ACT: Clio16V I
-
- Über-Spammer
Misschien bedoel je die rubber rechts achteraan?
-
- Car: Clio 3 RS / V6
yep dat bedoel ik, waar is die van dan?
-
Daar zit wel een busje in het subframe waar de bout door gaat.
Waarom weet ik niet, zal wel iets zijn om te voorkomen dat het subframe scheurt als er veel kracht op komt?
Maar het lijkt me niet zo erg als dat rubber wat uitgedroogd is.
Je kunt hem wel vervangen, ik heb er een nieuwe in gedrukt toen ik m'n subframe opgeknapt had.
Waarom weet ik niet, zal wel iets zijn om te voorkomen dat het subframe scheurt als er veel kracht op komt?
Maar het lijkt me niet zo erg als dat rubber wat uitgedroogd is.
Je kunt hem wel vervangen, ik heb er een nieuwe in gedrukt toen ik m'n subframe opgeknapt had.
-
- Über-Spammer
En ook die nieuwe zullen op den duur weer wat barsten. Je hoeft dat echt niet snel te vervangen eigenlijk.
Denk dat je wel gelijk hebt Frits wat die krachten aangaat
Denk dat je wel gelijk hebt Frits wat die krachten aangaat

-
Als je het kan is het een eitje 

-
- Moderator
- Car: MB
eerst zaakje ontspannen (vaak door de dynamo te kantelen door een bout van een van de bevestigingsplaatsen los te draaien) zodat de riem en makkelijk af gaat. Erop is dan ook een eitje
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
de Ex GP van Tim B.Daan2D schreef: Van wie is die clio die je bij 7tm10seconde ziet?
iemand van t forum heeft m nu geloof ik? maar er zijn anderen die dat met zekerheid kunnen zeggen

een magistraal mooie auto btw

- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Die is indd erg netjesHaas schreef:de Ex GP van Tim B.Daan2D schreef: Van wie is die clio die je bij 7tm10seconde ziet?
iemand van t forum heeft m nu geloof ik? maar er zijn anderen die dat met zekerheid kunnen zeggen
een magistraal mooie auto btw

-
Die is van mij ja een vriendin van me heeft hem gemaakt en wist niet dat ze uhm ook op youtube had gezet

JUIST! JIJ was het, die hem heeft ... 

hey mensen,
ik heb eventjes advies nodig.
ik ga mijn clio compleet overspuiten in januari
nu moet ik wat plaatwerk hebben voor de achterschermen.
maar nu is mijn vraag : zijn de achterschermen hetzelfde bij alle clio,s??
zal dit passen?
http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... 3Fxref%3D1
(sorry voor de lange link kweet nie hoe dat moet)[/url]
ik heb eventjes advies nodig.
ik ga mijn clio compleet overspuiten in januari

nu moet ik wat plaatwerk hebben voor de achterschermen.
maar nu is mijn vraag : zijn de achterschermen hetzelfde bij alle clio,s??
zal dit passen?
http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... 3Fxref%3D1
(sorry voor de lange link kweet nie hoe dat moet)[/url]
Laatst gewijzigd door nickyr16v op do 20 dec 2007 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als het een 16 kleppert is zal het niet passen, de achterschermen zijn breder dan die van de gewone clio's.
Een lange link is [url=en dan hier de (marktplaatslink ] Hier een stukje tekst, bijvoorbeeld LINK [/url ]
(Alleen dan zonder spatie bij ]
Een lange link is [url=en dan hier de (marktplaatslink ] Hier een stukje tekst, bijvoorbeeld LINK [/url ]
(Alleen dan zonder spatie bij ]
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
kuch... dealer?
en anders als je de hoofdprijs niet wil betalen eens rondkijken op internet? Zo moeilijk is dat toch niet?
en anders als je de hoofdprijs niet wil betalen eens rondkijken op internet? Zo moeilijk is dat toch niet?
- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Erg mooie klikoJurien schreef:die clio die je in het begin ziet is van mijerg leuk om hem vaak terug te zien op het forum

-
- Contacteer:
winparts?nickyr16v schreef:ok dan weet ik dat.
bedankt voor de tip.
iemand een sugestie hoe ik aan plaatwerk voor een 16v kom dan?
http://www.winparts.nl/foto.php?ID=12718
echte orginele 16v schermen zijn alleen orgineel renault te verkrijgen
en erg duur!
gewoon deze gedeeltes van een gewone clio gebruiken, heb ik ook! suck6
yo bedankt manle mouton noir (sandy) schreef:winparts?nickyr16v schreef:ok dan weet ik dat.
bedankt voor de tip.
iemand een sugestie hoe ik aan plaatwerk voor een 16v kom dan?
http://www.winparts.nl/foto.php?ID=12718
echte orginele 16v schermen zijn alleen orgineel renault te verkrijgen
en erg duur!
gewoon deze gedeeltes van een gewone clio gebruiken, heb ik ook! suck6

-
Die steffan's heb je niet in 15" heb er wel eens naar gezocht maar nooit gevonden. Is het raadzaam om mijn bougie's zelf te vervangen?Geeft het ook nog vermogenwinst als ik betere bougies neem? En moet ik dan meteen mijn bougiekabels ook aanpassen?? Alvast bedankt en fijne dagen heDaan2D schreef:Erg mooie klikoJurien schreef:die clio die je in het begin ziet is van mijerg leuk om hem vaak terug te zien op het forum
heb wel eens 2 fotos ervan gezien maar wat ik me sinds dien afvraag is of je nu 14'' of toch 15'' eronder hebt

gewoon ff een setje 15ers op de kop tikken. Schoepenvelgen of GP wielen, die vind je voor een knaak en een rol drop op iedere hoek vand e straat. Paar winterbandjes erop en klaar ben je!
tis gewoon zonde van je auto om met dit weer te gaan rijden eigenlijk....
Dag mensen, Ik heb sinds kort een Clio 16v. Alles werkt prima op de boordcomputer na. Tenminste volgens mij zit er een boordcomputer middenbovenaan tussen de toerenteller en de snelheidsmeter. Zal wel voor de buitentemperatuur oid zijn denk ik zo. Kan het zijn dat er een zekering is geknapt en waar zou ik die kunnen vinden? Ik heb namelijk geen handleiding met zekeringnummers.
Ik denk als je heel goed kijkt overdag dan kun je de temp aflezen, heel waarschijnlijk is het lampje erachter kapot.bassie112 schreef:Kun je gemakkelijk bij dat lampje of moet je het totale dashboard slopen?antoine schreef:Vermoedelijk een lampje kapot. Ik heb het zelfde probleem maar dat wordt morgen opgelost.
De bovenste kap van het dashboard kun je eraf halen (4 schroeven dacht ik) en dan kan je erbij.
Bij mij was het lampje ook "kapot" na wat gefrommel aan de bedrading werkte het weer

Schroeven met een torx kop eraan uiteraardWouterW schreef:Schroeven? Tis Renault dus Torx

lampies zijn waarschijnlijk kapot, had ik ook. bovenste kap moet je losmaken, en daarna de tellebak (snelheidskabel losmaken). tis ff pielen. tip: leg een stuk papier onde je tellerbak, anders beschadig je bij het pielen het plastic van je dash met de rand van de tellerbak. Zitten 2 lampjes aan beide zeiden voor het verlichten van de temperatuurmeter.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl