[Haas' 1916V Chamade] Verkocht!
-
jij draait een uitlaat los incl. aandrijfassen en schakelstang in 5min? knapSteven schreef:Toch als je een blok bovenlangs chopt is een brug echt niet nodig.
Die uitlaat, schakelstang en aandrijfas losmaken is nog geen 5 mins werk onder die auto.

maar t stelt idd niet zo heel veel voor, gewoon goed kijken, maar ik vermoed dat haas dat blok er uithaalt met de ogen dicht...

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
rechtsvoor alleen schokbreker los, linksvoor stuurkogel en schokbreker anders krijg je hem niet uit de bak, dus alweer 5mins 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
bovenlangs eruit met bak en al. 
ff een takeltje lenen/huren en een dagje droog en niet te windachtig weer, dan kan het in een dagje gebeurd zijn. Blokkie eruit, bak eraf, koppeling in de stortbak donderen, nieuwe erop, ff snaartjes, rollen en waterpomp wisselen, blokkie terug erin mikken en klaar. Zou geen probleem moeten zijn
nu de juiste dag nog kiezen...

ff een takeltje lenen/huren en een dagje droog en niet te windachtig weer, dan kan het in een dagje gebeurd zijn. Blokkie eruit, bak eraf, koppeling in de stortbak donderen, nieuwe erop, ff snaartjes, rollen en waterpomp wisselen, blokkie terug erin mikken en klaar. Zou geen probleem moeten zijn

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Juli 2008Haas schreef:bovenlangs eruit met bak en al.

Is toch maar een dagje werk? (als alles goed gaat??)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Moderator
- Car: MB
krap in een dag, dan mag er niet teveel tegen zitten. Ik zou er lekker twee dagen over doen, heb je nog tijd het een en ander goed te bekijken/netjes te maken/schoon te maken/ te vervangen/........
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
en dag is bij haas van 's ochtends 8 tot 's avonds 9 hè 
laat maar weten wanneer haas!

laat maar weten wanneer haas!

bij mij is een dag 24 uur 
@Paul: komt goed, misschien vrijdagavond lichten en zaterdag overdag terugzetten, kraan terug en dan afbouwen

@Paul: komt goed, misschien vrijdagavond lichten en zaterdag overdag terugzetten, kraan terug en dan afbouwen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zit dat brokje rvs er al onder

nee, na zondag niets meer mee gedaan 
ja, op zijn plekkie gezet en vd week met de storm even wat veiliger weggezet, dan onder de bomen

ja, op zijn plekkie gezet en vd week met de storm even wat veiliger weggezet, dan onder de bomen

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Als je een kraantje nodig hebt moet je het ff meldenHaas schreef:bij mij is een dag 24 uur

Project: GTT Blue Sport
hehe, ik moet bij mijn 16v chamade ook de koppeling doen, had precies hetzelfde idee....... ben benieuwd hoe het jou af gaatHaas schreef:bij mij is een dag 24 uur
R 5 Convertible Rulezz
vraagje:
ik vind de auto vanaf t begin af aan al wat 'zwaar' remmen, kortom, ik trap me rot, maar vind m niet mega remmen. Oke, tis een zwaar hok, maar dan nog, ik ben er niet kapot van. Nu heb ik de klauwen voor al nagekeken en achter ook. Schijven zijn niet denderend, maar ook niet diep triest.
Heb ook het gevoel dat de druk de ene keer 'hoger' in het pedaal izt dan de andere. Wat kan dit zijn? Rembekrachtiger? hoofdremcilinder of een vacuumleiding?
ik vind de auto vanaf t begin af aan al wat 'zwaar' remmen, kortom, ik trap me rot, maar vind m niet mega remmen. Oke, tis een zwaar hok, maar dan nog, ik ben er niet kapot van. Nu heb ik de klauwen voor al nagekeken en achter ook. Schijven zijn niet denderend, maar ook niet diep triest.
Heb ook het gevoel dat de druk de ene keer 'hoger' in het pedaal izt dan de andere. Wat kan dit zijn? Rembekrachtiger? hoofdremcilinder of een vacuumleiding?
Hey op dat remmen gedoe wil ik wel even reageren... Mijn remmen fucntioneren goed vind ik zelf maar ik merk verschil tussen het remmen wanneer ik aan t toeren ben of als ik aan het trappen ben. Kan het zijn dat ie zwaarder/beter gaat remmen als je hem meer in toeren jaagt?
Dus dat daar een soort extra remkracht optreedt ofzo?

nee, dat niet... Die van jou gaat prima in de ankers ja! Mijne niet echt, vandaar.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
als de motor er dalijk toch uit is, kan je alles goed nakijken toch?
eventueel ter vergelijk eens in mijn 19 ankeren?
eventueel ter vergelijk eens in mijn 19 ankeren?

ja, dat weet ik wel, maar toch voelt tniet vertrouwd...
Zelfs mijn golf met pizzaschijven remt beter
Zelfs mijn golf met pizzaschijven remt beter

mwah..vond m op zich niet schrikbarend slecht. Maar ja, wat in de leidingen zit, heb ik nog niet gezien 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
als de racevijf klaar is ben je welkom hoorHaas schreef:bovenlangs eruit met bak en al.
vetpensje

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
die vloeistof, daar heb je de eerste keer remmen geen last van. Ergo: das niet de oorzaak. (maar vervangen kan geen kwaad)
Als 't gedrag heel erg wisselt, zou ik inderdaad de remverkrachtiger verdenken.
Als 't altijd ruk remt, misschien verglaasde blokken? ff opschuren of vervangen. Of eens ff echt serieus over de zeik helpen.
Als 't gedrag heel erg wisselt, zou ik inderdaad de remverkrachtiger verdenken.
Als 't altijd ruk remt, misschien verglaasde blokken? ff opschuren of vervangen. Of eens ff echt serieus over de zeik helpen.
rev it like a rental
-
Bel me maar Haas: 06-1383252.Menno schreef: Of eens ff echt serieus over de zeik helpen.
Doe ik voor jou!

er zit fabriekaf een open dakkie in mijn 19 en dat lekt af en toe wat. Geen liters, maar alsie ff gestaan heeft en je remt de eerste keer, heb je een natte kop
nu heb ik al ff staan kijken, maar je kunt dat ding niet echt strakker stellen. iemand ideeen? Rubber vervangen heeft naar mijn idee geen nut..

nu heb ik al ff staan kijken, maar je kunt dat ding niet echt strakker stellen. iemand ideeen? Rubber vervangen heeft naar mijn idee geen nut..
daar had ik dat ding nou net voor gekcohtWouterW schreef:Dat remmen?
Gewoon niet zo hard rijden, hoef je ook niet hard te remmen

Steven schreef:ff ghettostyle verversen? CU@RingTom schreef:hoe is de vloeistof? Ziet het eruit alsof je er een weg mee kunt teren?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wanneer plannen we?Steven schreef:ff ghettostyle verversen? CU@RingTom schreef:hoe is de vloeistof? Ziet het eruit alsof je er een weg mee kunt teren?

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
ik wil ook mee 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Rubber en ruit ff goedschoonmaken, en insmeren met een of andere ranzige glibber. Verzin zelf maarHaas schreef:er zit fabriekaf een open dakkie in mijn 19 en dat lekt af en toe wat. Geen liters, maar alsie ff gestaan heeft en je remt de eerste keer, heb je een natte kop![]()

rev it like a rental
Als dat niet werkt: Rubber vervangen heeft over het algemeen wel nut. Die krijg je volgens mij ook op de strekkende meter, kost niet echt veel.
-
- Car: R19.R
Waarschijnlijk wat lucht in je systeem, een keer verversen.Haas schreef:vraagje:
Verder, zorg voor goede remblokken, dan remt zoŽn 19 prima, in tegenstelling tot wat anderen hier beweren. Ze zijn niet direct, maar
het ze vertragen prima. Tuurlijk, het zal nooit remmen als een clio RS, maar wel meer dan goed genoeg

M.b.t. het dakraampje, als het goed is zitten aan de zijkant in het midden 2 schroefjes, waarmee je de hoogte kan afstellen (schroefjes wat losdraaien, raam goedzetten en dan weer vast draaien).
-
- Contacteer:
Herken het probleem, niet ernstig maar heb het ook nog steeds in de Clio (fabriek af dakkie) En daar valt niks aan af te stellen...Haas schreef:er zit fabriekaf een open dakkie in mijn 19 en dat lekt af en toe wat. Geen liters, maar alsie ff gestaan heeft en je remt de eerste keer, heb je een natte kop![]()
Rubbers moeten bij mij vervangen worden, alleen het probleem is dat Renault ze niet meer maakt. Dus nog altijd op zoek naar een bedrijf die ze op maat wil maken.