die zit bij die k-tec set:-)Steven(stk) schreef:kun je er niet een plattere radiator fan opzetten ?, er moet toch wel iets platters te vinden zijn dan zo`n lomp gt dingAlex Los schreef:
En daar tussen zit misschien 1cm, en de radiator kan ook niet naar achter want daar zit weer de fanmotor in de weg![]()
[5GTT] Lex'GTT Orange Project
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
voor 60 heb je een grote spal zoals er bij de 21 opzit. Ik ga toch zowieso voor een andere radiator, waarschijnlijk terug een op maat ding.
Ik geloof niet zo in de grille IC, kan nooit lekker gaan met radiator dan. Heb zelf wel eens tijdje rond gereden met mijn oliekoeler achter de grille, maar dat was ook niet echt een succes.
@ Jo staan die spal ventilatoren ook ergens online met de maten enz erbij??
@ Jo staan die spal ventilatoren ook ergens online met de maten enz erbij??
R5GTT. Drive it like you stole it
idd, gewoon lekker een spal nemen, meer rendement als het goed is en vele malen goedkoper. En uiteraard een stukje platter, die kan je bijvoorbeeld krijgen bij diverse airco-boeren. Enne als je ff googled Paz vindt je die dingen zo
. Ik kan vanavond/morgen wel ff kijken welke ik heb Lex........maar dr zal ongetwijfeld ook een fotootje in mn projecttopic staan ergens.

voor ic's en radiatoren op maat ga ik steeds naar : http://www.peetersvantongel.be/index.php?p=home
Steven schreef:Dutchpowertrading, Biesheuvel etc.
Paz je bent toch geen klein jochie meer?
Dat niet ben gewoon nogal lui/gaar

We moeten op mijn werk ook nog ergens zo een boek van spal hebben, kon het alleen niet vinden laatste keer dat ik er naar zocht
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hij past wel, dat is het probleem ook niet.
Hij past alleen niet op de manier zo als ik het zou willen. Bij jou is er een rand uit de bumper gehaald en loopt de slang door de grille en dat is iets wat ik gewoon niet wil.
Ik heb niet voor niets dat front zo strak opgebouwd
Hij past alleen niet op de manier zo als ik het zou willen. Bij jou is er een rand uit de bumper gehaald en loopt de slang door de grille en dat is iets wat ik gewoon niet wil.
Ik heb niet voor niets dat front zo strak opgebouwd

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb weer een beetje inspiratie gekregen.....
en een paar speciale interkoelerbuizen op de kop getikt die ideaal te gebruiken zijn op een 5 GT, dus morgen gaan we de bumper er weer afhalen en nog een poging wagen
en een paar speciale interkoelerbuizen op de kop getikt die ideaal te gebruiken zijn op een 5 GT, dus morgen gaan we de bumper er weer afhalen en nog een poging wagen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou we zijn een heel eind op weg.....
Moest eerst even de wielkasten van de Charade van mijn meissie uitklopen want de wielen liepen aan als je er met meerder mensen in zat.
Toen het front van de GTturbo gedemonteerd. Grille eruit en voorbumper eraf. Daarna de orginele interkoeler gedemonteerd incl de slangen van de turbo en de carburateur. Dat ruimt al lekker op. Eerst maar eens de oliekoeler demonteren en achter de grille plaatsen. Toen de Mondeo TDCi interkoeler tevoorschijn gehaald en gepast. Hij past precies onder de frontbalk tussen het subframe in. Daarna de voorbumper er weer bij en die valt er precies overheen en de interkoeler komt precies achter de opening in de bumper. Bumper er weer af en gaan rommelen met een paar van de zaak mee genomen interkoeler hardpipes. Inmiddels zweeft de oliekoeler achter de grille en is de radiateur een stukje opgeschoven om ruimte te maken voor een interkoelerbuis......en gaan we van de week weer verder...foto's volgen nog
Moest eerst even de wielkasten van de Charade van mijn meissie uitklopen want de wielen liepen aan als je er met meerder mensen in zat.
Toen het front van de GTturbo gedemonteerd. Grille eruit en voorbumper eraf. Daarna de orginele interkoeler gedemonteerd incl de slangen van de turbo en de carburateur. Dat ruimt al lekker op. Eerst maar eens de oliekoeler demonteren en achter de grille plaatsen. Toen de Mondeo TDCi interkoeler tevoorschijn gehaald en gepast. Hij past precies onder de frontbalk tussen het subframe in. Daarna de voorbumper er weer bij en die valt er precies overheen en de interkoeler komt precies achter de opening in de bumper. Bumper er weer af en gaan rommelen met een paar van de zaak mee genomen interkoeler hardpipes. Inmiddels zweeft de oliekoeler achter de grille en is de radiateur een stukje opgeschoven om ruimte te maken voor een interkoelerbuis......en gaan we van de week weer verder...foto's volgen nog

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja met die Ford koeler is goed te doen. Ik moet alleen nog het traject vanaf de turbo voor vormen en passen. De anderkant heb ik al redelijk klaar. Zaterdag effe naar de Autosportcompany voor wat slangen 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Der over met een interkoelerbuis van een Espace 2.0T 
Die wordt in de knik naar beneden plat ipv rond

Die wordt in de knik naar beneden plat ipv rond

Laatst gewijzigd door Lex op zo 27 jan 2008 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Wou net zeggen...vergeet de duidelijke foto's niet

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Hmmm... Mondeo TDCi-intercooler ...... 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ach ja, verstand komt met de jaren. Het duurde bij mij ook effe
Maar straks gaan we iets meer schroeffie schroeffie doen, naar 1,3 bar ofzo...das wel de max dan. Tot ie plof zegt....dan mag ik een grotere van El.

Maar straks gaan we iets meer schroeffie schroeffie doen, naar 1,3 bar ofzo...das wel de max dan. Tot ie plof zegt....dan mag ik een grotere van El.