het klopt in der daad !
Ja, ik zei dat ik 60 euro van hem wil omdat dat de kosten zijn van het herstellen (Dnns schreef:trouwens, nog wat gehoord van die gast die zijn deur tegen de jouwe
smeet ?hopelijk gaat die een beetje meewerken ..
haha mooi zo ! en dat die maar ff weet dat die niet met reanault rijdersDennisT schreef:Ja, ik zei dat ik 60 euro van hem wil omdat dat de kosten zijn van het herstellen (Dnns schreef:trouwens, nog wat gehoord van die gast die zijn deur tegen de jouwe
) Hij zou het regelen zei hij. Dus dat gaat weer lekker in het potje voor het vervangen van het linkerscherm
beetje onzinnig vind je nietDnns schreef:haha mooi zo ! en dat die maar ff weet dat die niet met reanault rijdersDennisT schreef:Ja, ik zei dat ik 60 euro van hem wil omdat dat de kosten zijn van het herstellen (Dnns schreef:trouwens, nog wat gehoord van die gast die zijn deur tegen de jouwe
) Hij zou het regelen zei hij. Dus dat gaat weer lekker in het potje voor het vervangen van het linkerscherm
moet f*cken..
niet iedereen bedoeld het zo serieus, als dat jij het opvangt ?J-P-S schreef:beetje onzinnig vind je nietDnns schreef:haha mooi zo ! en dat die maar ff weet dat die niet met reanault rijdersDennisT schreef:Ja, ik zei dat ik 60 euro van hem wil omdat dat de kosten zijn van het herstellen (Dnns schreef:trouwens, nog wat gehoord van die gast die zijn deur tegen de jouwe
moet f*cken..gewoon netjes afhandelen die boel
![]()
Haha, geen prob, ik was ook niet echt de eersteJeroen Wigger schreef:De mijne is ook besteld![]()
Sorry Dennis
Kon 't niet laten hahaha...
Zoooo Vet zeg!
Haha gelukkig maarDennisT schreef: Haha, geen prob, ik was ook niet echt de eerste![]()
Als er iemand is die mij wil sponsoren lijkt het me echt super vet!J-P-S schreef:ja lijkt me ook inderdaad een leuke leerzame dag zoiets. dus jij koopt dalijk ook een cup clio
Altijd goed natuurlijk, allemaal ff proefrijden in willekeurig Rs typje is al gauw oké hahahaDennisT schreef:
Trouwens vandaag eerste werkdag gehad bij Stam Bussum. Zal met de tijd eens proberen of ik iets kan betekenen voor de Club