Ronnie's Twingo [Verkocht en weg]
ik mis een rtc kenteken houder? 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Moet je ff gaan zoeken
Kan ie gelijk samen met z'n luxe kentekenplaten doen

Kan ie gelijk samen met z'n luxe kentekenplaten doen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Saai, wij kwamen binnen de de
kwamen al bij ons op het gezicht, vond het echt super. Dit weekend gaan we waarschijnelijk naar het grootste (als ik mijn collega moet geloven) Amerikaanse evenement in Kronenberg.
Zitten idd geen RTC kenmerken op de auto, wel kreuztage stickers.

Zitten idd geen RTC kenmerken op de auto, wel kreuztage stickers.
Met saai bedoel ik dat bijna alle auto's daar gewoon stil stonden te staan
Stonden wel gruwelijk vette bakken tussen hoor, maar had gehoopt dat ze flink aan het burnen waren op het cirquit en dat er nog wat van dat soort leuke dingen waren 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
@ Haas:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... border.jpg[/img]
Hier ff de foto van rechtsvoor.
Zondag gaan we eens ff kijken wat we allemaal gaan vervangen/vernieuwen aan olieën en filters en toestanden.
Ook gaan we ff aan de voorzijde bij de wielen het een en ander bekijken, aangezien er wat speling linksvoor zat.
Rechtsvoor loopt de schroefset aan tegen de binnenzijde van de velg, waarschijnelijk door het verstellen van het camber. Dit proberen we waarschijnelijk op te lossen door spacers ofzo.
(zeg ik dat goed Haas)??
Dus ff wat onderhoud en controles en dan kan ie weer fris de weg op.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... border.jpg[/img]
Hier ff de foto van rechtsvoor.
Zondag gaan we eens ff kijken wat we allemaal gaan vervangen/vernieuwen aan olieën en filters en toestanden.
Ook gaan we ff aan de voorzijde bij de wielen het een en ander bekijken, aangezien er wat speling linksvoor zat.
Rechtsvoor loopt de schroefset aan tegen de binnenzijde van de velg, waarschijnelijk door het verstellen van het camber. Dit proberen we waarschijnelijk op te lossen door spacers ofzo.
(zeg ik dat goed Haas)??

Dus ff wat onderhoud en controles en dan kan ie weer fris de weg op.

zeg je zeker goed 
Misschien dat arno of mark nog weet of je sleufgaten in je schroefset hebt zitten om t camber te stellen? Anders mooi en setje spacers om te passen

Misschien dat arno of mark nog weet of je sleufgaten in je schroefset hebt zitten om t camber te stellen? Anders mooi en setje spacers om te passen

Ik zou het niet weten zo, maar misschien dat Mark het wel weet idd. 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
Heyeee Zondag eerst naar Ommen he 

Idd Ronnie! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
heeft mark m uitgelijnd?ARNO16V schreef:Ik zou het niet weten zo, maar misschien dat Mark het wel weet idd.

Jup! 

moet ik hem hebben 

Hij zal morgen hier de boel wel weer bij lezen denk ik! 

er staat een look-a-like van je wagen op de rijksstraatweg in haarlem ronnie. zal proberen er van de week een foto van te maken 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Don't now of er sleufgaten in zaten, is me niet opgevallen met het uitlijnenHaas schreef:zeg je zeker goed
en zover ik weet stond het camber ook niet zo gek raar maar dat kan Ronnie wel zien opt rapport
Renault 19 1.8 16V Cabrio
ok, niets aan de hand 
binnekant van de velg loopt net tegen de dempervoet aan en dat hoorde ron. maar gaan we waars oplossen met 2 spacers van 5mm per kant

binnekant van de velg loopt net tegen de dempervoet aan en dat hoorde ron. maar gaan we waars oplossen met 2 spacers van 5mm per kant

-
- Contacteer:
De makkelijkste weg

-
- Contacteer:
2cm?? die heb ik nog wel voor je liggen (opboutbare en 4maand gebruikt
)

Ron, je schroeft de verbreder op je trommeltje achter en daar schroef je je wiel weer aan vast. Vrij simpel 
weet alleen niet of 2cm niet wat overmoedig is met je achterwielranden, want die zijn nogal breed van een twingo. (Tenzij je wil gaan dremelen...
)

weet alleen niet of 2cm niet wat overmoedig is met je achterwielranden, want die zijn nogal breed van een twingo. (Tenzij je wil gaan dremelen...

-
- Contacteer:
Passen gaat het zeker .. geen probleem
alleen of het uit komt met je wielkasten dat weet ik niet
ligt er aan hoe je wielen er nu ''uitsteken'' aan de achterkant
alleen of het uit komt met je wielkasten dat weet ik niet
ligt er aan hoe je wielen er nu ''uitsteken'' aan de achterkant
-
- Über-Spammer
zondag proberen in Ommen dus 
-
- Contacteer:
Ging jij nou wel naar Ommen dan
dan kan ik ze zo mee nemen.kun je ze even proberen volgende week
dan kan ik ze zo mee nemen.kun je ze even proberen volgende week
Ah man! Scheisse! 

-
als 2cm nu niet wil, wil ik eventueel wel ruilen/deal maken want heb 15mm, dit is trouwens geen opboutbare maar met verlengde bouten, wel met centreerring 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Jij gelijkRonnie schreef:Zonder spoorverbreders?
Jij hebt toch ook spoorverbreders achter?
Zondag ben ik niet in Ommen.

Met de vorige velgen (Ook T-lines dus) had ik dat probleem wel

Nu met deze velgen en spoorverbreders dus ook

Had nog een paar setjes velgen gekocht om het op te lossen, maar denk dat die ook maar op MP gaan

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T