ACT: Twingo I
nou, je zijpinkers kan je zo krijgen bij je autodelenhandelaar.. ik was voor 12 euro gesteld.
voorste pinkers is (in belgie) moeilijker.. maar een setje heldere koplampen van een nieuwere twingo vallen enorm mee kwa prijs
voorste pinkers is (in belgie) moeilijker.. maar een setje heldere koplampen van een nieuwere twingo vallen enorm mee kwa prijs

Het gaat denk ik over. Ik heb gisteren geprobeerd ze eronder te hangen, maar ze passen niet over de naaf van mijn '97. Kwamen van een Golfje3 af.Jacco Osté schreef:Welk bouwjaar is je twingo?
Oude type icm 15 inch is bijna niet mogelijk bij verlaging

Maar dus niemand de link naar het Twingo 1.8 16v projekt. Stond volgens mij een keer op de ACT-Twingo gepost.
als k me niet vergis idd een soortement automaat, is dat dan import?
zie niet in waarom het slecht is hoor,
Als hij niet veel duurder is dan normale twingo dan is het toch goed? Onderdelen enzo zullen niet veel anders zijn dan andere types twingo.
Kijk naar twingo Elite, comfort enz
Als hij niet veel duurder is dan normale twingo dan is het toch goed? Onderdelen enzo zullen niet veel anders zijn dan andere types twingo.
Kijk naar twingo Elite, comfort enz
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt, 195 op de teller, dan moet je hem wel heeeel erg door laten janken. Als ik 175 rijdt op de teller, dan durf ik al niet harder (dan heb ik al het gevoel dat alles uit elkaar dondert) 

de mijne hield echt echt echt op bij 182 op de teller 

-
182 maar... zo hard reed ik laatst met me aanhanger achter me twingo 

ik heb me al altijd afgevraagd waarom men iets zou willen trekken met een twingo.. weegt niks, heef tgeen vermogen... ik zie er de pointe niet van in....Tycho Meijn schreef:182 maar... zo hard reed ik laatst met me aanhanger achter me twingo
-
Nou mijn 1.2 (1149cc) 8v uit '97 komt niet veel verder dan 165 op de teller. Harder op mn pedaal staan kan dan echt niet en moet de weg ook vlak zijn. Zit ik er ook nog alleen in.
Comfortabel rijden is er dan niet meer bij
Comfortabel rijden is er dan niet meer bij

het ding met de tellersnelheid, is dat die heel makkelijk te beinvloeden is, met name door een andere bandenkeuze.. en eigenlijk zegt dat dus niet echt veel...
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
ff een vraagje over de orignele voorbumpers van een phase 2
bij de twingo van mijn vriendin lijkt het of de lak van de bumpers begint af te bladeren.
dit begint net onder de kunststof rand (stootstrip) in de bumper. nou wou ik weten of dit bij meer mensen voorkomt.
het gaat om een blauwe twingo helios 1.2 (16v denk ik) phase 2 uit 2000.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 000109.JPG[/img]
bij de twingo van mijn vriendin lijkt het of de lak van de bumpers begint af te bladeren.

het gaat om een blauwe twingo helios 1.2 (16v denk ik) phase 2 uit 2000.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 000109.JPG[/img]
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
1.8 GTiJacco Osté schreef:Twingo 1.8 16V

LP7 motor

Een echte kenner

@cliocabriokelvin: Best kans dat de bumpers ook helemaal zwart waren en de onderkant dus is overgespoten in de carrosseriekleur. Zullen ze die naad net onder de stootrand wel slecht voorbewerkt hebben waardoor de lak eraf bladdert...
-
was ik al bang voor. maar ik denk dat orgineel gespoten is vanuit renault.MartijnG schreef:@cliocabriokelvin: Best kans dat de bumpers ook helemaal zwart waren en de onderkant dus is overgespoten in de carrosseriekleur. Zullen ze die naad net onder de stootrand wel slecht voorbewerkt hebben waardoor de lak eraf bladdert...
want zover ik weet hebben alle twingo helios gespoten bumpers

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Dan kan het ook nog een schadegevalletje geweest zijn. Dan is er ooit een nieuwe bumper opgekomen en hebben ze die niet zo goed gespoten
Of je hebt gewoon pech met de originele bumper 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
hey
Mijn twingo uit 99 maakt zins een paar dagen een raar geluidje
het is een soort tikkend geluid het komt ongveer bij de snaar bij me dynamo vandaan
kant het zijn dat het de v-snaar is want ik hoor net van me ouders dat hij nog niet vervangen is en hij heeft al 110 dkm op de teller
en is het duur om zo iets te vervangen ? of is het zelf goed te doen ?:P
of is het iets anders wat ken zijn ?
Mijn twingo uit 99 maakt zins een paar dagen een raar geluidje
het is een soort tikkend geluid het komt ongveer bij de snaar bij me dynamo vandaan
kant het zijn dat het de v-snaar is want ik hoor net van me ouders dat hij nog niet vervangen is en hij heeft al 110 dkm op de teller
en is het duur om zo iets te vervangen ? of is het zelf goed te doen ?:P
of is het iets anders wat ken zijn ?
reed vanmiddag in roosendaal achter en zwarte twingo met gecleande achterkant en bumper volgends mij van kb tuning... met lexus achterlichten van wie is deze twingo???
had ik nog nooit gezien in roosendaal maar stond wel renault-tuningclub op...
velgjes brocks volgends mij...
Twingo: Making it 2 the limit....
-
klinkt als Twingopetra komt uit bergen op zoom en werk daar bij pollemans. maar hoor dit nie in de onbekende renaultDxRsd schreef:reed vanmiddag in roosendaal achter en zwarte twingo met gecleande achterkant en bumper volgends mij van kb tuning... met lexus achterlichten van wie is deze twingo???

-
zit er niet iets daar naast akkermans corroserie in roosendaal???DxRsd schreef:weet iemand in de buurt van roosendaal een velg spuiter (en polijster?)
zou ook Freaky kunnen zijn, leuk kitje eromheen?
hoe moet een stuurhuis van een twingo eruit?
stuurkogels los en de bouten waarmee je het stuurhuis verbind met het subframe. Dan nog de stuurstang binnenuit bij de pedalen, maar hoe krijg je m er dan uit?
stuurkogels los en de bouten waarmee je het stuurhuis verbind met het subframe. Dan nog de stuurstang binnenuit bij de pedalen, maar hoe krijg je m er dan uit?
-
Zou ik best weleens geweest kunnen zijn als t tenminste zo rond half drie is geweestDxRsd schreef:reed vanmiddag in roosendaal achter en zwarte twingo met gecleande achterkant en bumper volgends mij van kb tuning... met lexus achterlichten van wie is deze twingo???
Dingen zijn op de sloop al moeilijk te vindenDaantjuh schreef:heeft iemand toevalig nog een binnen verlichting schakelaar liggen..?
de mijne is overleden..want 's avonds ist toch wel prettig om wat licht te hebben... en van de nieuwprijs wordt je niet g**l van...

Ik geloof dat een gekke Fries er ooit nog 1 richting Nijmegen getransporteerd heeft
Sorry, zover heb ik hem nooit uit mekaar gehadHaas schreef:hoe moet een stuurhuis van een twingo eruit?

Teveel speling?
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T