ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Die durven zeg
En golfje en je hebt een hoop ellende

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
ik zie alleen een plaatje van taglich neue funlinks?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Dat zie ik nu ook. vreemd. Dit is de link. Ik doelde op de foto in het zwembad met de verlengsnoer
http://www.bildschirmarbeiter.com/fun_1 ... 00108.html


http://www.bildschirmarbeiter.com/fun_1 ... 00108.html
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
hebben ze je eindelijk door wouterWouterW schreef:Ze hebben op mn werk een nieuw internet filter, kan GVD nu niet meer op RTC enz enz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()




Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
vraagje: bij mijn Golf heb ik nogal last van tikkende klepstoters en dat is gekomen nadat ik de olie heb vervangen. Wat er in zat, weet ik niet, ik heb er gewoon 10W40 ingedonderd, maar dat is dus te dun denk ik. Alsie warm is begintie echt te tikken. (nee, geen lagers)
Nu twijfel ik ff wat te doen: scheut ATF erbij en hiermee doorrijden of er 0W30 ingooien?
Ding heeft ruim 400.000 km gedraaid, dus er zal wat speling zitten hier en daar.
Nu twijfel ik ff wat te doen: scheut ATF erbij en hiermee doorrijden of er 0W30 ingooien?
Ding heeft ruim 400.000 km gedraaid, dus er zal wat speling zitten hier en daar.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
daar zit ik al, maar daar hoef ik toch neit alles te vragen? 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Motor dr uit en dan bijvoorbeeld een 1.4 GTT of 1.8 16v dr in hangenHaas schreef:vraagje: bij mijn Golf heb ik nogal last van tikkende klepstoters en dat is gekomen nadat ik de olie heb vervangen. Wat er in zat, weet ik niet, ik heb er gewoon 10W40 ingedonderd, maar dat is dus te dun denk ik. Alsie warm is begintie echt te tikken. (nee, geen lagers)
Nu twijfel ik ff wat te doen: scheut ATF erbij en hiermee doorrijden of er 0W30 ingooien?
Ding heeft ruim 400.000 km gedraaid, dus er zal wat speling zitten hier en daar.

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Als er woorden zoals Seks, Porno enz enz op nu.nl of telegraaf.nl worden gebruikt worden die ook gebloktLuco/Alpine-racer schreef:hebben ze je eindelijk door wouterWouterW schreef:Ze hebben op mn werk een nieuw internet filter, kan GVD nu niet meer op RTC enz enz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
stijgt de productiviteit met 50% 

0w30 is nog wat dunner, probeer dan iets dikker 15w40Haas schreef:vraagje: bij mijn Golf heb ik nogal last van tikkende klepstoters en dat is gekomen nadat ik de olie heb vervangen. Wat er in zat, weet ik niet, ik heb er gewoon 10W40 ingedonderd, maar dat is dus te dun denk ik. Alsie warm is begintie echt te tikken. (nee, geen lagers)
Nu twijfel ik ff wat te doen: scheut ATF erbij en hiermee doorrijden of er 0W30 ingooien?
Ding heeft ruim 400.000 km gedraaid, dus er zal wat speling zitten hier en daar.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
hoe lager het getal, hoe dikker toch?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
ah dan heb ik me altijd vergist 

gewoon wat atf. en mee door rijden geeft niet, ik heb een garagehouderhet ook zien doen bij een oude polo, die hij al jaren onderhoud. geeft nietsHaas schreef:vraagje: bij mijn Golf heb ik nogal last van tikkende klepstoters en dat is gekomen nadat ik de olie heb vervangen. Wat er in zat, weet ik niet, ik heb er gewoon 10W40 ingedonderd, maar dat is dus te dun denk ik. Alsie warm is begintie echt te tikken. (nee, geen lagers)
Nu twijfel ik ff wat te doen: scheut ATF erbij en hiermee doorrijden of er 0W30 ingooien?
Ding heeft ruim 400.000 km gedraaid, dus er zal wat speling zitten hier en daar.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
Wie weet waar ik kan berekenen hoeveel BPM er bij invoer berekend wordt? De site van de Douane geeft wel de berekningswijze aan, maar ik heb de netto cataloguswaarde nodig.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
http://www.autobelastingen.nl/berekenbpm.php
De netto cataloguswaarde is toch wel bekend bij de aankoop van een auto, neem ik aan? Dat moet ergens wel na te trekken zijn.
De netto cataloguswaarde is toch wel bekend bij de aankoop van een auto, neem ik aan? Dat moet ergens wel na te trekken zijn.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
Zo te zien aan de berekening uit jouw linkje, is de berekening niet spannend maar een kwestie van terugrekenen. Geen vreemde drempels etc.
Ervan uitgaande dat de BTW in Duitsland en NL gelijk is, zitten de kosten dus in de keuring en BPM. Nu eens rekenen of een Laguna V6 dan goedkoper is.
Ervan uitgaande dat de BTW in Duitsland en NL gelijk is, zitten de kosten dus in de keuring en BPM. Nu eens rekenen of een Laguna V6 dan goedkoper is.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
Nou....
In Duitsland kan ik er twee op LPG vinden, in Nederland niets. Zou de LPG-installatie dan ook nog meetellen in de BPM? Ze hebben het over accessoires bij de berekening en dat is zo'n installatie toch ook?
Bij de V6 spreekt me aan dat het een automaat is en die 6 cilinders. 2.0T is ook zeldzamer.
In Duitsland kan ik er twee op LPG vinden, in Nederland niets. Zou de LPG-installatie dan ook nog meetellen in de BPM? Ze hebben het over accessoires bij de berekening en dat is zo'n installatie toch ook?
Bij de V6 spreekt me aan dat het een automaat is en die 6 cilinders. 2.0T is ook zeldzamer.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
alleen als het zo standaard geleverd wordt volgens mij. eventuele latere veranderingen doen niet mee voor de BPM dacht ik, maar ik kan het volledig mis hebben.Martijn schreef:Nou....
In Duitsland kan ik er twee op LPG vinden, in Nederland niets. Zou de LPG-installatie dan ook nog meetellen in de BPM? Ze hebben het over accessoires bij de berekening en dat is zo'n installatie toch ook?
Bij de V6 spreekt me aan dat het een automaat is en die 6 cilinders. 2.0T is ook zeldzamer.
Hallo luitjes hier,
ik heb even een mededeling.
misschien vinden mensen het niet belangrijk.
maar er is een grootscheepse oplichter bezig op marktplaats.
deze man/vrouw stuurt standaard berichten soortgelijke als deze:
Ik heb een paar foto's van de auto bijgedaan.
Deze auto is in perfecte staat,altijd dealer onderhouden, onderhoudsboekjes ter inzage.
Ik ben in Engeland met de auto, dit is geen enkel probleem.
Ik kan de auto naar je toezenden, je hebt 5 dagen om de auto te testen, voordat ik m'n geld krijg.
De prijs van deze auto is 4.900 euro, en de verzendkosten zijn 300 euro (ik betaal de helft van de verzendkosten)
De prijs incl verzendkosten zijn 5.050 euro.
Ik verkoop het voor een zeer lage prijs omdat ik naar het buitenland moet vertrekken voor mijn werk.
Als je enige vragen hebt stuur een e-mail.
PS: Please reply me in english, because I don't know to write dutch. Only my wife write dutch and she will leave the country tomorrow
Regards
Mocht iemand dus een auto willen kopen en dit mailtje krijgen.
GA ER NIET OP IN!
deze mensen zijn oplichters zij maken je 150 euro afhandig door te zeggen dat de verzendkosten 300 zijn en de helft betaal jij, zodra jij dit betaald heb zal je nooit een auto zien en nooit meer wat van deze mensen horen!
Groeten peter
Hopelijk heb ik het hier goed geplaatst
ik heb even een mededeling.
misschien vinden mensen het niet belangrijk.
maar er is een grootscheepse oplichter bezig op marktplaats.
deze man/vrouw stuurt standaard berichten soortgelijke als deze:
Ik heb een paar foto's van de auto bijgedaan.
Deze auto is in perfecte staat,altijd dealer onderhouden, onderhoudsboekjes ter inzage.
Ik ben in Engeland met de auto, dit is geen enkel probleem.
Ik kan de auto naar je toezenden, je hebt 5 dagen om de auto te testen, voordat ik m'n geld krijg.
De prijs van deze auto is 4.900 euro, en de verzendkosten zijn 300 euro (ik betaal de helft van de verzendkosten)
De prijs incl verzendkosten zijn 5.050 euro.
Ik verkoop het voor een zeer lage prijs omdat ik naar het buitenland moet vertrekken voor mijn werk.
Als je enige vragen hebt stuur een e-mail.
PS: Please reply me in english, because I don't know to write dutch. Only my wife write dutch and she will leave the country tomorrow
Regards
Mocht iemand dus een auto willen kopen en dit mailtje krijgen.
GA ER NIET OP IN!
deze mensen zijn oplichters zij maken je 150 euro afhandig door te zeggen dat de verzendkosten 300 zijn en de helft betaal jij, zodra jij dit betaald heb zal je nooit een auto zien en nooit meer wat van deze mensen horen!
Groeten peter
Hopelijk heb ik het hier goed geplaatst

Martijn schreef:Zo te zien aan de berekening uit jouw linkje, is de berekening niet spannend maar een kwestie van terugrekenen. Geen vreemde drempels etc.
Ervan uitgaande dat de BTW in Duitsland en NL gelijk is, zitten de kosten dus in de keuring en BPM. Nu eens rekenen of een Laguna V6 dan goedkoper is.
cataloguswaarde zie je op autoweek.nl