Zometeen Na SP1 word het vast een stuk beter en dan hebben we in ieder geval een legale Vista liggen.
Hm, mischien dat ik dan toch maar XP er illegaal opzet, heb nog wel een home lincentie

mijn laptop ging automatisch installeren toen ik hem voor het eerst aanzette. Alles werd er keurig opgezet, maar ook onderdelen die ik eigenlijk niet zo noodzakelijk vond.Merijn schreef:Hmm... apart. Is de laptop geinstalleerd geleverd en gebruik je die setup? Als dat zo is zou ik 'm effe compleet leeggooien en opnieuw installeren. Effe een goeie partitie-indeling maken en vers installeren.
De rommel die men op je pc installeert bij aflevering doet 'm vaak niet goed. Het eerste wat ik altijd doe als ik een nieuwe pc of laptop geleverd krijg is leeggooien! Norton en al die andere muk eraf.
kun je de netwerkschijf pingen op je Vista-machine? Zo ja, map een netwerkdrive naar dat ip-adres en reconnect at startup.Egon schreef:vandaag een netwerkschijf gekocht en geinstalleerd.
Wat me opviel na de configuratie dat hij niet zichtbaar werd in mijn netwerklocaties. ook mijn andere pc trouwens niet. met behulp van een hulpprogrammatje de netwerkschijf wel van driveletters kunnen voorzien.
nadat de computer herstart werd waren de netwerkschijven weer verdwenen.![]()
mijn besturingssystemeen is overigens vista home
vervolgens ben ik naar mijn desktopcomputer gelopen met windows XP
Daar kon ik wel gewoon via netwerkverbinding maken de schijf toevoegen.
deze bleven op die computer wel bewaard.
Wie kan me helpen? ik ben vista overigens inmiddels echt beu.
maar ook in vista moet het toch goed werkend te krijgen zijn allemaal. mijn desktop is niet eens waar te nemen voor de vista-machine. terwijl het toch echt allemaal dezelfde werkgroep is.
ppppffffffffffffffffffffffffft. ik kap er maar even mee