[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc32 ... ELG006.jpg[/img]
Zoiets Martijn.
Oude houten ski's + stokken, een oude koffer (blind bevestigen met profielen door de bodem van de koffer), spatlappen, trekhaak met chrome dop, een oude MEGAGROTE NL OF F -sticker, een anti-statisch strookje met reflector, bont stoelhoezen, een pleerol in een gepunnikt hoedje op de hoedenplank of een meeknikkend hondje op de hoedenplank!
Ik heb nog wel van die bolle perpex windkappen voor een Renault 5.
Ik wil de ze er zelf op hebben, maar de elektrische ruiten willen niet meer dicht als ze erop zitten.
Maar ze zullen denk ik wel erg vet staan op jouw auto
Je kan ook gaan voro de Ratlook, net als die Kevers, T1 bussen en Karmann Ghia's. Overal van die oppervlakkige roest en allemaal lagen verf. Daar overheen een mooie blanke lak en klaar is Martijn
Ideetje:
Om het nog meer oldskool te maken, kan je ook blauwe platen erop zetten. Het is dan geen wagen van voor '74/'78, en onze blauwe vrienden vinden het geen goed idee, maar het staat wel oldskool.
Je kan ze trouwens gewoon laten maken.
En plak wat stickertjes op je zijruitjes (MoonEyes, Mr Horsepower, etc)
Tom schreef:De lol van die grote NL sticker snap ik eigenlijk niet zo. Dat ziet er toch niet uit man!
Je hebt ook NL of F bordjes die je middels een steuntje aan je bumper of carrosserie vastmaakt. Zie je vaak bij de oudere Kevers.
En idd zoals hieronder omschreven blauwe platen met witte opgelegde letters.
will schreef:
Je hebt ook NL of F bordjes die je middels een steuntje aan je bumper of carrosserie vastmaakt. Zie je vaak bij de oudere Kevers.
En idd zoals hieronder omschreven blauwe platen met witte opgelegde letters.
Zeg Willeon, vertel mij eens waar je die bordjes kunt krijgen? Heb al hard gezocht, maar kom maar niks tegen