tis allemaal voor mekaar gekomen

[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... dingen.jpg[/img]clio_16_klapper schreef:clio_16_klapper schreef:Ik had even een vraag over de aansluitingen op de remdruk verdeler achter.
Kan iemand mij vertellen welke waar naar toe gaan.
Bijrijderkant, bestuurderkant naar voor en welke voor achter zijn ??
Was alweer een tijdje trg dat ik er met de flex in zat toen alles er onder weg gehaald maar nu even de draad kwijt.
Iemand al het verlossende antwoord
oké bedankt voor de infoJ-P-S schreef:vaak worden de gaten eruitgezaagd zodat die spijltjes overblijven, maar met wat buigwerk past hij er zo onder
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 4&start=35GerryTT schreef:Weet iemand waar de oliedruk en temperatuur sensor zit? Beide doen het niet meer bij mij.
Volgens mij wel.-PAZ- schreef:-PAZ- schreef:Achterste schokbrekers van een gtt zijn die het zelfde als van de clio 16v??
![]()
is dat een van de 2 op marktplaats?Remon-CL10 schreef:Iemand bekend met de 91-HD-JT???
Is een 16v GrandPrix van '95. Ben van plan er van de week bij te gaan kijken
Ja omschrijving is inderdaad vaag. Ding staat al een half jaar geschorst in de schuur omdat hij geen geld zou hebben voor de apk. Hiervoor moesten 2 voorbanden en een stabilisatorrubbertje gedaan worden.Jeroen Wigger schreef:Nou ik zeg niet dat het niks is, maar de omschrijving vind ik een beetje krom....
Maarja als het je wat lijkt, waarom niet...
en 160 pk...zal wel behoorlijk wat aan gedaan zijn danRemon-CL10 schreef:Ja omschrijving is inderdaad vaag. Ding staat al een half jaar geschorst in de schuur omdat hij geen geld zou hebben voor de apk. Hiervoor moesten 2 voorbanden en een stabilisatorrubbertje gedaan worden.Jeroen Wigger schreef:Nou ik zeg niet dat het niks is, maar de omschrijving vind ik een beetje krom....
Maarja als het je wat lijkt, waarom niet...
Verder zei hij dat er bij de wielkast onderaan een stukje ingelast was en dat dit in de primer stond.
De reden dat ik wel geinteresseerd ben is dat hij ook wil inruilen. Ik heb mijn auto al een hele tijd te koop, maar raak hem niet kwijt. Aangezien ik graag een GP wil kopen
Ja zat ik ook al mee, maargoed, kan hij ook niks aan doen heMerijn schreef:Sjonny?Ik ben niet zo van de vooroordelen, maar ik vind 'm toch wel grappig.
Omwille van het bouwjaar dat ze vaak zijn en de kleurFrits Clio 16v schreef:Gewoon kijken inderdaad, is het niks dan laat je hem lekker staan.
Waarom wil je perse een GP?
Waar zitten die?boorkijkers
Kroeg PK?dikk... 160 pk heeft deze auto!!
Oh?open dak {heeft bijn geen een in sport clio)
Jajazou de auto eigenlijks self klaarmaken maar kom daar niet aan toe wegens tijd gebrek.