mindert langzaam, maar toch twijfel je bij elk onderdeel of je het niet ooit nog nodig gaat hebben
Remon-CL10 schreef:Heeft er iemand de tijd en mogelijk om vandaag of morgen een foto te maken van een losse fusee van een 16v??? En als het kan ook met de (globale) maten erbij. Alleen een foto ben ik ook al heel blij mee
Morgen kan ik er wel maken, wat ga je maken/klussen?
Voor school... Ga hem na tekenen in SolidWorks 3d Dus als je het zou kunnen doen heel graag!
Jean-Paul-S schreef:Het zal laat in de avond zijn, maar ik doe mijn best. Ik neem aan dat je een foto wil zonder abs sensor?
Moet hem eigenlijk voor 3-en vandaag hebben.. Maar ik heb ondertussen op internet een foto gevonden waar ik veel uit kan halen. Dus doe maar geen moeite meer. In ieder geval bedankt
Sorry maar ik begrijp niet echt wat je bedoelt. meen je voor een open luchtfilter waarbij je dat ovale stuk nodig hebt? of voor een slang aan te maken naar je bumper?
Ik heb nog wel een los fusee liggen die je kan lenen, af te halen in Duiven. Rest via PM
Ik neem van iemand een pipercross over. En die komt uit een 1.8 16v maar daar zit een adapter bij waardoor je die op je luchtfilterbehuizing kan plaatsen,op het plaatje ist niet zoals die op een clio maar om een idee te geven. Het is een adapter zodat je luchtfilter op je luchtinlaat past laat maar zeggen.
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u246 ... v/6444.jpg[/img]
Er staat geen merkteken op het blok. Wel kan je het BDP controleren door te kijken of het merkteken van het vliegwiel overeenkomt met de merktekens op de versnellingsbak.
Wat kan het allemaal zijn als de 1ste versnelling regelmatig niet erin wilt?? Ben vandaag bij mijn zeer waarschijnlijke nieuwe 16v wezen kijken en die had dit. Voor de rest schakelde hij perfect!
Als hij ook lastig (tandenknarzend) in de achteruit gaat is het de koppeling. Als het enkel de 1 is, zit het of in de bak, of in de afstelling van de schakelstang.
Ik was net bezig met me Pipercross luchtfilter:
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u246 ... 16v/08.jpg[/img]
Hoe krijg ik me standaard luchtfilter eruit,heb alle klemmetjes losgehaald en 2 dingen losgedraaid en nog 1 moertje los gedraaid. Wat moet ik nu nog meer doen? Er lopen ook 2 slagen naar het std luchtfilter,dan moet ik die dikke op de groteren opening doen en die kleine op de kleine lijkt mij logies?