Goedenavond allemaal, bedankt voor de belangstelling!

, ik ben weer een beetje onder de levenden

!
Ik heb idd een flinke klap gemaakt met karten. Voor degenen die hebben gereden, het gebeurde na die snelle bochten combinatie in de bocht waar de toeschouwers stonden. Ik reed met het pedaal op het metaal toen ik in een bocht een tikkie kreeg, ik moest corrigeren en voordat ik kon reageren klapte ik zijdelings in de baanafzetting. De g krachten wonnen het van mijn nek die ik echt hoorde kraken..
In eerste instatie dacht ik dat het allemaal wel meeviel maar na een uurtje kreeg ik meer pijn en zeiden tocht net iets teveel rtcers dat ik er zo beroerd uitzag....resume ik voelde me raar, mijn nek, rug en hoofd deden pijn. G-J heeft me naar het ziekenhuis gereden (en Paul reed er achteraan in de servas peus), ***lees de post van Paul** Toen de arts aan mijn nek voelde en zei dat het toch echt mijn nekwervels waren waar ik last van had schrok ik toch wel even, gelukkig bleek na de foto's dat er niets ernstigs aan de hand was

, G-J en Paul hebben me toen naar Gouda gereden

, gisteren de gehele dag erge pijn in mijn hele lijf gehad en na vannacht 15 uur geslapen te hebben beginnen de pijnstillers nu eindelijk hun werk te doen......karten Yeah