J-P-S schreef:dat hangt ervan af. soms alleen een pakking, en andere keren alle lagers zoals die van de drijfstangen en krukas, of bijvoorbeeld de zuigerveren.
revisie kan heel uiteenlopend zijn
een pakking vervangen is toch geen revisie? moet niet gekker worden. een motorrevisie is in mijn ogen: alle bewegende slijtdelen van een blok vervangen.
ja daar heb je wel gelijk in... ik zeg het verkeerd.
ik bedoel ermee, als je een klein probleem hebt zoals krukaskeerring is het iets eenvoudigs, als je drijfstanglagers stukgaan is het een ander verhaal.
revisie is normaal alles nieuw zetten, snap ik ook
-Ray- schreef:mwoah, meer olie misschien. maar 550 kilometer op een tank is een prima gemiddelde hoor.
wou dat ik dat had
overmatig olieverbruik duid op slijtage. 250 is veel voor een motor, dan kan wel eens een gebrek optreden. gewoon in de gaten houden en als het te gortig word reviseren.
kleppen die gaan tikken ligt aan je klepstoters, die zijn vervuild in al die jaren. Of je gebruikt te dunne olie, dat kan je olieverbruik ook doen stijgen en je kleppen laten likken omdat de olie er te makkelijk uitstroomt bij belasting.
zeg je dat je d'r niet kan zien door omstandig heden als je geen zin hebt ofzo
heeft ze altijd begrip d'r op
is toch anderhalf uur heen en anderhalf uur terug
maarja ben vandaag ff met m'n kofferbak bezig geweest en tot zovere is dit het resultaat
Ik zou hem lekker op 16 inch zetten 195/40 bandjes er omheen knallen zodat je hem ook nog prima kan verlagen. 17 inch vindt ik persoonlijk te groot, en ben bang dat het (zeker i.c.m. verlagen) hier en daar aan gaat lopen.
zal gaan aanlopen in vele gevallen. en erbij is het natuurlijk wel erg groot onder een 16v. 18 of 19 onder een golf is leuk, onder een clio vind ik het persoonlijk minder.
ik heb zelf 16 inch velgen, met bandenmaat 195/45, en ik heb een ClioB fase1, dit loopt nét niet aan, ik weet niet in hoeverre de afmetingen verschillen, maar ik heb echt net een pink-ruimte over bij vol insturen
17" is tha bomb past opzich prima. Je moet alleen niet met 3 zeugen op de achterbank gaan zitten aanlopen is niet zo heel veel bij een 16v in combi met 3cm verlaging.
achter en voor wil ik wat spoorverbreders doen
en dan 16inch zo breed mogelijk
staat dit mooi
heb wel iemand op het forum gezien met 15 inch maarja
en ben langs de garage geweest
m'n distribitie riem moet vervangen worden en een lager bij m'n versnellings bak ofzo moet vervangen worden omdat ie piept in z'n 5
en dat getik waar ik het over had was geen getik van de stoters:D
en raar maar waar hij verbruikt al een 3 weken geen olie meer:D
ik heb nog zo'n clio embleem maar dan phase 3
zal ik die d'r op doen of niet wat vinden jullie
en ik wee tniet of jullie het ook hebben
maar al rij ik op de snelweg rond de 150 ofzo en ga over een hobbeltje heen
dan veert ie te veel in m'n hoofd raakt zowat het dak aan
is dit normaal?