zie mezelf al sturen in dat ding hoor

Achter bij de Renault garage bedoel je? Ja daar zit idd. een sloperij, geen idee of hij er ook renault's heeft staan. Zie ze meestal niet langskomen.... (werk er tegenoverpuddinkie schreef:deventer zit toch ook sloperij ????
poolman ofzo iets ?
zit die niet vlakbij de Houtrak Camping?KoenGTT schreef:Iemand bekend met sloperijen richting Amsterdam Osdorp aan de osdorperweg. Ben op zoek naar sloperij Mobidik.
Ik weet dat daar 1 renault megane staat .. een zwarte waar niet veel van over is.Frits schreef:Achter bij de Renault garage bedoel je? Ja daar zit idd. een sloperij, geen idee of hij er ook renault's heeft staan. Zie ze meestal niet langskomen.... (werk er tegenoverpuddinkie schreef:deventer zit toch ook sloperij ????
poolman ofzo iets ?)
Ik werk bij het bouwbedrijf recht tegenover de renault garage, op de hoek dus.ErwinB schreef: Mag ik vragen wat voor een auto jij hebt?
Want toen ik naar die sloop ging heb ik wel een (ik geloof) zwarte Renault 5 gezien bij een auto(tuning) bedrijf.
En misschien heb jij mij daar wel zien rijden .. een blauwe Renault Megane Coupé met zilvere stipping op de zijkant.
gr Erwin.
Die had ik vorig jaar bijna nog gekocht samen met Martijn Kool, zaten toen al wel wat puntjes aan..KoenGTT schreef:Sloperij Rutte velserbroek:
5GTT ph2 de XP-61-DH
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... to0046.jpg[/img]
gloedje nieuwe koplampen helaas heeft iemand de motorkap opengegooit!
De bumpers zijn overgenomen door een maatje van mij die ze op ze 5je gaat zetten.
Die zijn smaller, deze heb je nodig om op de skirts aan te sluiten.KoenGTT schreef:@Ad: Die jongen werkt bij rutte die komt nog wel wat tegen, en bij een normale vijf zitten die kapjes ook toch?
id anders kijk je in de achterspatbordverredersMartijn schreef:Die zijn smaller, deze heb je nodig om op de skirts aan te sluiten.KoenGTT schreef:@Ad: Die jongen werkt bij rutte die komt nog wel wat tegen, en bij een normale vijf zitten die kapjes ook toch?