Ach en het is puur toeval dat ik een gt turbo er voor heb gebruikt. Heb namelijk niets anders thuis staan dus dan is de keus gauw gemaakt

Dit blijft toch een geweldige creatiecatrinus schreef:Kijk aan, nog een lotgenoot er bij in de renault wereld. Vorig jaar in Gronau stond de mijne er zo bij
[img]http://www.5gt.nl/images/a775befccac9ef ... a-2927.jpg[/img]
WouterW schreef:Een goeie 5 hoor. Heb hier nog een GT stuur liggen trouwens. Intresse?
Anders heeft Haas dr nog wel een aantal in zn auto liggen, die had zn dakraam niet (goed) dichtgedaanMartijnG schreef:Ja, de meeting-stickertjes zitten er al op![]()
Waar wacht je nog op dan??MartijnG schreef:En als ik de achterste wielkasten nou nog wat uit kan kloppen, en dan de torsie naar beneden zou gooien zodat ie horzizontaal staat, dan komt ie er ongeveer zo uit te zien;
holy crap.....lowriderMartijnG schreef:En als ik de achterste wielkasten nou nog wat uit kan kloppen, en dan de torsie naar beneden zou gooien zodat ie horzizontaal staat, dan komt ie er ongeveer zo uit te zien;
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ontaal.jpg[/img]
Ronnie schreef:Toch is het wel een leuke wagentje voor op full speed, maar dat is mijn mening. Menig persoon zal het een spuiglelijk hok vinden
Kun je om lachen, maar 't is tegenwoordig wel "hoe gekker en hoe fouter, hoe beter"!-PAZ- schreef:Ronnie schreef:Toch is het wel een leuke wagentje voor op full speed, maar dat is mijn mening. Menig persoon zal het een spuiglelijk hok vinden
Idd gewoon op full-speed neerzetten dat ding, dan wel effe kippenhok op dak he![]()
Inderdaad, of op een goeie vlooienmarkt/rommelmarkt. Maar je moet er net tegenaan lopen. Veel VW volk aast er ook op. Maar op een gegeven moment is de nieuwigheid eraf en moet t weer een finishvlag dak worden.....Ferdy schreef:marktplaats
Mmm, dus dat idee is ook achterhaald.....wilde nog wel eens kijken naar een geblokt dak op de GT.will schreef:Inderdaad, of op een goeie vlooienmarkt/rommelmarkt. Maar je moet er net tegenaan lopen. Veel VW volk aast er ook op. Maar op een gegeven moment is de nieuwigheid eraf en moet t weer een finishvlag dak worden.....Ferdy schreef:marktplaats
Ik heb de originele trekhaak, imperial en skidragers voor de alpinewill schreef:Inderdaad, of op een goeie vlooienmarkt/rommelmarkt. Maar je moet er net tegenaan lopen. Veel VW volk aast er ook op. Maar op een gegeven moment is de nieuwigheid eraf en moet t weer een finishvlag dak worden.....Ferdy schreef:marktplaats
DennisT schreef:General Lee vlag op het dak (waar is die vlag ook alweer van?)
Of gewoon een General Lee 5 maken, die heb ik nog nie gezien
Of mini style, donkergoen met wit dakwill schreef:DennisT schreef:General Lee vlag op het dak (waar is die vlag ook alweer van?)
Hahahaa, heerlijk! De ideeën komen los! Super!
Alex Los schreef:Mmm, dus dat idee is ook achterhaald.....wilde nog wel eens kijken naar een geblokt dak op de GT.will schreef:Inderdaad, of op een goeie vlooienmarkt/rommelmarkt. Maar je moet er net tegenaan lopen. Veel VW volk aast er ook op. Maar op een gegeven moment is de nieuwigheid eraf en moet t weer een finishvlag dak worden.....Ferdy schreef:marktplaats
Whehehe, de kleur is dan al geen probleem meer.....DennisT schreef:General Lee vlag op het dak (waar is die vlag ook alweer van?)
Oud-Hollandse vouwwagen erachterMartijnG schreef:Kom maar op hoor jongens...Hoe fouter, hoe beter...en hou in het achterhoofd dat het voor bijna nop moet kunnen
![]()
Ga binnenkort wel even naar de tweedehands winkel hier in de buurt, kijken of ze nog wat leuke oude houten kratten ofzo hebben staan...