Egon's R 19 16v. Cabrio (nieuw onderkomen)

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Egon

ik mag er niet meer mee rijden, dus zullen zij mijn kant uit moeten komen :~
Duupke (Ronald)
Contacteer:

:bonk:

Ik zat te slapen.

Er zijn speciale pompjes in de handel, misschien kun je ergens zo.n ding lenen...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Egon

zal eens bij de garage vragen of ik er daar een kan lenen (I) thanx
Egon

zoals in de topic titel al vermeld is de auto geschorst. Ik was even benieuwd naar de status van op de site van de RDW.
Wat staat er achter het kopje verzekering? NEE met een rood uitroepteken ervoor. Wat betekent dit. Een auto die geschorst is en niet op de openbare weg staat hoeft toch helemaal geen verzekering te hebben??? of zie ik het nu verkeerd. Als het zo is dat er toch een verzekering op moet zitten heb ik nog een paar dagen om het in orde te maken.. moet binnen 28 dagen na het beeindigen van een verzekering op het voertuig. Maar het lijkt mij kolder om die auto verzekerd te laten zijn als ik hem toch niet kan gebruiken.
Wie heeft het antwoord??
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Toen ik mijn auto geschorst had, de verzekering gebeld en die konden meteen zien dat de auto geschorst was. Hun kunnen dan je verzekering inderdaad even stil zetten...ik zou wel een kleine verzekering voor brand en inbraak ofzo laten staan. Kost maar een paar euro per maand en heb je tenminste nog wel iets verzekerd aan je auto...dus alleen ff je WA eraf laten halen...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Egon

dankje wel voor de info. kan ik dus geen (hoge) bekeuring krijgen voor het niet hebben van een verzekering op het voertuig.
een klein verzekeringetje voor zaken zoals jij noemt is idd wèl handig (Y)
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Ja, aangezien je auto niet meer op de openbare weg staat heb je ook geen WA verzekering meer nodig. Die kunnen ze dus ook voorlopig schorsen. Ik had toen inderdaad ook brand en stormschade enzo verzekerd aangezien ie toch ergens in een oude schuur stond...gewoon ff je verzekering bellen dus, die kunnen je nog wel wat adviezen geven denk ik... :wink:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Egon

Zoals bij sommigen bekend ben ik laatst verhuisd. mijn 19 staat nog (zonder APK) op mijn oude adres.
hij staat er niemand in de weg, maar nu beginnen de verhuurders van mijn oude woning te miepen dat die auto daar snel weg moet.

wie kan mij helpen? het mooiste zou zijn als ik hem ergens voor tijdelijk zou kunnen stallen. uiteraard tegen een redelijke vergoeding.
Binnenkort hoop ik een ruimte te kunnen gebruiken waar hij binnen kan staan en er op mijn gemak aan kan werken.
Egon

eindelijk heb ik een nieuw onderkomen gevonden voor mijn 19
hij kan voortaan verwarmd binnen staan :)
Plaats reactie