[img]http://www.5gt.nl/images/0d83187a7879bb ... 8-3759.jpg[/img]
Alles past, als je het maar aanpast.........MartijnG schreef:Naah, 5x108 gaat toch niet echt passen op de 5En het zijn een soort van Mercedes velgen dus daar wil je ook niet echt mee gezien worden...
Nee, komende zaterdag zal gaan blijken of de A-Team wielen een comeback gaan maken op een andere auto
niet?MartijnG schreef:Naah, 5x108 gaat toch niet echt passen op de 5En het zijn een soort van Mercedes velgen dus daar wil je ook niet echt mee gezien worden...
5x108 is ook renault hoor-Ray- schreef:niet?MartijnG schreef:Naah, 5x108 gaat toch niet echt passen op de 5En het zijn een soort van Mercedes velgen dus daar wil je ook niet echt mee gezien worden...
Idd, tis net of je schade rijd zo, gewoon die plaat voor de bestuurdersstoel leggen en zeggen dattie net naar benede lazerde. Dat slikken ze nog wel eensChris schreef:Mooie plaatjes!![]()
Ik had alleen die voorste nummerplaat er ff uit gegooid...
Is inderdaad degene die een blok van jou heeft. Geen idee wat hij er verder al mee heeft gedaan. Geloof dat er nog wat dingen bij het overbouwen tegen zaten, maar dat zal vast wel goed komen. Komt dit blok ook uit jou zilvere 21? Of is het een ander reserveblok? Want er zit best een hoop pk's in heb ik begrepen?-jo- schreef:is dat die jongen die hier een blok is komen halen ? Hoe ver staat ie ermee ?
Een probleem met iets van de achteras, paar keer een hoop geknak en getik gehoord aan de achterkant waarbij het lijkt alsof de remmen worden aangetrokken. Verder nog niet naar kunnen kijken ofzo...-PAZ- schreef:Rijdend maken??, wat scheelt er nu nog aan dan?
Sinds mijne aangepast was naar een groep A heb ik heel erg veel geklooi ermee gehad...-PAZ- schreef:Ow das minder, niet gewoon iets met de afstelling van je carb? Deze was toch nog maar net aangepast naar groep-A spec
ik had em gezegd dat ie steeds mocht bellen als ie hulp nodig had. Bertram was het geloof ik ?MartijnG schreef:Is inderdaad degene die een blok van jou heeft. Geen idee wat hij er verder al mee heeft gedaan. Geloof dat er nog wat dingen bij het overbouwen tegen zaten, maar dat zal vast wel goed komen. Komt dit blok ook uit jou zilvere 21? Of is het een ander reserveblok? Want er zit best een hoop pk's in heb ik begrepen?-jo- schreef:is dat die jongen die hier een blok is komen halen ? Hoe ver staat ie ermee ?