op wie z'n vraag was dat?? die van ollie of die van mij?Riël Notermans schreef:Ja
ACT: Clio16V I
Neeanco schreef:ff raar vraagje miss.. zou je een 16v ook kunnen chippen met een tunings chip van een williams??

Ja k weet t 

-
- Berichten: 693
- Lid geworden op: ma 27 nov 2006 13:05
- Locatie: Oostvoorne
Er komen veel mooie gp's binnen de club erbij en weet niet of deze ook hier actief/bekend is maar dit is er 1 minder http://link.marktplaats.nl/151307256
-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
leuk om te proberen dat stuur zover mogelijk in het kanaal te smijten
Die schade is echt wel te fixen?WouterW schreef:leuk voor onderdelen
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Het is dat ie niet 449 is



Ook geen 432 trouwens... Is ooit in een andere groen/blauw achtige kleur overgespoten, dus als hij daar geen kleurcode meer van heeft wordt overspuiten ook moeilijk lijkt mij...Jean-Paul-S schreef:Het is dat ie niet 449 is![]()
ding is wel vaker op een rtc meet geweest.. meen datie van een groninger/fries was oid?
zijn anders als ik kool mag geloven.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
volgens mij is een gemiddelde prijs van een clio 16v nog niet echt hoog en volgens mij is er wel redelijk wat vraag naar die GP interieurtjesRiël Notermans schreef:Die schade is echt wel te fixen?WouterW schreef:leuk voor onderdelen
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Heeft iemand trouwens de steekmaat van de bouten over de flenzen van een Williams/16v kat en de lengte van het hele ding?
Ik denk dat ik maar es een katvervanger in Autocad ga frommelen en ff laat lassen. Zet wel gelijk de 16v en de williamsstand erin, kun je em mooi als universeel gebruiken
Ik denk dat ik maar es een katvervanger in Autocad ga frommelen en ff laat lassen. Zet wel gelijk de 16v en de williamsstand erin, kun je em mooi als universeel gebruiken

-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Dit tekeningetje heb ik ooit snel gemaakt. Lengte is volgens mij gelijk.
[img]http://members.lycos.nl/rtc221/kat%201.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/rtc221/kat%20tek..jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/rtc221/kat%201.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/rtc221/kat%20tek..jpg[/img]
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Als ik het zo bekijk is de flenssteek (maat boutgat-boutgat) ook nog es verschillend voor de 16v/Willy. Die moet ik dus ff hebben. En dan ook weer voor de achterkant.
Ik dacht ff een tekeningetje te maken voor alfgemeen gebruik voor de 16v en de williams.
Als iemand de lengte van z'n 16v kat opmeet en die steekmaat, meet ik de rest wel ff af bij m'n eigen Williams.
Ik dacht ff een tekeningetje te maken voor alfgemeen gebruik voor de 16v en de williams.
Als iemand de lengte van z'n 16v kat opmeet en die steekmaat, meet ik de rest wel ff af bij m'n eigen Williams.

-
- Berichten: 1455
- Lid geworden op: do 26 feb 2004 13:40
- Locatie: Utrecht
Steven, kijk eens op pagina 184 van het ACT Williams 
ok want ik ben namelijk bezig met een revisatie project van een ph1 motor en die wil ik dan tegen de tijd als die klaar is in mijn gp gooien. dus dat zou dan zonder problemen moeten lukken 

--->Clio 16v Grandprix Nr. 414<---
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Is dit niet de Clio met die kameleon-lak en de antraciete Brockjes die pas te koop stond?
http://link.marktplaats.nl/151307256
http://link.marktplaats.nl/151307256
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Klopt ja, is een GrandPrix. Heb ik ook nog over gedacht om bij te gaan kijken. Wel zondeMartijnG schreef:Is dit niet de Clio met die kameleon-lak en de antraciete Brockjes die pas te koop stond?
http://link.marktplaats.nl/151307256

Ik zag op marktplaats deze 16v staan:
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... -2009.html
ben wel geïnteresseerd (eerst mn rsi verkopen..), maar kennen jullie deze clio?
joe
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... -2009.html
ben wel geïnteresseerd (eerst mn rsi verkopen..), maar kennen jullie deze clio?
joe
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
-
- Berichten: 700
- Lid geworden op: wo 18 jun 2003 19:42
- Locatie: Alkmaar
Vojnar schreef:Ik zag op marktplaats deze 16v staan:
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... -2009.html
ben wel geïnteresseerd (eerst mn rsi verkopen..), maar kennen jullie deze clio?
joe

een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Lees het project topic eens door, dan weet je gelijk wat er allemaal gedaan is en gebeurd is met deze auto. Dan kan je voor jezelf wel een oordeel maken of het wat is voor je


R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Berichten: 700
- Lid geworden op: wo 18 jun 2003 19:42
- Locatie: Alkmaar
Dat is nog van het laatste projectje
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Ik ben voor school bezig om verschillende berekeningen uit te voeren aan de wielophanging van mijn 16v. Ik heb alles bekeken, maar snap de toevoeging van een stang niet... Op onderstaande foto is deze te zien in het rood. Deze zit onderaan aan de draagarm en bovenaan vast aan de carroserie. Kan iemand mij vertellen wat het doel van deze stang is??
![Afbeelding]()
Watvoor berekeningen maak jij dan? Wil ik wel es zien 
Die stang zit daar om de doorbuiging van je subframe te beperken, het subframe is aan de uiterste hoeken ondersteund en kan in het midden nog wel wat flexibiliteit hebben. Vandaar die reactiestang.

Die stang zit daar om de doorbuiging van je subframe te beperken, het subframe is aan de uiterste hoeken ondersteund en kan in het midden nog wel wat flexibiliteit hebben. Vandaar die reactiestang.