ACT: Clio II
-
- Contacteer:
Nope vermoed van niet. Je zal dan toch een sport demper eronder moeten zetten denk
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
mwah..t wordt wel wat luider hoor, anders zittie er niet, maar verwacht geen piepende oren 

gewoon een ander einddempertje er onder zetten bij mijn clio 1.2 heb
ik dat ook gedaan en hij maakt een kabaal ! standaard hebben 1.2
geen midden demper alleen een kat. soms schaam ik me wel, ik heb
het opgemeten 128 Decibel !
ik dat ook gedaan en hij maakt een kabaal ! standaard hebben 1.2
geen midden demper alleen een kat. soms schaam ik me wel, ik heb
het opgemeten 128 Decibel !

gweoon een std 1.2 middenpijp eronder zetten dan? 

Mwa, ik zie wel wat het wordt, heb nu het DTM eindstukje thuisliggen, ff kijken of ze bij de garage dat donderdag ff kunnen maken, dan vind ik het wel prima 
Misschien als ik ooit een Switch'N'Blast systeempje op de kop kan tikken voor weinig, dan word het wel wat leuker

Misschien als ik ooit een Switch'N'Blast systeempje op de kop kan tikken voor weinig, dan word het wel wat leuker

-
- Contacteer:
Als ik men clio wat door trek in de toeren maakt ie soms een piepend geluid. Denk zelf dat een 1 of andere riem wat slapper is geworden.
Zou dit kwaad kunnen overigens? Of had al die zooi riemen e.d al vervangen moeten zijn? Hijs van 2003 en heeft 52500 km gelopen
Zou dit kwaad kunnen overigens? Of had al die zooi riemen e.d al vervangen moeten zijn? Hijs van 2003 en heeft 52500 km gelopen
om de 5 jaar klopt maar 120 000 is wel erg veel, meetsal rond de 90 000 km.
kan een vsnaar zijn die kunnen nog wel eens te droog worden dan gaan ze piepen.
gewoon een beetje wd-40 op de snaar spuiten en het piepen is weg.
hoor je de snaar ook bij het starten ? dan is het zeker weten de v-snaar.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ja joh lekker inspuiten! 
misschien dat je em gewoon vervangt als ie piept?
zeker als ie al oud is

misschien dat je em gewoon vervangt als ie piept?

-
- Contacteer:
Klopt. Zo is het door Renault opgegeven.Ferdy schreef:om de 5 jaar of 120.000 km.....uit mn hoofd
Dan kun je na 2 dagen weer die zooi erop spuiten.Dnns schreef:kan ook haha, maar in de beun gebruiken we gewoon een beetje WD![]()
Its magical ..
Gewoon even een kaars tegenaan houden met draaiende motor, werkt beter en langer.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Heeft er nog iemand intresse in Apex verlagingsveren?
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
hoeveel mm Zijn ze? passen ze ook op een RS?
-
- Contacteer:
Nee is alleen bij doortrekken in een versnelling( zo rond de 4000/4500 toeren) Bij starten hoor je niksDnns schreef:om de 5 jaar klopt maar 120 000 is wel erg veel, meetsal rond de 90 000 km.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Of ze ook op een RS passen weet ik niet, maar ze verlagen iig 40 mm.Hardcore RS schreef:hoeveel mm Zijn ze? passen ze ook op een RS?
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
nope passen niet, jammer
vraagie:
collega van me heeft een Clio II 1.2 8v en die tikt nogal. Nu dacht ik aan kleppies stellen, maar ken dat eignelijk bij zo'n frikandel?
zo ja, welke waarden
0.15 in, 0.20 uit?
collega van me heeft een Clio II 1.2 8v en die tikt nogal. Nu dacht ik aan kleppies stellen, maar ken dat eignelijk bij zo'n frikandel?

zo ja, welke waarden

0.15 in, 0.20 uit?
frikandel ?Haas schreef:vraagie:
zo ja, welke waarden
0.15 in, 0.20 uit?
niet spoten he met 1.2

als je wil, graag!-PAZ- schreef:volgens mij kan je die nog wel stellen ja, waardes zou ik effe moeten opzoeken @ work![]()

ow..paz...zie nu je reply pas 
nog een ander vraagje: in deze clio zitten elec ramen, maar nu is het bovenste plastic hoekje van de raamgeleider afgebroken waardoor die kabel niet meer gespannen staat en dus het raam naar beneden valt en niet meer bedient kan worden.
weet iemand of die mechanismen gelijk zijn voor de elec als handbed. ramen? En zo ja, waar kan ik die halen? Dealernummers mayb?

nog een ander vraagje: in deze clio zitten elec ramen, maar nu is het bovenste plastic hoekje van de raamgeleider afgebroken waardoor die kabel niet meer gespannen staat en dus het raam naar beneden valt en niet meer bedient kan worden.
weet iemand of die mechanismen gelijk zijn voor de elec als handbed. ramen? En zo ja, waar kan ik die halen? Dealernummers mayb?

Haas schreef: nog een ander vraagje: in deze clio zitten elec ramen, maar nu is het bovenste plastic hoekje van de raamgeleider afgebroken waardoor die kabel niet meer gespannen staat en dus het raam naar beneden valt en niet meer bedient kan worden.
weet iemand of die mechanismen gelijk zijn voor de elec als handbed. ramen? En zo ja, waar kan ik die halen? Dealernummers mayb?![]()