Enne de nieuwe van Prince -Like I love my guitar

precies, en om het nu dubbel te downloadenHaas schreef:daarbij zullen veel van de zoekresultaten toch al in je bezit zijn, toch?
denk dat je deze bedoelt. tis trouwens al een aardig oud nummer jaar of 5 ofzo.+Clio16v+ schreef:op mallorca hoorde ik in shooters feestcafe een remix van een stukje uit 'From dusk till dawn'. Ging van 'we got white pussy, black pussy, all kinds of pussy' enz. met uiteraard een goeie beat er onder, was wel lekker nummer, weet iemand hoe dit nummer heet?
heb geen bekenden gezien, alleen nederlanders die met een heel slecht accent Engels proberen te praten-Ray- schreef:i know nothing
amsterdammersHaas schreef:heb geen bekenden gezien, alleen nederlanders die met een heel slecht accent Engels proberen te praten-Ray- schreef:i know nothing
gewoon ff limewire dowloaden.+Clio16v+ schreef:dat kan hem wel zijn nu nog ergens downloaden
heb pro dus geen last vanMerijn schreef:Aaaahhh neee! Geen Limewire. Of installeer eerst effe 80 spyware/malware/virusscanners.
ooow nee ik kijk bijna altijd de grote en het bestand + naam wel na. als ik het niet ken of het ziet er beetje vaag uit dan download ik niets. probleem wat ik 3 jaar geleden kaazaa kreeg was dat alle nummer halverwege een soort rara storing geluid kregen.Merijn schreef:Haal je ook nooit iets binnen wat je niet wilde? Dat is mijn ervaring met Limewire. Download je iets, is het heel wat anders dan je zocht.
is dat origineel niet een oud hiphop nummer?Steven schreef:Ik zoek nog een electronummer, d'r zit de volgende tekst in:
'Get up, get up, and push it, push it, get up and move your body'
Verderop roepen ze tussen de beats nog iets van 'To tha beat...'
Iemand een idee? Hoorde em gisteraaf ook nog op slamfm.