tja is nog eerst kijken of de golf erkomt. maar als die komt gaat de gte waarschijnlijk wegBlackEagle schreef:Het renault ziet er piekfijn uit..
Je gaat hem toch nie weg doen![]()
Of golfje erbij

tja is nog eerst kijken of de golf erkomt. maar als die komt gaat de gte waarschijnlijk wegBlackEagle schreef:Het renault ziet er piekfijn uit..
Je gaat hem toch nie weg doen![]()
Of golfje erbij
dat blauwe ding met grijze skirts ja. maar dat ding verandert wel veel van eigenaar volgens mijMartijnG schreef:Er staat volgens mij nog een 4 deurs 5je in Nijmegen te koop voor 675 ofzo?? Die met de GTT skirts en verbreders...
Ik heb mijn veren over gezet. Want er zaten orginele veren op.-Ray- schreef:dat ie hoger ligt kan toch niet aan de veerpoten liggen? je hebt toch gewoon je eigen veren overgezet neem ik aan of was dit een kant en kaar setje?
deze liggen al los, dus kortere dat komt denk ik niet meer goed.-Ray- schreef:raar...
kortere veren kopen
tja een nr dat kan ik zo niet zien de vorige eigenaar heeft het zicht gedeelte geschilderdoldskool schreef:geef het nummer eens v/d koni's dan kan ik meteen zien of je de goede hebt .
ok dan neem ik ze morgen mee-Ray- schreef:et 40 gaat wel passen, origineel is et35. je hebt een hele kleine kans dat het tegen de veerpoot aan gaat lopen, maar die schat ik minimaal. wil je echt zekerheid steek je een 5mm spacer, dan zit je weer op je originele et.
Injector iets verstopt? is toch 1.7 multipoint blokkie? Of heb ik 't verkeerdDanny van Duren schreef:
verder nog technischevraag.
de laatste week start de gte op 3 cilinderspaar keer gas geven loopt ie op 4 en pluimt als een gek zwarte rook.
en af en toe onder het rijden houd ie wat in en knalt ie een keer in de uitlaat met zwarte rookpluimm als gevolg.
tja heb nu 15 inch 6.5J ET 38 en dat past maar kan vanuit de put niet zien hoeveel ruimte ik over heb.-Ray- schreef:altijd goed om eerst te passen bij afwijkende maten.
een 15 inch 7J et35 met de goeie bandenmaat bijvoorbeeld hoef je niet over te twijfelen
deze heb ik ook nog nooit gezien en zeker niet onder een 5je.WouterW schreef:wow die zijn origineel, heb ik volgens mij nog nooit ergens gezien.
Wel vet, ben benieuwd hoe ze dr onder staan.
Is inderdaad 14inch.DennisT schreef:Dat zijn cker wel wijze velgjesMaar ze zijn maar 14 inch?
nou dat zal ook wel weer meevallen,DennisT schreef:Ah zo. Denk niet dat er iemand is die mooiere wintervelgen heeft