renecliorsi schreef:vanmidag in zwolle vlakbij renault dealer oving, een grijze clio 16v met het kenteken 12-fd-?? en een zo minimaal mogelijke bodemspeling.
iemand van hier? die lichtblauwe clio die door rood ging, dat was ik ik zou toch echt zweren dat ie op groen sprong
Niet echt een bekende Clio 16V hier.. nooit eerder gezien..
Zag gisteren wel een lichtblauwe Clio RSi door de Obrechtstraat in Zwolle rijden (100 meter vanaf Mura Exclusief).. stond daar pechhulp te verlenen bij een Laguna II..
welk kenteken? Misschien was ik het wel. ik ben zaterdag wel bij mura geweest aan de obrechtstraat maar heb geen pechhulp verleend, maar heb wel een lichtblauwe rsi
renecliorsi schreef:vanmidag in zwolle vlakbij renault dealer oving, een grijze clio 16v met het kenteken 12-fd-?? en een zo minimaal mogelijke bodemspeling.
iemand van hier? die lichtblauwe clio die door rood ging, dat was ik ik zou toch echt zweren dat ie op groen sprong
Niet echt een bekende Clio 16V hier.. nooit eerder gezien..
Zag gisteren wel een lichtblauwe Clio RSi door de Obrechtstraat in Zwolle rijden (100 meter vanaf Mura Exclusief).. stond daar pechhulp te verlenen bij een Laguna II..
welk kenteken? Misschien was ik het wel. ik ben zaterdag wel bij mura geweest aan de obrechtstraat maar heb geen pechhulp verleend, maar heb wel een lichtblauwe rsi
Nee, ik was Pechhulp aan het verlenen (Renault Route Service) en zag je daar langsrijden richting Mura
Zo te zien orgineel ja, alleen erg vies (velgen vooral), maar door het ijs was er verder niet echt veel aan te zien Damn was koud trouwens op die parkeerplaats daar!
Mijn broertje stond een week geleden in de file tussen Drachten en Heerenveen naast een 5 GT Bleu Sport met RTC-stickers op de zijruiten. FF gedaan. Kenteken: YR-10-TK Iemand van hier?
vanmorgen in alle vroegte bij aansluiting A326/A50 richting Oss een zwarte Twingo met Chou Chou kitje, skirts van SK en een lomp pijpie. Wel een net dingetje, alleen geen rtc kenmerken kunnen achterhalen in t drukke verkeer.... 09 SG ZR oid?
Vanmiddag gespot te Alphen a/d Rijn omstreeks half drie thv het voormalig NS station, een zwarte Mégane coupé, 29-HX-VB, voorzien van Xenon. De bestuurder was er een van het type "stoere" jongen.
Iets eerder die dag in de Free Record shop aldaard, Nadia met haar moeder die een PS3 voor Denniks aan het kopen was...
Chris schreef:Vanmiddag gespot te Alphen a/d Rijn omstreeks half drie thv het voormalig NS station, een zwarte Mégane coupé, 29-HX-VB, voorzien van Xenon. De bestuurder was er een van het type "stoere" jongen.
Iets eerder die dag in de Free Record shop aldaard, Nadia met haar moeder die een PS3 voor Denniks aan het kopen was...
dat zal wel Dennix zijn moeder geweest zijn, die woont boven het centrum!
vandaag gezien in leiden op de hoge rijndijk een clio williams geen kenteken opgeschreven,even later hier in alphen een zilver/goud kleurige megane cc met een beschaafde body kit.
Gisterenmiddag om ff 14:00 op de Willem de Zwijgerlaan in W'veen zat er een Williams achter mij (sloeg bij het KW-plein af richting Noordeinde). Best lastig om het kenteken te lezen met een Megane Cabrio...
Afgelopen zaterdag ja ja weet het is een beetje laat in zierikzee een witte 5 gt phase 2, kenteken jh-vj-33. Zit een witte sticker met een grote F op de achterklep verder geen rtc kenmerken. Wel een leuk ding zo origineel kon wel een was beurt gebruiken.