ff meeduimen maandag allemaal: Mean Green Machine voor apk

Zo dan! Die heeft de hele wereld al gezien, die trekker van jou!!Haas schreef:compressie was nog goed...
golf is weer apk proof. Ben benieuwd!
keek net op het apk form van vorig jaar, sindsdien heeftie 1 km gelopen
(handig, zo'n kapotte tellerbak)
zal gezellig worden danMarieke schreef:Oh, dit is echt slecht...zit hier te gapen en met half dichte ogen...en moet de stad nog in voor een gezellig drankje
Begint al goed
Dat soort acties ken ik.Tom schreef:gewoon stom stom stom. Was effe een pijpje aan het afzagen om een koelslang te repareren en tegelijkertijd stond ik te kletsen met iemand. Dus niet zo goed opgelet en toen was het pijpje ineens doorgezaagd. Mijn armen vonden dat ze nog even door moesten zagendus klapte ik volle bak op de bankschroef. Gevolg: topje van mijn wijsvinger tussen het handvat van de zaag en de bankschroef en al dagen een zeer pijnlijke vinger
Robke schreef:Dat soort acties ken ik.Tom schreef:gewoon stom stom stom. Was effe een pijpje aan het afzagen om een koelslang te repareren en tegelijkertijd stond ik te kletsen met iemand. Dus niet zo goed opgelet en toen was het pijpje ineens doorgezaagd. Mijn armen vonden dat ze nog even door moesten zagendus klapte ik volle bak op de bankschroef. Gevolg: topje van mijn wijsvinger tussen het handvat van de zaag en de bankschroef en al dagen een zeer pijnlijke vinger
![]()
Vroeger toen ik nog op school zat (ja zelfs ik ben naar school geweest) waren we aan het basketballen, dus ik spring naar de bal. Komt die knaken bal recht op m'n middelvinger terecht, resultaat was een gekneusde middelvinger.
hoor ik hier een nijmegen weekend?+Clio16v+ schreef:17 November wordt dikke shit in de MatriXX:D:D heb er nu al zin in ke
wie gaat er mee? Marieke, GJ, Ik en Haas gaan er al naartoe
![]()
ps. Trance Classics die avond met o.a. Cosmic Gate
Steven schreef:Ach waar gehakt wordt, vallen spaanders en die Haas die doet tenminste wat
Al ist niet z'n eigen auto... waar ken ik dat toch van?
juist! vanmiddag nog bij t vervangen van de stuurkogel an de Golf. Ding zat muurvast, kwam hij eindelijk een beetje, dus ik maar rossen en rossen aan die ratel. Wat denk je? ga ik net ff wat te ver, precies met mijn pink klem tussen het handvat van de ratel en de rand van de krik. NON-DE-JU, dat deed serieus pijn!!Steven schreef:Standaard misser:
Ratelen op een vastgeroeste bout in een ruimte met niet al te vrije slag, en opeens loopt die bout heel soepel, waarbij je dus vol pot met je handvat ergens tegenaan ramt, met je vingers ertussen.
Jeeej....