zonder opmerkingen of reparaties!!!

volgende week nieuwe bandjes ophalen en me centreerringen en dan kunnen er weer wat velgies onder.
kan ik weer een photoshoot maken

Ja, kijk maar eens een pagina of 2 terug
Niets verder mee gedaan/kunnen doen. Ben nu op het werk ipv thuisMerijn schreef:Ahaaaaa...
Hoe ist met je virus, Frits?
dat ben ik niet met je eens, ik heb vorige week een reprofiled binnen gekregen voor een 21T. Echt puik werk leveren ze daar. Van Kent of cat cams hoef ik niks meer.oldskool schreef:Dat is allemaal heel mooi zeker als je niet weet hoeveel graden die stok is en dat staat natuurlijk niet op de doos .-PAZ- schreef:"Snelle" nokken-as van K-tec voor de gtt
Er is daarin zo veel keuze kwa graden .
ed_pret schreef:ellende bak!!!
carb uitelkaar en GOED opletten hoe ie inelkaar zatRicardoo schreef:Jongens ik heb wel 10 x de search gebruikt maar kan nergens meer die topic vinden van de carburateur schoon temaken + AFSTELLEN!
Want ik ga mijn carburateur van Ph2 ook reviseren met setje van http://www.mbcarperformance.nl! Alleen heb geen idee hoe ik het moet afstellen... Lage toerentallen en hoge toerentallen! Plz helluupp ... thnx
ik moet mijn 535 ook nog eens op de rollenbank gooien ben wel benieuwd-jo- schreef:tot hiertoe houd ie het vol, wonderbaarlijk ! Mag ik je er trouwens op wijzen dat er momenteel nederlandse jongens zijn die meer vermogen draaien dan ik ?
Frank en rob hebben afgelopen vrijdag 277pk aan de wielen neergepoot.![]()
Helaas ga ik daar zeer binnenkort zwaar over, nieuwe turbo is onderweg. De nieuwe van vorige week staat al te koopDus als iemand interesse heeft in een T34 Stage2 quickspool (400bhp) , laat maar horen ! Heeft nu ongeveer 250 km gedaan en doet het naar behoren...alleen is ie wat te klein en te soft voor mijn motor.
wel leuk veel posten en niet weten dat er een date base is v/d gttWouterW schreef:Weet iemand of je nog originele phase II bumpers nieuw kan bestellen?
Zo ja, heeft iemand dan voor mij de bestelnummers en de prijzen?
Heeft iemand misschien die bumper nog liggen (nog beter)? Jochem? Florus?
ik heb nog een mooie zwarte liggen , kopen ?Florus schreef:WouterW schreef: Heeft iemand misschien die bumper nog liggen (nog beter)? Jochem? Florus?
Ehmmmmm, da's 1 van m'n andere hobby's,.........PH2 bumpers sparen![]()