Zat net door het clio 16v foto topic te bladeren, en toen kwam ik deze foto tegen.
Hij heeft een paar afdek kapjes over de schokbrekers bevestigingen, en ik vind dat er wel netjes uitzien.
Weet iemand of die dingen bij Renault te krijgen zijn, of zijn ze misschien wel van een compleet andere auto?
[img]http://i170.photobucket.com/albums/u246 ... s-1944.jpg[/img]
Greetz
Kappen over toplagers?
ik heb ze laatst ook gevonden bij een sloop clio. maar lijken mij niet de moeite waard om nieuw te bestellen.
had ie beter het kapje over de inlaatspruitstuk kunnen bestellen (a 100 euro
), die mist ie namelijk 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Scherp gezien+Clio16v+ schreef:had ie beter het kapje over de inlaatspruitstuk kunnen bestellen (a 100 euro), die mist ie namelijk

Ja dat dacht ik ook, vind het er wel een stuk netter uitzien zo.
Zal een kijken of ze nog te bestellen zijn, anders op de sloop eens wat motorruimtes bekijken.
edit:
En nou ik toch deze foto ervoor heb staan, dat type plaatje links bij de koplamp zijn die nog ergens te krijgen, eventueel na laten maken, Renault heeft ze iig niet meer.
De mijne is beschadigd tijdens uitboren, dus die kan ik niet meer opfrissen.
Greetz
Zal een kijken of ze nog te bestellen zijn, anders op de sloop eens wat motorruimtes bekijken.
edit:
En nou ik toch deze foto ervoor heb staan, dat type plaatje links bij de koplamp zijn die nog ergens te krijgen, eventueel na laten maken, Renault heeft ze iig niet meer.
De mijne is beschadigd tijdens uitboren, dus die kan ik niet meer opfrissen.
Greetz
dit zou goed kunnen want de kapjes passen niet zo lekker op een phase 1.5 (williams)Christian schreef:edit
schotels zonder rubber ph1 eerste versie daar waren die kapjes volgens mij voor
nu heb je schotels met rubber er omheen
K thanxs, mijne is nog net een fase 1, ik kijk wel of ik ze kan bestellen en of ze passen.
Greetz
Greetz
ik heb nog een setje liggen van de rally clio. deze liggen in hengelo.Jerome16v schreef:K thanxs, mijne is nog net een fase 1, ik kijk wel of ik ze kan bestellen en of ze passen.
Greetz
PM verstuurdGeert schreef:ik heb nog een setje liggen van de rally clio. deze liggen in hengelo.Jerome16v schreef:K thanxs, mijne is nog net een fase 1, ik kijk wel of ik ze kan bestellen en of ze passen.
Greetz