Ronnie's Twingo [Verkocht en weg]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ah ok, nou dat ga ik toch niet halen, auto moet nog even nagekeken worden, laatst heeft Haas hem een kleine onderhoudsbeurt gegeven. Alleen heeft de wagen nog wat knoepende geluiden linksvoor bij volledig insturen.
het was toch rechtsvoor?
gewoon laten keuren die hap!
gewoon laten keuren die hap!
nou, keuren! 
anders blijf ik aan de gang. Eerst naar dat knoepen kijken, dan apk en dan zul je zien dat er nog wat naar voren komt

anders blijf ik aan de gang. Eerst naar dat knoepen kijken, dan apk en dan zul je zien dat er nog wat naar voren komt

Knoepen is dialect jah... ik ken het alleen anders:Chris@R5 schreef:Knoepende...Is dat dialect?
![]()
"Zoepen, knoepen en op de proeme kroep'n"

Sorry voor de topic vervuiling
Enne Ronnie... succes met de APK, komt ie vast wel doorheen

je chassisnr klopt met wat er op het papier staat? 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Prima, dan ga ik gewoon een afspraak maken. Stomme vraag, maar moet ik nog opletten ivm de hoogte van de wagen, dat ik misschien ergens niet op kan rijden? Denk dat ik daar geen last mee krijg toch?
waarom bang voor de apk, apk stelt niks voor en anders zie je het wel.Ronnie schreef:Prima, dan ga ik gewoon een afspraak maken. Stomme vraag, maar moet ik nog opletten ivm de hoogte van de wagen, dat ik misschien ergens niet op kan rijden? Denk dat ik daar geen last mee krijg toch?
Net effe opletten dat de veren niet loshangen wanneer de wielen vrij hangen / volledig uitveren. Dat mag niet voor de apk, verder is de hoogte niet van belang. Brug kan ie wel op toch en anders leggen ze der wel paar balkjes voorRonnie schreef:Prima, dan ga ik gewoon een afspraak maken. Stomme vraag, maar moet ik nog opletten ivm de hoogte van de wagen, dat ik misschien ergens niet op kan rijden? Denk dat ik daar geen last mee krijg toch?
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Mijn garage had ook altijd een flinke verzameling balken en platen als ik een x langkwam
Gewoon keuren Ronnie!

Gewoon keuren Ronnie!
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Twingo is afgekeurd op roest op de subframe.
Zaten 2 mooie schaafplekken op het subframe en in het midden een behoorlijk stuk roest.
Even een nieuw subframe scoren en hij wordt goedgekeurd. Weet iemand wat een subframe kost?
Zaten 2 mooie schaafplekken op het subframe en in het midden een behoorlijk stuk roest.
Even een nieuw subframe scoren en hij wordt goedgekeurd. Weet iemand wat een subframe kost?
Een nieuwe kost 295 euri volgens http://www.artaparts.nl/
Je kan beter ff op de sloop kijken.
Is die oude helemaal niet meer te redden dan?
Je kan beter ff op de sloop kijken.

5 GT Turbo '88 GT5
-
- Über-Spammer
en dan moet die er ook nog even onder gebeund worden
, kan je er ook meteen wel een pittiger blokkie bovenop zetten 

-
- Über-Spammer
kan er natuurlijk wel even kijken deze week, heb voor mn 21 ook al een hele nette van de sloop gehaald voor 75
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Bij Boekema in Ureterp zag ik laatst een twingo staan. Ik weet niet of het subframe nog recht is. In ieder geval succes met het wisselen Ronnie 

Klote Ronnie, hopen dat de sloop er nog een heeft! 

Als je wilt kan ik ook wel even stoppen bij de sloop hier in Arnhem.
Kom er toch langs, laatst hadden ze 2 twingo's staan!
niet om te zeiken,maar dat ding is denk ik nog wel te redden hoor 
ff de flex erover en netjes afwerken, dan moet dat wel te doen zijn denk ik zo

ff de flex erover en netjes afwerken, dan moet dat wel te doen zijn denk ik zo

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kijk maar of ze wat hebben, hoe ze eruit zien en wat ze kosten.Jordi schreef:Als je wilt kan ik ook wel even stoppen bij de sloop hier in Arnhem.
sms me daarna maar ff, zit nu op mijn werk: 0653677172