ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou ja simpel
Jij vraagt voor deze EUR 2.300,00.
Terwijl ze voor deze bijna hetzelfde vragen maar die er aan de buitenkant al een stuk beter uitziet.
Natuurlijk zegt het plaatje niet alles
Jij vraagt voor deze EUR 2.300,00.
Terwijl ze voor deze bijna hetzelfde vragen maar die er aan de buitenkant al een stuk beter uitziet.
Natuurlijk zegt het plaatje niet alles
Laatst gewijzigd door Wouter op ma 22 okt 2007 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou kan ik wel zeggen dat die rooie nog wel bekend is en in het verleden een liefhebbersauto is geweest. De moeite waard. Die schrale bumper is wel te verhelpen.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
dat zegt ook niksRiël Notermans schreef:Nou kan ik wel zeggen dat die rooie nog wel bekend is en in het verleden een liefhebbersauto is geweest. De moeite waard. Die schrale bumper is wel te verhelpen.
onze GTE was ook hard en aangepakt op roest
heb je het topic al bekeken?????
aangepakt op roest en keihard
ME HOELA
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
bullshit, als je niet serieus bied moet je lekker wat anders gaan doen. die bied functie zit er niet voor niks. alhoewel die in mijn ogen overbodig is, als ik iets interessant vind bel ik op en ga ik er heen.Steven schreef:Ah de rechtmatige eigenaar, ik wilde net beginnen over de aangepaste ad
En onzinbiedingen heb je altijd als je die biedingsfunctie aanzet, dus ach... Er is een begin moet je maar denken
maar een beetje flauwekulbiedingen doen, kom op zeg we zijn geen 13 meer.
Immer wieder die verdammte Holländer
Je hebt toch doppen gekregen om te kijken als je koopt of niet?Luco/Alpine-racer schreef:dat zegt ook niksRiël Notermans schreef:Nou kan ik wel zeggen dat die rooie nog wel bekend is en in het verleden een liefhebbersauto is geweest. De moeite waard. Die schrale bumper is wel te verhelpen.
ME HOELA
Zijn weer vooroordelen zo.
Ik zeg alleen dat het een liefhebbersauto is, vraag me af welke regel jij leest.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
jij zegt dat het een liefhebbersauto is geweestRiël Notermans schreef:Je hebt toch doppen gekregen om te kijken als je koopt of niet?Luco/Alpine-racer schreef:dat zegt ook niksRiël Notermans schreef:Nou kan ik wel zeggen dat die rooie nog wel bekend is en in het verleden een liefhebbersauto is geweest. De moeite waard. Die schrale bumper is wel te verhelpen.
ME HOELA
Zijn weer vooroordelen zo.
Ik zeg alleen dat het een liefhebbersauto is, vraag me af welke regel jij leest.
en ik zeg dus dat dat niks zegt, niet meer niet minder
tuurlijk heb ik ook doppen gekregen
en laat ik er maar niet meer over zeggen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Maar waar zit het vergelijk, die GTE was een tuningbakkie.
IDD die tweede is mooi gebakkie

Die eerste is een mooie wagen, waar weinig tot nix mis mee is. De vorige eigenaar is chef werkplaats bij reno en heeft de wagen erg lang in zijn bezit gehad (tweede eigenaar). Daarbij krijg je dus echt veeeeeeeeel onderdelen erbij. Of dat de prijs rechtvaardigd??? Dat moet je zelf bepalen. Ik bedoel op de tweede zit geen APK, wat gaat dat kosten?!
PS Danny; hou je wel die carb achter voor mij?!

niet om grof te worden, maar de meeste 5jes zonder apk gaan naar belgië. Dikwijls is ook te zien waarom.
Jo, hoe zit het met die geëxporteerde GT's. Hoor/zie of lees jij er nog wel eens wat over?!
Op RCB zie ik er wel eens 1 of 2 terug komen, maar neem nu die van Steven en zijn zus, gelijk was er hier een enthousiast topic over de vorderingen, maar vervolgens is het helemaal stil...
Thomas (van Kerres) was er altijd bij op de RTC meetings.. Zat er voorheen niet een 19 style grile in?!
Op RCB zie ik er wel eens 1 of 2 terug komen, maar neem nu die van Steven en zijn zus, gelijk was er hier een enthousiast topic over de vorderingen, maar vervolgens is het helemaal stil...

Thomas (van Kerres) was er altijd bij op de RTC meetings.. Zat er voorheen niet een 19 style grile in?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Wat nou, dit was een inside joke...-Ray- schreef:bullshit, als je niet serieus bied moet je lekker wat anders gaan doen. die bied functie zit er niet voor niks. alhoewel die in mijn ogen overbodig is, als ik iets interessant vind bel ik op en ga ik er heen.Steven schreef:Ah de rechtmatige eigenaar, ik wilde net beginnen over de aangepaste ad
En onzinbiedingen heb je altijd als je die biedingsfunctie aanzet, dus ach... Er is een begin moet je maar denken
maar een beetje flauwekulbiedingen doen, kom op zeg we zijn geen 13 meer.

Verder heb je totaal gelijk als je ergens interesse in hebt mail of bel je gewoon, dus zet je die biedingen gewoon uit. Die functie werkt nooit serieus. Als iemand meer bied dan je vraagprijs reageren ze vervolgens ook niet.
Je hebt alleen jezelf ermee, kijk maar eens naar alle andere advertenties alles begint met zielige bedragen, dus is die functie gewoon loos.
de laatste tijd gaan er heel wat nederlandse 5jes naar belgië. Maurice (Andy) heeft nu ook een nederlandse staan. Die zwarte 5 die ik tegenkwam hier in de buurt staat op export kenteken vanuit nederland maar die is hopeloos rot, echt niet normaal. Zelfs als donor zou ik em niet gekocht hebben.Chris schreef:Jo, hoe zit het met die geëxporteerde GT's. Hoor/zie of lees jij er nog wel eens wat over?!
Op RCB zie ik er wel eens 1 of 2 terug komen, maar neem nu die van Steven en zijn zus, gelijk was er hier een enthousiast topic over de vorderingen, maar vervolgens is het helemaal stil...![]()
De persoon die hem gekocht heeft (onbekend voor mij) had de bedoeling een "degelijke" gt te kopen met wat werk. In belgië aangekomen viel de uitlaat eronderuit, de achterbumper met ophangpunten en al. De skirts kwamen eraf met metaal en al, de bodem is kaas met gaten. Een echte flintstone mobiel dus.
De motor zeikt aan alle kanten de olie eruit en bij het starten van de wagen heb je een gasmasker nodig.
btw, ik ga ook aan die van mij beginnen. Hopelijk kan ik met wat hulp tegen volgend weekend de motor open hebben.
Wat ik zoek zijn mensen met ervaring die weten welk er overbodig zit aan slangen en andere troep. Ik heb geen ervaring met die motoren. De revisie is geen probleem, alsook het interne zal ik wel voor mekaar krijgen. Ik schrik gewoon elke keer als ik al die slangen meuk zie zitten
Ik ben op zoek naar een hybride turbo of een gt serie en nog wat aangenaam spul. De forge alu intercooler heb ik al , alsook wat speciale onderdelen.
Het gaat er toch van komen
Wat ik zoek zijn mensen met ervaring die weten welk er overbodig zit aan slangen en andere troep. Ik heb geen ervaring met die motoren. De revisie is geen probleem, alsook het interne zal ik wel voor mekaar krijgen. Ik schrik gewoon elke keer als ik al die slangen meuk zie zitten

Ik ben op zoek naar een hybride turbo of een gt serie en nog wat aangenaam spul. De forge alu intercooler heb ik al , alsook wat speciale onderdelen.
Het gaat er toch van komen

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Die slangenhandel is niet zo spannend allemaal Jo. Kwestie van nadenken en overbodige weglaten.
Kijk ook eens op http://www.5gt.nl http://www.5gt.nl/node/2426
Staan o.a het originele handboek en het zgn "cup"-boek.
Kijk ook eens op http://www.5gt.nl http://www.5gt.nl/node/2426
Staan o.a het originele handboek en het zgn "cup"-boek.
-
- Über-Spammer
Als ik mijn bovenste veerschotels om wil zetten van Phase 2 naar Phase 1, heb ik dan alleen maar andere topschotels nodig? Is de rest van de onderdelen tussen Phase 1 en 2 hetzelfde?
(Ik weet alleen dat de bovenste cupjes een andere afmeting hebben)
(Ik weet alleen dat de bovenste cupjes een andere afmeting hebben)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
Yup... (ik neem aandat je de Phase 2 veerpoten wilt behouden.
)
En naderhand ff-kes camberstellen he.
En naderhand ff-kes camberstellen he.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Iemand toevallig nog een org. elbow liggen met de bijbehorende bouten en moeren......?
Ik heb me gisteravond rot gezocht in de schuur, maar helaas.....
Moet nu toch wel eens een stukkie kunnen rijden met mn GT....
Ik heb me gisteravond rot gezocht in de schuur, maar helaas.....

-
- Über-Spammer
SORRY...........Ivo van Achthoven schreef:Iemand toevallig nog een org. elbow liggen met de bijbehorende bouten en moeren......?
Ik heb me gisteravond rot gezocht in de schuur, maar helaas.....![]()

Zal vanaaf ff-kes kijken... helemaal vergeten......

-
- Über-Spammer
Graag.Merijn schreef:Ruilen tegen een 2,5 inch variant?

-
- Über-Spammer
Ik heb een standaard over, maar een 2.5"elbow (+ donwpipe) erbij is nooit weg voor in de toekomst.
En als Merijn zijn 2.5" elbow wil ruilen tegen mijn standaard, bied ik 'm van mij van harte aan hem aan.
En als Merijn zijn 2.5" elbow wil ruilen tegen mijn standaard, bied ik 'm van mij van harte aan hem aan.