En de eerste helft van deze week stond ook jij ruitjes te krabben.Chris schreef:Ben precies een week terug uit Curacao...![]()
- 38 graden, zeewater 26 graden
- mooie natuur&cultuur
- moet ik doorgaan?![]()
...klik hier voor wat foto's...
Wat lopen we met zijn allen toch te tobben in die kouwe kikkerland.
Jep Kreta is zeker leuk. Vooral als je van uitgaan houdRonnie schreef:Lekker vroeg, maar jah. Zijn er al mensen met zomervakantieplannen? Hoorde vandaag van een collega dat Kreta heel mooi moest zijn? Mensen van hier daar wel eens geweest? Misschien nog andere mooie vakantiebestemmingen? Zon, zee, strand, mooie omgeving.
copy that.~thijs~ schreef:Jep Kreta is zeker leuk. Vooral als je van uitgaan houdRonnie schreef:Lekker vroeg, maar jah. Zijn er al mensen met zomervakantieplannen? Hoorde vandaag van een collega dat Kreta heel mooi moest zijn? Mensen van hier daar wel eens geweest? Misschien nog andere mooie vakantiebestemmingen? Zon, zee, strand, mooie omgeving.Je kan er zo ongeveer gewoon nl blijven spreken. Mocht je gaan dan zou ik zeker naar Spinolonga (lepra-eiland) gaan, dat was echt leuk. Mijn laatste vakantie was in Portugal, das tot nu toe 1 van mijn top bestemmingen geweest. Ook zijn de canarische eilanden een aanrader
nee boardenHaas schreef:gaat je ook nog skien ray?
ik moet nog 3.5 weekjes wachten. Eerst zaterdag, zondag, maandag en dinsdag carnaval, woensdag uitrusten en spullen pakken en donderdags de trein in naar Oostenrijk
komt me bekend voor. maar ik heb toch mijn laatste centen bij elkaar geschraapt. vriend van mij in bolivia heeft me uitgenodigd komende zomer. gelukkig geen kosten daarRoyH schreef:Voor mij waarschijnlijk geen vakantie dit jaar, en zowel dan wordt het buiten het seizoen. Huisje kopen is ook vrij duur
Wij willen ook een huisje gaan kopen, maar vertik het om daardoor niet op vakantie te gaanRoyH schreef:Voor mij waarschijnlijk geen vakantie dit jaar, en zowel dan wordt het buiten het seizoen. Huisje kopen is ook vrij duur
En anders gewoon in de hypotheek mee financierenRonnie schreef:Wij willen ook een huisje gaan kopen, maar vertik het om daardoor niet op vakantie te gaanRoyH schreef:Voor mij waarschijnlijk geen vakantie dit jaar, en zowel dan wordt het buiten het seizoen. Huisje kopen is ook vrij duurAls het van die paar euro's af moet hangen
@ Thijs: Canarische eilanden zitten we ook aan te denken, Tenerife of gran canaria.
Tip: lekker in de auto stappen, tentje mee en zien waar je uitkomtRoyH schreef:Neuh het hoeft inderdaad niet duur te zijn, maar als ik op vakantie ga wil ik niet de hele tijd hoeven op te letten wat ik wel en niet kan uitgeven etc. en laten we eerlijk zijn: zeker met zijn 2en ben je toch meestal wel een leuk bedrag kwijt, en als je ook nog alle meubels etc. moet.
We wonen beiden nog thuis atm dus alles moet aangeschaft worden. Ach ik zie t wel, eventjes weg lukt altijd welDe vraag is alleen waar heen en wanneer