ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Ferdy schreef:mocht er wat gebeuren, dan hang je voor de rest van je leven natuurlijk
Daar heb ik geen medelij mee, sorry hoor!

Ferdy schreef:stel dat je iemand aanrijdt... :gun:
Die (of de eventuele nabestaanden) hangen voor de rest van hun leven.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Haas
Car: Megane RS

om nog ff dat fakkeltje wat verder te gooien.
denk dat heel veel mensen niet eens in de gaten hebben wat ze doen als ze met drank op achter t stuur krijgen; daar schuilt juist het gevaar in. :)

anders gezegd: mensen hebben niet in de gaten wat het met ze doet en dus ook niet hoe gevaarlijk het is. Net alsmet hard rijden. 20 kmh te hard rijden er een heleboel, maar dat de remweg er meer dan mee verdubbeld weet geen hond, of realiseerd zich dat niet.
Tom
Moderator
Car: MB

Krijg dorst van dit topic :beer:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Wedelman

Gedronken achter het stuur? Geen gordel? Onvoldoende afstand houden?

Het zijn allemaal wetten, gemaakt door mensen die er hard over nagedacht hebben, voor je eigen, maar vooral voor andermans veiligheid.

Als jij te hard rijdt, zonder gordel en je klapt tegen een boom, hoeveel mensen denk je dat er dan nodig zijn om je tussen de motorkap en de boom uit te halen?

Lekker is dat, denk eens aan je medemens!

I rest my case.
Gast

ben geen priester
ja , ik rijd ook soms hard
neen, ik draag niet steeds men gordel

en NEEN, als ik gezopen heb rijd ik niet !

Zal wel koewl aanvoelen om het neer te zetten als een stoere sjonnie die binnen de 2 maanden op zen dak ligt.

Kheb der niets aan toe te voegen. Iedereen doet wat ie wil maar net zoals Ronald het zegt...het moet je eigen kinderen maar es overkomen.
Robert-Jan

Je blijft je toch ook steeds verbazen over de posts van somige bezoekers, de naam clublid verdienen ze niet eens!!!! (N)

Wat een lomp jong ben jij joh beetje met drank op achter het stuur stappen, figuren als jij moeten ze het rijbewijs afnemen en een hele oude fiets geven of nog beter een strippenkaart!!!!

Ik mag alleen hopen als je het vaker doet en je verliest een keer de controle dat je alleen jezelf om een boom vouwt en niet iemand anders meeneemt in je stomiteiten!!! :@
VLK Groep
Tom
Moderator
Car: MB

DaNaLa schreef:
Egon schreef:
DaNaLa schreef:
Tom schreef:Is er hier een of andere computer freak die mij kan helpen?

Probleem als volgt. Mijn windows wil niet meer opstarten. Vrij oud ding, windows ME en als je op start dan komt op een gegeven moment het blauwe scherm (achtergrond) maar de taakbalk en de icoontjes komen niet. Ding doet niets meer op dat moment. Druk je CTRl-ALT-DEl dan zie je ook geen actieve toepassingen. Ook in veilige modus gebeurt er niets. Iemand een idee???

Je zou eens kunnen proberen om hem in bureau accessoires- systeemwerkset- systeemherstel en daar dan de computer op 1 maand terug te zetten ofzo...
Of een keer opnieuw opstarten MET de cd van ME erin en dan gaat ie meestal bestanden zoeken die hij kwijt is om vervolgens weer gewoon verder te gaan zoals voor je problemen kreeg.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Anders zul je over moeten gaan op : FORMAT C en als je nooit hebt gebackupt (zoals vele NOOIT doen) dan ben je dus alles kwijt!!!
Om vervolgens ME of beter nog XP opnieuw erop zetten.

Groeten Patricia
ik denk, als ik dit zo lees dat systeem herstel niet zal gaan werken, omdat de computer niet meer helemaal opstart.
Het grote probleem hier is Windows ME denk ik.

Misschien kun je nog wat doen met de cd van Windows Millenium (een nieuwe installatie er over heen) heb je ook alle bestanden nog die je gewijzigd/ gemaakt hebt.
Das zeker ook nog een goede optie !!! (Y)
of je zet ME er nog een keer extra op, op de D schijf als je die hebt.
Dan start je hem via de D op en dan zoek je naar je oude bestanden op C.
Dat werkt ook nog wel eens .
het werkt nog steeds van geen kanten. Als ik de opstartdiskette erin stop tijdens opstarten gebeurt er niets en met de cdrom van ME in de drive ook niet. Moet zeggen dat ik ook de ballen verstand heb van pc's :p

Denk dat ik morgen de hulptroepen maar moet inroepen. Kompleet leeg gooien en Xp erop zal het wel worden.....
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
puddinkie

haha is niet dat ik mij lam heb gezopen hoor
hahaha kom op zeg dan laat ik mij ook wel rijden

maar had 1.5 flesje op ik weet het, ook nog te veel
en heb me les wel geleerd

maar by the way hoorde op radio dat ze gepimpte auto's nog veel strenger gaan aanpakken

haha windows blauw scherm betekent meestal nieuwe windows er op ;) :P
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Duupke (Ronald)
Contacteer:

puddinkie schreef:haha is niet dat ik mij lam heb gezopen hoor
hahaha kom op zeg dan laat ik mij ook wel rijden
Lach maar, :~
Je gaat dan toch voor gaas, mocht je een ongeval veroorzaken. Laat staan een ongeval met letsel.
Verzekering begint te zeiken.

Ik neem aan dat je een beginnend bestuurder bent, dus dan mag je gewoon 0,0 drinken.

*edit* Laat maar trouwens.
ARNO16V
Contacteer:

Nou zo kannie toch wel weer, hij zegt toch dattie z'n lesje heeft geleerd...
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Laat maar....
Wedelman

Ik mag alleen hopen als je het vaker doet en je verliest een keer de controle dat je alleen jezelf om een boom vouwt en niet iemand anders meeneemt in je stomiteiten!!!
En dan mogen wij zeker betalen voor de berging, de nazorg van de brandweermannen/politieagenten/ambulancebroeders/nabestaanden/de mensen die het ontdekken/de plaatselijke schoolkinderen/enz... en laten we de schade aan de boom niet vergeten!

Moet ik nog even doorgaan?
Egon

KoenGTT schreef:Meer mensen problemen met windows live hotmail... klotezooi!
ja, tis bagger en erg langzaam (N)
Egon

Tom schreef:
DaNaLa schreef:
Egon schreef:
DaNaLa schreef:
Tom schreef:Is er hier een of andere computer freak die mij kan helpen?

Probleem als volgt. Mijn windows wil niet meer opstarten. Vrij oud ding, windows ME en als je op start dan komt op een gegeven moment het blauwe scherm (achtergrond) maar de taakbalk en de icoontjes komen niet. Ding doet niets meer op dat moment. Druk je CTRl-ALT-DEl dan zie je ook geen actieve toepassingen. Ook in veilige modus gebeurt er niets. Iemand een idee???

Je zou eens kunnen proberen om hem in bureau accessoires- systeemwerkset- systeemherstel en daar dan de computer op 1 maand terug te zetten ofzo...
Of een keer opnieuw opstarten MET de cd van ME erin en dan gaat ie meestal bestanden zoeken die hij kwijt is om vervolgens weer gewoon verder te gaan zoals voor je problemen kreeg.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Anders zul je over moeten gaan op : FORMAT C en als je nooit hebt gebackupt (zoals vele NOOIT doen) dan ben je dus alles kwijt!!!
Om vervolgens ME of beter nog XP opnieuw erop zetten.

Groeten Patricia
ik denk, als ik dit zo lees dat systeem herstel niet zal gaan werken, omdat de computer niet meer helemaal opstart.
Het grote probleem hier is Windows ME denk ik.

Misschien kun je nog wat doen met de cd van Windows Millenium (een nieuwe installatie er over heen) heb je ook alle bestanden nog die je gewijzigd/ gemaakt hebt.
Das zeker ook nog een goede optie !!! (Y)
of je zet ME er nog een keer extra op, op de D schijf als je die hebt.
Dan start je hem via de D op en dan zoek je naar je oude bestanden op C.
Dat werkt ook nog wel eens .
het werkt nog steeds van geen kanten. Als ik de opstartdiskette erin stop tijdens opstarten gebeurt er niets en met de cdrom van ME in de drive ook niet. Moet zeggen dat ik ook de ballen verstand heb van pc's :p

Denk dat ik morgen de hulptroepen maar moet inroepen. Kompleet leeg gooien en Xp erop zal het wel worden.....
koop een andere harde schijf. Zet de huidige schijf op 'd-schijf'.
gebruik de nieue schijf om een andere versie van windows op te installeren. kun je vervolgens zoeken naar bestanden op je oude schijf. (heb je toch al je oude bestanden nog (I)
heb je gelijk wat extra ruimte, en zoveel kost een harde schijf niet meer tegenwoordig
Miekje16V

Ik snap er geen f*ck meer van!!! :(
Is Top Gear op vrijdag een herhaling van dinsdag ofzo??? ... ik dacht eerst andersom en nu blijkt dat ik deze aflevering van de week al gezien heb... grr! :~

Enne dat filmpje van die Porche achtervolging was vanavond ook in wegmisbruikers... wat een mongool zeg! (N)
Steven
Car: M536

Egon schreef:
KoenGTT schreef:Meer mensen problemen met windows live hotmail... klotezooi!
ja, tis bagger en erg langzaam (N)
Same here, ben er ooit eens aangekomen omdat mijn zus Windows Live Messenger installeerde en prompt kan ik nergens de ouwe messenger meer downen.
Daarbij dus ook spontaan overgegaan naar dat Live hotmail, wat gewoon 1 flop is. Gelukkig gebruik ik die mail niet zo heel vaak.

Hehe die reacties over drank op en rijden zijn wel weer prachtig, ik krijg net als Tom trek in bier :beer:
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

pff kom je om 2u thuis, denk nog ff 3 uur te kunnen pitten. nou niet dus.. nog steeds wakker, en over precies 11 minuten gaat mn wekker weer.. gaat weer lekker werken worden dalijk!!! :D
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Wat een rot baas.

Ik heb vanmiddag/vanavond een bedrijffeestje in Bergen (aan zee). Hebben ze hele strandtent afgehuurd.

Hopen dat het weer is zoals het nu ook is; lekker zonnig.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Chris@R5

Vandaag lekker een dagje vrij. Misschien ga ik zo nog even naar het circuit voor de kwalificatie vanmiddag van de champcars. Inmiddels ken ik het hele Minardi team qua monteurs door mijn werk en er staat nog een uitnodiging open van hun voor een 'show and tell' door de pit :worship: .
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Windows live mail zuigt (N) Ze hadden het beter kunnen laten zoals het was. Kan niet eens fatsoenlijk bij men inbox komen (N)
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Even snel een photoshopje met andere velgen...wel of niet mooi?

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... _OZ_F1.jpg[/img]

Zit nog zwaar te twijfelen namelijk (kleur zou gewoon zilver moeten zijn, niet antraciet)
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Wel mooi, maar zou het niet doen, is zonde. :wink:
Velocity

Ronnie schreef:Wel mooi, maar zou het niet doen, is zonde. :wink:
Mee eens!
Ferdy
Über-Spammer

zou het ook niet doen !
mooi die A Team velgen laten zitten !!
Haas

haal het niet in je hoofd....pimp! Mooi niet doen en die oude er onder laten zitten (Y)
Haas

peeps..ff een vraagje. Heb het ozo geweldige GrandPrix2 weer geinstalled op mijn pc, maar heb nu een probleempie. Spel draait uiteraard als een tierelier, maar het geluid is echt een hel, hij stottert als de neten, wat ik ook instel. Iemand een idee hoe ik dan kan fixen....?
Velocity

Check even je geluidsinstellingen van het spel, kan zijn dat die geavanceerde modus heeft, zet m eens op low quality, misschien helpt het!
Monica

Zijn er meerdere mensen hier die problemen hebben met Windows Live Hotmail?
Telkens na het inloggen krijg ik een lightversie die ruk werkt (traag, of niet).
Is er een mogelijkheid om die Live Hotmail te omzeilen en gewoon de oude hotmail voor de dag te krijgen?
Arjen

MartijnG schreef:Even snel een photoshopje met andere velgen...wel of niet mooi?

Zit nog zwaar te twijfelen namelijk (kleur zou gewoon zilver moeten zijn, niet antraciet)
Meteen doen en de huidige velgen weer terugleggen op de plek waar ze horen te liggen; of zijn dat geen putdeksels? :)
Ferdy
Über-Spammer

Arjen schreef:
MartijnG schreef:Even snel een photoshopje met andere velgen...wel of niet mooi?

Meteen doen en de huidige velgen weer terugleggen op de plek waar ze horen te liggen; of zijn dat geen putdeksels? :)
:gun: :gun: :gun:
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Monica schreef:Zijn er meerdere mensen hier die problemen hebben met Windows Live Hotmail?
Telkens na het inloggen krijg ik een lightversie die ruk werkt (traag, of niet).
Is er een mogelijkheid om die Live Hotmail te omzeilen en gewoon de oude hotmail voor de dag te krijgen?
Jep, moet ergens op die pagina een mogelijkheid zijn om terug te gaan nou de oude hotmail.

Heb ik ook gehad.
Riël
Über-Spammer

MIsschien maar meteen naar Gmail?

Heb het voordeel van Hotmail nooit begrepen...Ohja, mijn hotmail is voor aanmelding bij spam-achtige sites :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Monica schreef:Zijn er meerdere mensen hier die problemen hebben met Windows Live Hotmail?
Ja hier ook last van. Irriteert me matenloos. Ze hadden beter het gewoon bij hotmail kunnen houden ipv dat windows ruk mail
canonballman

leuke motorswap:
ONLY in america.....

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Porsche- ... dZViewItem
Gesloten