Dit was in ieder geval wel met de Goor-ado club naast ons
En de legendarische Ray op het kinderfietsje, Chris die een tafel leende.
Wob de boomhanger, Sfen die z'n gitaar stuksloeg, of was dat Automaxx 2?
Dit was in ieder geval wel met de Goor-ado club naast ons
En de legendarische Ray op het kinderfietsje, Chris die een tafel leende.
Wob de boomhanger, Sfen die z'n gitaar stuksloeg, of was dat Automaxx 2?
t@ring das echt lang geleej zeg...
Nee dit was speed toen zijn Pieter, Paul en ik naar pieter gereden om daar bij zijn ouders de drankkast leeg te zuipen
Feest
hahaha die gitaar van sven op paul zijn kop daar heb ik vast nog wel ergens foto's van zal eens zoeken vanavond... Wat een zooi maakten we er toen van zeg
Bij men ford bus (tddi) hoor ik sinds vandaag de turbo hard sissen. Weet dat je een turbo normaal hoort fluiten als ie opspoelt maar nu sist ie echt. Alleen zit met het probleem dat ik vandaag te laat thuis was om dat ding bij de garage te droppen en morgenochtend moet ik er al weer vroeg mee op pad. Kan het kwaad om er nog een dagje mee te rijden? (ongeveer 200 km totaal). Of zou de turbo zichzelf in de soep draaien?
Zal wel een losse turboslang zijn of een lekke intercooler...je mist dan wel wat vermogen als het goed is...tsja, het is een leasebus toch? Gewoon blijven rijden dus
Of een scheur ergens. Maar waarom zelf beslissen. Laat lekker je werkgever die keuze maken. als dat ding dan in de stront loopt kun jij er iig niets aan doen.
Bij mij weten heeft dat ding geen intercooler. Dat is de tdCi uitvoeringen.
@Martijn en Tom:
Klopt het is een lease bus. Maar zou het zelf vooral erg vervelend vinden om langs de weg stil te komen te staan. Wat betreft vermogens verlies he ik nog niet gemerkt aangezien ik vanmiddag veel file heb gereden. Als dat idd het geval is kom ik daar morgenochtend wel achter
Dat zal je zwaar tegen vallen Ben er heel erg over te spreken. Rijdt fijn en is redelijk vlot. Menigeen vergist zich nog wel eens bij het verkeerslicht van: ow het is maar een busje
Luco/Alpine-racer schreef:Yesssssssssss.
Nieuwe opdracht binnen voor 9 maanden (voorlopig)
Dichterbij en voor een veel vetter uurloon dan bij Landal, dus einde april Landal.
Ik heb een bouwkundig adviesbureau.
Ik doe eigenlijk alles wat met bouwen te maken heeft.
Van planmatig onderhoud voorbereiden, aanbesteden en begeleiden tot toezicht op kleine of grote bouwprojecten.
De nieuwe opdracht is een nieuwe afdeling mede helpen om de jongelingen te begeleiden en flink wat werk uit te zetten.
Luco/Alpine-racer schreef:Ik heb een bouwkundig adviesbureau.
Van planmatig onderhoud voorbereiden, aanbesteden en begeleiden tot toezicht op kleine of grote bouwprojecten.
De nieuwe opdracht is een nieuwe afdeling mede helpen om de jongelingen te begeleiden en flink wat werk uit te zetten.
Goed bezig jongen!!! Lekker bouwen aan je toekomst en dan vanaf je 40ste stoppen met werken en lekker gaan racen/de wereld rond reizen en van het leven gaan genieten
Luco/Alpine-racer schreef:Ik heb een bouwkundig adviesbureau.
Goed bezig jongen!!! Lekker bouwen aan je toekomst en dan vanaf je 40ste stoppen met werken en lekker gaan racen/de wereld rond reizen en van het leven gaan genieten