Vet, rijd ie weer? Nog steeds op de OZ's?-PAZ- schreef:Vrijdagavond in stevoort (belgie) steven's oude gtt
De Onbekende Renault.. II
Vandaag weer genoeg leuk Renault Sport meuk op SPA-Francorchamps...
[img]http://home.planet.nl/~groe1991/Images/RENA0461.JPG[/img]
[img]http://home.planet.nl/~groe1991/Images/RENA0034.jpg[/img]

vanmorgen omstreeks 7 u, Wijchenseweg in Nijmegen thv aansluiting A73 een zilvergrijze 21T of een 21 TQ. Leek verdacht veel op de TQ van Maarten en Gilbert, maar had t te laat in de gaten, dus heb m niet heel goed op mijn netvlies staan...
16 of 17 eronder, gene stickers oid gezien
16 of 17 eronder, gene stickers oid gezien

dat kan er maar 1 zijnDanos schreef:zondag avond in hartje Gouda, een gifgroene GT Turbo, met een
heerlijk geluidje

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
wat was er te doen die dag?Sander2 schreef:Vandaag weer genoeg leuk Renault Sport meuk op SPA-Francorchamps...![]()
afgelopen week een witte clio 16v op de autoweg a2 bij kerensheide, met roest op de schermen

ook vorige week een rode clio 16v in elsloo, bij het tankstation aan de koolweg. geen kenteken genoteerd, hij trapte hem wel af

-
- Car: Captur EDC130 Intens
Een samenkomst van Sport rijders van Renault, heb daar ook een schrijven van gehad maar ik durfde het niet aan de met die remmetjes die aan vervanging toe zijn.J-P-S schreef:wat was er te doen die dag?Sander2 schreef:Vandaag weer genoeg leuk Renault Sport meuk op SPA-Francorchamps...![]()
afgelopen week een witte clio 16v op de autoweg a2 bij kerensheide, met roest op de schermenkenteken heb ik niet bij de hand.
ook vorige week een rode clio 16v in elsloo, bij het tankstation aan de koolweg. geen kenteken genoteerd, hij trapte hem wel af
Precies, een uitnodiging van Renault Nederland om op het circuit te rijden. Geloof dat er zo'n 150 auto's meededen. Heb mij echt goed vermaakt daar. En niemand is zover ik weet serieus eraf gegaan, op een paar V6'jes die iets te enthousiast gingen
(Gelukkig nog wel op de baan bleven).
En man o man wat kan je die nieuwe clio RS en megane RS hard door de bochten smijten, niet normaal meer. En dan maar niet te spreken over de remmen.

En man o man wat kan je die nieuwe clio RS en megane RS hard door de bochten smijten, niet normaal meer. En dan maar niet te spreken over de remmen.

-
Damned,...
Ik had ook een uitnodiging voor die dag ontvangen maar omdat mijn eigen huis tijdelijk under construction staat en ik maar eens in de 2-3 weken mijn post ophaal had ik de brief te laat gelezen om me in te schrijven.
heb wel wat gemist dus zo te zien/lezen.
Ik had ook een uitnodiging voor die dag ontvangen maar omdat mijn eigen huis tijdelijk under construction staat en ik maar eens in de 2-3 weken mijn post ophaal had ik de brief te laat gelezen om me in te schrijven.
heb wel wat gemist dus zo te zien/lezen.
Ja echt wel! Was echt super geregeld door Renault!
Totaal 6 x 20 min. gereden in eigen auto en dan nog 1 x meegereden in een clio RS en 1 x zelfgereden in een megane RS. Dus echt veel op de baan geweest! En Francorchamps is echt een gaaf circuit!

Totaal 6 x 20 min. gereden in eigen auto en dan nog 1 x meegereden in een clio RS en 1 x zelfgereden in een megane RS. Dus echt veel op de baan geweest! En Francorchamps is echt een gaaf circuit!

-
- Car: Captur EDC130 Intens
Er komt vast wel nog eens een keertje zoiets, ben er dan wel bij.Sander2 schreef:Ja echt wel! Was echt super geregeld door Renault!![]()
Mijn remmen en bandjes zijn nodig aan vervanging toe en op Spa racen vraagt dan denk ik wel even te veel van de remmen, dus ik baal wel maarja die pokke euro kan je maar een keertje uitgeven.
Remmen en schijven rondom staan op de lijst voor een volgend bezoek aan de garage.
-
zojuist gespot bij de Shell tankstation in Almelo aan de henriette Holstlaan een Oranje Gt turbo, witte velgjes met de taartschep achterop
Deze al 2 maal op marktplaats zien staan, een keer van iemand uit rijssen, en daarna van iemand uit den helder in zeer korte tijd..
Benieuwd wie er nu weer in rijdt...
Dacht hem zelfs al eens aan de tel. te hebben gehad over onderdeeltjes die ik nog op marktplaats heb staan
Wel lekker soundje btw, stond net de compagnycar weer te voeden

Deze al 2 maal op marktplaats zien staan, een keer van iemand uit rijssen, en daarna van iemand uit den helder in zeer korte tijd..
Dacht hem zelfs al eens aan de tel. te hebben gehad over onderdeeltjes die ik nog op marktplaats heb staan

Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
-
vanmiddag rond een uurtje of 16:00 in schiphol-rijk een Megane RS F1 team in lambogeel gespot.
reed er zelf achter in een zwarte Mazda 6. (2.0 S-VT)
w.b.t. die RS dag op Francorchamps,.. er zal inderdaad hopelijk nog wel eens zoiets worden geoprganiseerd. (als ik tegen die tijd nog in de RS rij)
reed er zelf achter in een zwarte Mazda 6. (2.0 S-VT)
w.b.t. die RS dag op Francorchamps,.. er zal inderdaad hopelijk nog wel eens zoiets worden geoprganiseerd. (als ik tegen die tijd nog in de RS rij)
dat ding kom ik ook steeds tegen.BlackEagle schreef:zojuist gespot bij de Shell tankstation in Almelo aan de henriette Holstlaan een Oranje Gt turbo, witte velgjes met de taartschep achterop![]()
mooi 5je
-
vanmiddag in breda. bij kantoorpark de lage mosten. een blauwe uitgebouwde megane 2.
-
laatst op de A4 een stuk opgereden met een ING Clio RS.
na een poosje om elkaar heen te hebben gedraaid (al weet ik niet of de bestuurder zich Uberhaupt realiseerde waarin ik reedt) ging hij eraf op afslag Hoofddorp.
na een poosje om elkaar heen te hebben gedraaid (al weet ik niet of de bestuurder zich Uberhaupt realiseerde waarin ik reedt) ging hij eraf op afslag Hoofddorp.
Dan heb je dat ding cker nog nooit van dichtbij bekekennickyr16v schreef:dat ding kom ik ook steeds tegen.BlackEagle schreef:zojuist gespot bij de Shell tankstation in Almelo aan de henriette Holstlaan een Oranje Gt turbo, witte velgjes met de taartschep achterop![]()
mooi 5je

-
Ik heb vandaag een rode clio 16v zien rijden in weert. Deze had alluminium spoilers op de ruitenwisserbladen en een zwarte raamband met daarop witte tekst. Had zover ik kon zien geen rtc kenmerken.
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
haha, ik zag eerder wat anders 

-
- Über-Spammer
wil je er niet ook naast gaan zitten 

-
- Über-Spammer
welterusten 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
En dat in een Citroën ZX
Flashen en geflasht worden
Flashen en geflasht worden

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
weer gespot in Almelo vandaag, dit keer rond 17.30 de oranje renault 5 gt turbo...
Kennelijk geen rtc'r ...Was al bij mijn vriendin bij het werk langs gegaan om te vragen van wie die auto was..
Idd onze blauwe ziet er beter uit...
Vind jammer dat er maar een halve combat kit op zit, mis de voorbumper op de oranje, en er zit geen combat vleugel op, maar dezelfde waar ik ook mee bezig ben...de grijze dus...
Eens kijken of we hem naar RTC kunnen lokken
Kennelijk geen rtc'r ...Was al bij mijn vriendin bij het werk langs gegaan om te vragen van wie die auto was..
Idd onze blauwe ziet er beter uit...
Vind jammer dat er maar een halve combat kit op zit, mis de voorbumper op de oranje, en er zit geen combat vleugel op, maar dezelfde waar ik ook mee bezig ben...de grijze dus...
Eens kijken of we hem naar RTC kunnen lokken
Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
-
Vanndaag kerel in beilen gespot met die witte 5gt... miste volgens mij ook zijn voorbumper...
zonde van die auto...
zonde van die auto...
-
die is idd ook al eens eerder langsgekomen met de ontbrekende bumper..Nenad1916v schreef:Vanndaag kerel in beilen gespot met die witte 5gt... miste volgens mij ook zijn voorbumper...
zonde van die auto...
Die is ook van ons geweest, echter slechte verhalen over gehoord idd sinds dat ie bij ons is opgehaald..
Doodzonde....