Ziet er echt superdik uit!
(alleen jammer dat je het leren interieur op moet offeren voor andere velgen...leer is ook echt mooi)
Mee eens. Ik zou voorlopig blijven rijden op de originele velgen en het lederen interieur monteren. En dan gaan sparen voor nieuwe velgen.MartijnG schreef:(alleen jammer dat je het leren interieur op moet offeren voor andere velgen...leer is ook echt mooi)
Nou die zijn niet in 16" te krijgen.. Dus dat gaat niet door.Merijn schreef:Ik zou persoonlijk voor die Technomagnesia's gaan op de pagina hiervoor.Vind ik wat mooier...
Mmmm, dat zijn andere. Die op de vorige pagina kwamen uit de inkoopactie van Jo. Die waren dus niet in 16" te krijgen. Zal eens kijken of ik deze wel in 16" kan vindenMerijn schreef:Sterk verhaal... Ik ken namelijk iemand die ze wel in 16 inch heeft of heeft gehad. Misschien een andere dealert bellen?
http://www.autorina.gr/pop.asp?Lng=Gr&p ... rwhite.jpg
Heb ook zitten denken aan de velgen die jij hebt, BBS RX, maar ik weet niet of dat mooi gaat staan onder een blauwe Cliko...Frits Clio 16v schreef:Staan goed, die wielen![]()
Dat leer moet je gewoon houden man, dan maar even wachten met de wielen
16"-Ray- schreef:wijs hoor zo, blauw met wit, hmmz
ik ben ff te lui om terug te lezen, 15 of 16 inch?
volgens mij wel heb er wel eens vaker een gezien daarDennisT schreef:Rijdt er dan nog een blauwe 16v in Baarn?Remon-CL10 schreef:Euhhhh neeDennisT schreef:Vloog jij daarnet over de Nijhof rotonde heenNiet dat ik weet in ieder geval
Niet bekend bij RTC dus? Keertje sticker onder de ruitenwisser duwen danleeroy schreef:volgens mij wel heb er wel eens vaker een gezien daarDennisT schreef:Rijdt er dan nog een blauwe 16v in Baarn?Remon-CL10 schreef:Euhhhh neeDennisT schreef:Vloog jij daarnet over de Nijhof rotonde heenNiet dat ik weet in ieder geval