ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Via welke weg kan ik vanuit de motorruimte de auto in om een slang te leggen??
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Voor turbodrukmeter moet je van die plastic rietjes achtig spul hebben, dat steek je gewoon door het rubber van de kabeldoorvoer naast je ruitenwisser en dan kom je praktisch achter je tellerkabel uit.
Door je interieur wil je geen siliconeslang hebben, dat knelt te makkelijk af.
Je kan ook gewoon je neus ff onder die kap duwen
Door je interieur wil je geen siliconeslang hebben, dat knelt te makkelijk af.
Je kan ook gewoon je neus ff onder die kap duwen

Wat kost dat geintje trouwens? Bruto ex... Dan weet ik hoe diep ik deze keer weer in de buidel moet tasten.Alex Los schreef:Johan, kan jij hem opnemen in de 5GT.nl onderdelen data base.
De verlengkabel voor de BDPgever is 60 01 021 241

-
- Über-Spammer
Gaat om de slang voor de bleedvalve...zal dus maar een gaatje moeten boren. Waar is de beste plek voor het gat? Vast wel mensen meer ervaring mee met het inbouwen van een bleedvalve 
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Dat is toch geen langere slag? Ja die maxi-krukas, maar euh, met dat geld weet ik wel andere optiesArco schreef:Riël Notermans schreef:Weet iemand welke krukas gebruikt wordt als de GT motor naar een langere slag -> 1600 cc gaat?![]()
Check m'n topic maar ff-kes.

Wil pure de slag vergroten. Bestaan er geen 'stock' krukassen die goed passen, eventueel met minimale aanpassingen?
Volg de kabel voor het ontgrendelen van de motorkap, waar die naar binnen gaat heb ik een gat geboord voor de slang van de bleed-valveMartijnG schreef:Gaat om de slang voor de bleedvalve...zal dus maar een gaatje moeten boren. Waar is de beste plek voor het gat? Vast wel mensen meer ervaring mee met het inbouwen van een bleedvalve

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
Riel : Langere slag, maar geen andere zuigers ???
Vertel....
Enige wat ik weet is die combinatie van krukas van een R12 Gordini met de cilinderbussen + zuigers zodat je op die +/- 1550 cc uitkomt....
Maybe Fuego (Renault 18 ) 1.6 Turbo ?? Motortype A5L-750 ??
Vertel....
Enige wat ik weet is die combinatie van krukas van een R12 Gordini met de cilinderbussen + zuigers zodat je op die +/- 1550 cc uitkomt....
Maybe Fuego (Renault 18 ) 1.6 Turbo ?? Motortype A5L-750 ??
Ah...
nee zuigers moeten wat lager zijn, maar wil de boring niet veranderen.
nee zuigers moeten wat lager zijn, maar wil de boring niet veranderen.
Steven schreef:Liever toch zo'n hard teflonachtig pijpje, maar in principe werkt alles wel, zolang het maar niet klem komt te zitten.

werkt het beste, en als verbindingsstukje gebruik je van die zachte siliconen slangetjes. ik had die harde slangetjes ook, kan je oa kopen bij de automaterialenzaak en bij waersport winkels. verkrijgbaar in vele kleuren, dus de looks zijn al goed

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: GTT
weet iemand het onderdeel nr van het 2 type stationair schroef wat in een gtt kan zitten want op 5gt.nl staat verkeerde
ik krijg bij renault vanalles mee maar niet het goede
ik krijg bij renault vanalles mee maar niet het goede

Als ik de oude grijs kentekens weet, dan vermeld ik ze altijd in het register.Jacco Osté schreef: Chris, hoe zit het trouwens met de ex-grijs kentekens?![]()
Heb je daar ook de voormalige kentekens bij of is dat te achterhalen?
Auto's van Tino en mijzelf zijn bijvoorbeeld omgekeurd van grijs naar geel...

Kijk bijvoorbeeld maar eens bij de;
- BY-20-XB
- BY-57-ZJ
- VB-39-FH
- VB-59-HY
Het nieuwe nummer zet ik daar dan dus achter.
Helaas is dit verder niet te achterhalen...
Als er een "nieuw" kenteken op je GT zit, kijk dan dus ff in je ruiten om te kijken of de oude erin staat gegraveerd.

Of kijk eens goed in de boekjes als die er nog bij zitten...

beide reeds bekend 

Immer wieder die verdammte Holländer
DuidelijkChris schreef:Als ik de oude grijs kentekens weet, dan vermeld ik ze altijd in het register.Jacco Osté schreef: Chris, hoe zit het trouwens met de ex-grijs kentekens?![]()
Heb je daar ook de voormalige kentekens bij of is dat te achterhalen?
Auto's van Tino en mijzelf zijn bijvoorbeeld omgekeurd van grijs naar geel...
Kijk bijvoorbeeld maar eens bij de;
- BY-20-XB
- BY-57-ZJ
- VB-39-FH
- VB-59-HY
Het nieuwe nummer zet ik daar dan dus achter.
Helaas is dit verder niet te achterhalen...
Als er een "nieuw" kenteken op je GT zit, kijk dan dus ff in je ruiten om te kijken of de oude erin staat gegraveerd.![]()
Of kijk eens goed in de boekjes als die er nog bij zitten...

Helaas nooit het oude kenteken kunnen vinden van mn PP

Niet in de ruitjes en boekjes... Die zullen er nooit bijgezeten hebben denk

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ouwe bekende uit t Limburgse land.
Maar is inderdaad wel een beetje royaal, die 2300. Had al eens geinformeerd naar de prijs.
Maar is inderdaad wel een beetje royaal, die 2300. Had al eens geinformeerd naar de prijs.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
2300 is ook een beetje veel he
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.