ze stonden bij de Makro met champagne
ze stonden bij de Appie met champagne
ze stonden bij de Media MArkt met champagne
ze stonden bij de Gall en Gall met champagne
Hessel schreef:ze stonden bij de Makro met champagne
ze stonden bij de Appie met champagne
ze stonden bij de Media MArkt met champagne
ze stonden bij de Gall en Gall met champagne
hij heeft ook net een nieuwe sportdemper (deze kun je qua geluid regelen ...wij hebben hem hard staan!!!)
Ook het interieur is gepimt!!
geen stoffige matten meer maar overal traanplaat
er zitten 2 sportstoelen in (de bekleding vertoont wel wat sluitage maar een hoesje erom en klaar ben je weer !!)
Ook het dashbord en de versnellings pook en pedalen zijn gepimt!!)
In en onder de auto zit NEON verlichting die je d.m.v. een afstandsbediening kunt regelen in verschillende standen en kleuren (rose,paars,groen blauw etc...)
Er zit een sportfilter onder de motorkap ....
dus al met al een super gepimte wagen die niet duur in gebruik is en bovendien ook nog super loopt!!)
pierre schreef:de koper van mijn 5gt is na 2 weken niet tevreden en wil geld terug hebben, ik denk dat ik naar de Bahama's ga, ik word gek in Holland !
Verwachtte ie wat veel van een toch al respectabele kilometerstand?
had ik misschien ook moeten doen, maar ja, ik heb mijn vrije dagen hard genoeg nodig. Met carnaval ben ik 2 weken vrij (halve week carnaval, anderhalve week skien) en ik wil nog 3 weken zomervakantie...
joeri_16V schreef:heb gelukkig nog voor de rest van de week vrij gepakt.
Haas schreef:had ik misschien ook moeten doen,
na mijn vakantie altijd rustig 2/3 dagen opstarten en dan pas een volle werkweek . Morgen begint voor mij de ellende weer. Ergste nog, al die beste wensen.............
Haas schreef:had ik misschien ook moeten doen, maar ja, ik heb mijn vrije dagen hard genoeg nodig. Met carnaval ben ik 2 weken vrij (halve week carnaval, anderhalve week skien) en ik wil nog 3 weken zomervakantie...
met carnaval pak k bijna nooit vrij, geef ik toch niks om.
GeniustheGzA schreef:Ergste nog, al die beste wensen.............
groot bord rond je nek hangen, met ''ik doe niet aan nieuwjaars groeten''
Haas schreef:had ik misschien ook moeten doen, maar ja, ik heb mijn vrije dagen hard genoeg nodig. Met carnaval ben ik 2 weken vrij (halve week carnaval, anderhalve week skien) en ik wil nog 3 weken zomervakantie...
Hoeveel vakantie dagen heb je dan Martijn?
Ik heb elk jaar moeite om door die 29 vakantiedagen heen te komen, heb nooit tijd om ze allemaal op te maken.
Over een maand weer een week vrij hehe Ik heb vandaag een stuk meer moeite om de dag door te komen dan gisteren... ik denk begin lekker vroeg, kun je om 16.30 pleitte, heb ik nog een afspraak staan tot 17.00 met de directeur knuppel die ik ben
Ik heb elk jaar moeite om door die 29 vakantiedagen heen te komen, heb nooit tijd om ze allemaal op te maken.
week niet precies, maar afgelopen jaar was he took zwoegen
ik ga van 16 weken schoolvakantie naar 25 dagen in het jaar...
Hessel schreef:@RoyH: ga je hem om een andere auto vragen??
Die krijg ik de 14e al een Civic 1.3 IMA, achja tis een dikke vooruitgang en volgens mij val ik dan ook nog in de "groene" categorie van 14%
Het gesprek met de directeur gaat (voor de 4e keer ) niet door. Maar goed dat ik zelf even navraag deed. Vind ik ook niet erg want ik was om 8 begonnen zodat ik om half 5 klaar zou zijn en dat kan nu ook