man die is bruuuuuut!

ik heb bij mijn gte die reflectors gespoten die koplampen van nu zijn proefkoplampen want zijn duplo`s die ik gebruikt heb,MartijnG schreef:Ja, die platen om de reflectoren heen bedoel ik dus ook![]()
Dan zou het er dus zo uitzien;
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... l_3cm2.jpg[/img]
Ik ben vooral van de laatste optie (glas zelf zwart spuiten) benieuwd hoe dat eruit ziet in het echt(uiteraard niet te zwart, wnt dan komt er alsnog weinig licht doorheen natuurlijk...
Zou het dan trouwens verschil uitmaken of je de binnenkant van het glas of de buitenkant zwart spuit?? Want dan zou ik de lamp niet eens uit elkaar hoeven te halen.
dat klopt, maar ben er wel heel anders tegenaan gaan kijken na mijn avontuurtje...........Merijn schreef:Met die instelling kun je er beter helemaal nooit meer geld in steken, Haas.
Vele wegen leiden naar rome. Ik ga ook geen complete dorpel vervangen als er 1 gaatje inzit. Een plaat erin lassen is Nét zo goed. Het is inderdaad een bulk werk, laat staan de beroerde pasvorm van overzetdorpels. Dat kost je minstens 1 of 2 dagen om het strak te krijgen, terwijl je met een plaatje in 1 á 2 uurtjes klaar bent met hetzelfde resultaat.Merijn schreef:Dat is ook wel weer zo...Maar toch, ik heb gewoon een hekel aan half werk, waarvan ik weet dat ik straks weer opnieuw kan beginnen.
Ik heb 7 jaar geleden nog nieuwe besteld via renault en nog steeds geen roestTom schreef:Wel zonde dat je die andere dorpels al besteld had. Kunnen die niet terug? die zijn anders ook weg geroest tegen die tijd dat je ze wel gaat gebruiken (als die lasser goed werk levert iig)
leg m is buiten danJochem de Haas schreef:Ik heb 7 jaar geleden nog nieuwe besteld via renault en nog steeds geen roestTom schreef:Wel zonde dat je die andere dorpels al besteld had. Kunnen die niet terug? die zijn anders ook weg geroest tegen die tijd dat je ze wel gaat gebruiken (als die lasser goed werk levert iig)( ongemonteerd hangen ze in de schuur )