

/btw
Turbo 1 uit '81!
Jackson schreef:hmm ok. ik heb de pagina gevonden hoe het te doendus we gaan een poging wagen
/btw
Turbo 1 uit '81!
jeroen83 schreef: hier zijn de foto's van de renault,een leuk projectje.
900 euro,met een andere achterbank,komt nog een stoel bij 2 extra deuren mistlampjes nieuw en nieuwe koppeling in verpakking en 2 wiellagertjes voor achter
[img]http://i129.photobucket.com/albums/p229 ... 3/voor.jpg[/img]
[img]http://i129.photobucket.com/albums/p229 ... ijkant.jpg[/img]
[img]http://i129.photobucket.com/albums/p229 ... 3/klok.jpg[/img]
[img]http://i129.photobucket.com/albums/p229 ... binnen.jpg[/img]
[img]http://i129.photobucket.com/albums/p229 ... achter.jpg[/img]
Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.Steven schreef:Vet man, met dik vermogen: Klikkie
Zo te zien een 644 grijs fase 1 met een fase 2 deur in 608 grijs
http://www.domeinenrz.nl schreef: 6016 Bedrijfswagen, RENAULT,
type 5 GT TURBO BESTEL,
kenteken VG-98-DX,
afgelezen km-stand 181.630, benzine,
datum afgifte deel I 27.10.1989,
*verplichte keuring RDW*.
BTW: 19,00%
KOSTEN KENTEKENBEWIJS EUR 29,50
ZIE PAGINA 2 VAN DE CATALOGUS
Verkoop Verkoopunit Soesterberg (routebeschrijving)
Categorie: Voertuigen en onderdelen
aardige kerel de verkoper, heb tijdje geleden nog wat bij hem gekocht. weet niet meer of hij met deze 'gtt' op het circuit gereden heeft of met een andere maar de eigenaar heeft wel verstand van gtt zaken
het uitwisselen is niet zo boeiend, loshalen en als de nieuwe er op zit inderdaad ffies de olie laten rondpompen met de bobinekabel los......Jackson schreef:Vraagje;
Mijn standaard turbo van mn R5GTT is bijna aan zn end. Hij jankt al lekker bij het gas geven. Wieltje heb al te veel speling. Dus ik wil deze gaan vervangen. Heb al een goeie standaard turbo liggen. Dus die moet erop komen.
Waarmee rekening te houden?? Ik hoorde dat het gewoon uitwisselen is, bobine kabel lostrekken, 1 min doorstarten zodat de turbo lekker kan doorspoelen enzo. Klopt dit??
En verder is mn turbo druk verhoogd. loopt op de 1 bar. Blijft hij daar ook op staan of is ie met de andere turbo weer gewoon standaard? Zit verder geen bleedvalve tussen, is volgens mij gewoon door middel van die turbo opgeschroefd, via de wastgate ofzo? of lul ik nu lariekoek haha.
Wil even jullie meningen/ervaringen horen.