RTC Ringweekend 2008: chattopic: the day after
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ideetje om met z'n allen tegelijk naar die schnitzeltent te gaan? Ik zie ze gek worden. 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
dan gaan ze al schelden vóór ze iets klaar hebben, zeker als we al burpend en ruftend binnenkomen 

Vooral als de WC-rol weer tevoorschijn komt 
Of als ik in de gordijnen klim
Edit: Heeft iemand trouwens ergens een mooie foto van de Zwarte E36 M3 die altijd op de ring rondzwerft met die dikke zwarte 18" met geel randje en enorme sticker van het circuit over de auto? Ik dacht dat er een Deens kenteken aan hing.

Of als ik in de gordijnen klim

Edit: Heeft iemand trouwens ergens een mooie foto van de Zwarte E36 M3 die altijd op de ring rondzwerft met die dikke zwarte 18" met geel randje en enorme sticker van het circuit over de auto? Ik dacht dat er een Deens kenteken aan hing.
dat worden ws gewoon 2 2 persoonskamers. neem je oordoppen maar meeSteven schreef:Toppertje jongens
@Martijn, als ze 3 persoonskamers hebben mag je ons daar wel intrappen.
Misschien dat ik nog iemand meeneem, maar moek nog ff beloeren.

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb net bericht gehad van het hotel. Ze hebben voldoende plek. In ieder geval voor 37 personen, het aantal dat bekend was toen ik ze mailde. De laatste aanmeldingen kunnen dus onder voorbehoud mee.
Kosten per Doppel-/Zweibettzimmer: 78,-. Dat lijkt mij een nette prijs: 39,- p.p. Zodra ik meer weet over de betaling, geef ik dat door. Waarschijnlijk zal het via de clubrekening lopen.
En nu de dagen maar aftellen.
Kosten per Doppel-/Zweibettzimmer: 78,-. Dat lijkt mij een nette prijs: 39,- p.p. Zodra ik meer weet over de betaling, geef ik dat door. Waarschijnlijk zal het via de clubrekening lopen.
En nu de dagen maar aftellen.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Goed geregeld 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
genieten 
EDIT:
Zur Berg.... is dat niet dat hotel waar ik nog aan mijn charade heb staan kloten om 23.00u savos?

EDIT:
Zur Berg.... is dat niet dat hotel waar ik nog aan mijn charade heb staan kloten om 23.00u savos?

die fotoMartijn schreef:En jij je sokken, het zijn korte dekbedden.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jawohl. Da gibt's auch 'ne Kneipe, mit Großmutter am Theke.Haas schreef:genieten
EDIT:
Zur Berg.... is dat niet dat hotel waar ik nog aan mijn charade heb staan kloten om 23.00u savos?![]()

Als we er met 39 man zijn, kan de kroeg wel voor ons openblijven. Of ze geven ons de ontbijtzaal.

goeie 
ff ter info, hebben we nu nog korting gekregen omdat we met zoveel man ineens komen of is dit de normale standaardprijs?

ff ter info, hebben we nu nog korting gekregen omdat we met zoveel man ineens komen of is dit de normale standaardprijs?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
http://www.nuerburgring-hotel.de/html/preise.html
Bij de definitieve reservering (zodra ik wat van Gabri hoor) zal ik nog over korting beginnen. Met zo'n groep moet dat kunnen, al lijkt deze prijs me al netjes.
Bij de definitieve reservering (zodra ik wat van Gabri hoor) zal ik nog over korting beginnen. Met zo'n groep moet dat kunnen, al lijkt deze prijs me al netjes.
prijs is niet verkeerd uiteraard, maar net wat je zegt, met zo'n grote groep komen, moet korting wel bespreekbaar zijn en uiteraard te regelen 

zwei bier halen, ein bezahlen! 

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Merijn schreef:Mocht er nog een plekkie vrij komen, dan heb ik wel iemand die die plek wil overnemen. Een vriend van me wil graag eens kijken hoe het er bij de RTC aan toe gaat.
Hij of zij mag met mij mee hoor.Martijn schreef:Vraag Luco, Johan of Geert eens.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
@ Johan: er staat nu een tweepersoons voor jou. Moet ik een eenpersoons navragen?
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Florus schreef:Martijn schreef:Vraag Luco, Johan of Geert eens.Luco/Alpine-racer schreef:Ik heb geen moeite om met iemand mee te rijden of dat er iemand et mij meerijdt
slapen idem dito, neem gewoon voor diegéne een vork mee![]()
![]()

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
een vriend is geen zijJohan schreef:Merijn schreef:Mocht er nog een plekkie vrij komen, dan heb ik wel iemand die die plek wil overnemen. Een vriend van me wil graag eens kijken hoe het er bij de RTC aan toe gaat.Hij of zij mag met mij mee hoor.Martijn schreef:Vraag Luco, Johan of Geert eens.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Als dat kan graag, maar als het een twee persoonskamer is dan is het ook goed en kan er eventueel nog iemand bij.
.
okMerijn schreef:Hij wil graag met zijn eigen auto mee, maar het gaat vooral op de plek in het hotel.
Ik zal voortaan beter lezenLuco/Alpine-racer schreef:
...
een vriend is geen zij

Laatst gewijzigd door Johan op zo 20 jan 2008 18:28, 2 keer totaal gewijzigd.