Florus schreef:5Gtt vs. Williams

Ik stopte bij 140 maar
Steven schreef:... vs. Clio16v vs. Laguna
Ik netjes achteraan
Bart GTT schreef:Vanmiddag op de snelweg met 2 vrienden van me. Die waren wel benieuwd hoe snel zo'n GT'tje wel niet was...![]()
Vriend nr 1: Jag 4.0 V6 (wel met 4 man er in, maar ik met 3 en een grote zware tas met spullen)
Hij heeft het een paar keer geprobeerd maar toch bleef ik de snelste...
Even de juiste versnelling vinden en janken met die hap.
GTTI - Jag 1 - 0
Andere vriend met lease Golf 5 TDI (weet niet precies welke uitvoering) kwam heel even seinend en met zijn knipperlicht aan op mijn achterbumper zitten... De grapjas... Helaas...
GTTI - Golf TDI 1 - 0
Had eigenlijk ook niet anders verwacht....![]()
Binnenkort eens naast de Impreza van een vriend van me zetten.
We waren een stukje gaan rijden in mijn auto, en meneer was zéér onder de indruk, en vreesde dat ie het toch erg moeilijk ging krijgen...
Scheelt toch een paar honderd kilo.
Heeft hij een grotere turbo, dikkere uitlaat en een andere chip. Hij heeft em helaas nog nooit op de rollenbank gezet maar hij denkt dat ie toch wel een pk of 240 heeft... tov de standaard 218 dus... Lijkt mij nog niet zo'n verkeerde schatting met deze specs.
Hij verkoopt zijn auto dus ik moet er niet te lang mee wachten om m er naast zetten. Ben wel benieuwd.![]()
Wordt vervolgd...
Was echt weer tof ja! kan niet wachten tot mijn 19 16V klaar iskool schreef:vrijdag terugweg van onderdelen halen kwamen we een rode cliko 16v tegen met kooi erin. Hij reed ook nog wel op zandvoort mee laatst.
maar goed; snelweg 120-210
19 16v vs clio 16v : 1-0
heb hem daarna nog wel ff gesproken, hij baalde wel volgens mij
oh en trouwens, ronald reed ik zat ernaast, wel mijn auto
goed ideeDennisT schreef:4 nov toch?Luco/Alpine-racer schreef:jammer had wel zin in sprintjes
Ja en een hoop herrie makenLuco/Alpine-racer schreef:goed ideeDennisT schreef:4 nov toch?Luco/Alpine-racer schreef:jammer had wel zin in sprintjes
volgens mij kan je in zon parkeergarage mooie sprintjes trekken
Ik weet niet wie hem dat wijs gemaakt heeft, maar daar klopt niet veel van.Bart GTT schreef:Binnenkort eens naast de Impreza van een vriend van me zetten.
We waren een stukje gaan rijden in mijn auto, en meneer was zéér onder de indruk, en vreesde dat ie het toch erg moeilijk ging krijgen...
Scheelt toch een paar honderd kilo.
Heeft hij een grotere turbo, dikkere uitlaat en een andere chip. Hij heeft em helaas nog nooit op de rollenbank gezet maar hij denkt dat ie toch wel een pk of 240 heeft... tov de standaard 218 dus... Lijkt mij nog niet zo'n verkeerde schatting met deze specs.