Parafan eraf dus voor de 30ste keer (elke winter sneuvelt er wel wat)Gabri van der Veen schreef:kachelweerstand
...Scheelt dat k dan weer wat te doen hebt

Parafan eraf dus voor de 30ste keer (elke winter sneuvelt er wel wat)Gabri van der Veen schreef:kachelweerstand
Hier precies hetzelfde probleem , alleen dan doet stand 2 soms niks ...MaSteR Clio schreef:Iemand bekend met het kwaaltje van de ventilator schakelaar op je dash (bij clio 1)? Stand 1 en 2 doen het niet meer alleen stand 3...
Heb al van een phase 2 clio het hele gedeelte overgezet enz.
Maar nog steeds alleen stand 3. Stekker onder parafan al nagekeken maar geen breuk oid.
Ga vanaaf het zaakje doormeten maar als iemand al weet waar wss het probleem zit scheelt weer hoop demonteren
Ik dacht eerst ook dat mijn rechtervoet een kilo zwaarder was geworden maar dat is niet het gevalGabri van der Veen schreef:heb anders ook nog wel een weerstand van een clio te liggen, en dat laatste zal aan je rechtervoet liggen
Andere achterpanelen heb ik nog wel voor je liggen. Ruiten en rubbers moet ik even voor zoekenSiempie schreef:vraagje, ik heb nu vaste zijruiten achter en wil eigenlijk wel van die klap raampjes hebben. Nu ben je daar natuurlijk andre raampjes voor nodig en andere rubbers, maar kun je het er zo inzetten?
Of ben je ook nog andere interieur delen nodig waar bevestigingspunten in zitten?
GP ga ik zondag kijken. Schijnt alleen ook een stuk in de onderkant van de wielkast gelast te zijn en in de primer gezet. Zojuist even een foto'tje ervan gekregen....WouterW schreef:Ja komt me wel bekend voor.
Is die GP niet geworden dan?
Iemand??MaSteR Clio schreef: Maar ff wat anders, auto is terug na koprevisie. Verdelerkap, bougiekabels enz. ook vervangen. Maar nu als ik de radio/cd/harde schijf aan zet hoor je een kleine gekraak door alle speakers heen.
Zodra je em stuk harder zet hoor je het niet maar wat kan het zijn, het was voor de nieuwe onderdelen nog niet?
Het geluid komt niet van een signaal van de bobine ofzo (loopt niet mee in toeren oid)
Edit: alleen t gekraak bij t lopen vd motor, op contact geen problemen!
Jaa ik ga nu bij het begin beginnen dus vanaf de accu...kijken wat t kan zijn. Zal t wel laten weten als ik erachter kom...Sandro [Clio Club Med] schreef:@ MaSteR Clio:
Al gekeken of het een massaprobleem is?
Alleen de 16v's hebben hydraulische klepstoters. De andere blokken kunnen allemaal afgesteld worden met behulp van plaatjes.Sandro [Clio Club Med] schreef:Goeiedag allemaal,
Kan iemand mij vertellen of mijn Clio hydraulische klepstoters heeft? Ik vind namelijk dat de kleppen nogal tikken.
En wat kan ik er eventueel aan doen?
Het is een Clio 1.2i C57A uit '95 met een E7F motor.
Alvast bedankt!
ja, wel gezien. En omdat er een Clio voorbij kwam bleef ik nog kijken ook. Een beetje als een hert dat in het donker in de koplampen van de naderende auto blijft staren.WouterW schreef:Weet niet of iemand het heeft gezien, maar dit moet een beetje op een clio Williams lijken
http://www.mtv.co.uk/channel/mtvuk/gall ... &columns=2
+Clio 16v+ schreef:die wannabe xzibit van die uk pimp my ride is zoooo irritant
Ben er wel ff mee bezig geweest maar blijf met aantal problemen zitten.MaSteR Clio schreef:Maar ff wat anders, auto is terug na koprevisie. Verdelerkap, bougiekabels enz. ook vervangen. Maar nu als ik de radio/cd/harde schijf aan zet hoor je een kleine gekraak door alle speakers heen.
Zodra je em stuk harder zet hoor je het niet maar wat kan het zijn, het was voor de nieuwe onderdelen nog niet?
Het geluid komt niet van een signaal van de bobine ofzo (loopt niet mee in toeren oid)
Edit: alleen t gekraak bij t lopen vd motor, op contact geen problemen!
bij mij zaten er 2 adapters bijDanos schreef:hallo allemaal,
ik heb een fase 2 grilletje...probleem is alleen dat deze hele andere aansluitingen heeft dan een fase 1. hij zij er toch gewoon op moeten kunnen?
iemand hier ervaring mee?