hoe moeilijk lijkt je dit?

wel idd een restictor plaatsen van 2 of 3 mm uit mijn hoofdRiël Notermans schreef:Je kan spruitstuk - expansievat ervan maken, wel een doseurtje ertussen anders verlies je wellicht wat stroming.
Of je dopt alles incl. spruitstuk af.
normaal is t spruitstuk - turbo - expansievat .
IVM met het monteren van een C1j in een U9 auto,MartijnG schreef:CO waarde mag tussen de 0,5 en de 1,5 zitten wettelijk volgens mij...maar bij een wat hogere CO zou de motor wat lekkerder moeten lopen.
Op je carb zit inderdaad een CO stelschroef
zeg vriendelijke vriend jack, ga je die kaafkapjes nog eens opsturen of hoe zit dat??? of ga je me echt naar ijmuiden laten komen daarvoor.........? in een heel niet blije stemming!!! lekker ruk dit zeg, zonder kapjes heb ik niks aan die velgen....Jackson schreef:Ja dat wist ik, dat cupcircuit systeem is al gebeurdSteven schreef:Jongetjes? Wil je nu nog geholpen worden of wat?
Voor een bleedvalve moet je em ombouwen naar cupcircuit.
Als je dat nog moet doen, dan ga je maar ff searchen...
De bleedvalve doe je iig tussen de actuatorslang tussen turbo en carb.
Had al wat gezocht.. maar werd er niet echt duidelijker op. zie liever een schematje ofzo
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 082R05.jpg[/img]WouterW schreef:iemand een foto van hoe dat staat?
hoezo rydt dat anders voor geen meter ik heb dezelfde set als Jochem en lig toch iets lager dan de genoemde namen en het rydt toch ook .-Ray- schreef:volgens mij heeft Jochem ook een Gaz setje, en die kan erg laag....
let wel op de stand van de draagarmen, te laag rijd voor geen meter meer. ask Jochem en Roy