ACT: Clio16V I
-
- Contacteer:
1 malige actie, z'n baas vond het al een probleem dattie er gelijk 2 nam 
ok, 50 euro voor de jouwe 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Heeft iemand hier ervaring met een schroefset van FK? die -85mm kan. En dan heb ik nog een vraag. Omdat ik natuurlijk eigenlijk een 1.8 16v heb maar met een f7r blok, kan ik dan beter de williams of de 1.8 16v schroefset nemen, voor de prijs maakt het toch niks uit.
-
Dat weet ik dus net niet. Neem wel gewoon de 1.8 16vMerijn schreef:Als je voortrein niet aangepast is naar Willi-specs, moet je gewoon voor de 16V-set gaan.
FK is volgens mij gewoon een goede keus. Kijk ook eens naar KW, H&R, etc. Zijn ook allemaal goed.

[img]http://i170.photobucket.com/albums/u246 ... lakte4.jpg[/img]
Ik heb effe je projecttopic door zitten kijken en twijfel echt. Volgens mij is dit wel een Williams voortrein. Bij een gewone 16V is het zo opvallend, maar hier begin ik toch ernstig over te twijfelen.
Ik heb effe je projecttopic door zitten kijken en twijfel echt. Volgens mij is dit wel een Williams voortrein. Bij een gewone 16V is het zo opvallend, maar hier begin ik toch ernstig over te twijfelen.
** hier stond onzin **
als ik het zo zie, zou ik zeggen: Willi voortrein
Geen spacers aan de voorzijde?
hoe kon je dat ook weer zien, aan de montage van de stabistang? En een boutje er dooorheen door de draagarm was een 16v voortrein en een stabistang die je met een klemmetje eromheen aan de draagarm zet, is een willi draagarm?
als ik het zo zie, zou ik zeggen: Willi voortrein

hoe kon je dat ook weer zien, aan de montage van de stabistang? En een boutje er dooorheen door de draagarm was een 16v voortrein en een stabistang die je met een klemmetje eromheen aan de draagarm zet, is een willi draagarm?

-
right!Haas schreef:** hier stond onzin **
als ik het zo zie, zou ik zeggen: Willi voortreinGeen spacers aan de voorzijde?
ff logisch nadenken in verschil clio en 19 

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... elgen.html
Effe een nieuw laagje lak erop en je hebt ze!
Effe een nieuw laagje lak erop en je hebt ze!

-
Dit waren gewone speedline velgen heb er geen spoorverbreders opzitte toen niet in ieder geval nu alleen achter. Heb ook geen idee wat de eerste eigenaar ermee heeft gesjouwt. Weet alleen dat de 1e en 2e eigenaar lid was van de renault sportief. Ps: mijn speedlines waren opnieuw gespoten in silver en de zijkante van de spaken waren blackchroom erg vet 

-
- Contacteer:
Inderdaad zag hem ook staan op marktplaats die info was ook ff nieuw voor mij lol
zit er veel verschil in dan met het onderstel van een williams en een clio 1.816v
-
Grotere spoorbreedte (ongeveer 15mm per kant) d.m.v. R19 16v draagarmen en andere (dikkere?) stabilisatorstang. Om dat passend te maken moet je dus ook langere assen monteren, en spoorstangen misschien ook wel? Verschil in de schokdempers zit hem in het bevestigingspunt onderaan, omdat de fusee's verder naar buiten staan. De williams heeft ook een sterker subframe.DarkAngel schreef:zit er veel verschil in dan met het onderstel van een williams en een clio 1.816v
-
- Contacteer:
vanmorgen geplaatst, eindelijk een accu die boven de 12v blijftle mouton noir (sandy) schreef:[img]http://www.pangaea-expeditions.com/imag ... wTopSM.jpg[/img]
kwam m'n buurman mee aanzetten, gloednieuw 25 euro
heeft 't zwarte schaap ook eens geluk
ook als ik de stereo een beetje opendraai

alleen 't past net met die omgedraaide polen!
hey mensen,
vraagje: ik wil mijn remblokjes+remschijven laten vervangen iemand eenig idee wat dat ongeveer gaat kosten.
en vraagje 2:zit er veel verschil in de remblokjes/schijven bv maakt green stuff nu echt verschil???
graag jullie mening en of ervaring hier over en evt een linkje
graag wel een beetje betaalbaar
vraagje: ik wil mijn remblokjes+remschijven laten vervangen iemand eenig idee wat dat ongeveer gaat kosten.
en vraagje 2:zit er veel verschil in de remblokjes/schijven bv maakt green stuff nu echt verschil???
graag jullie mening en of ervaring hier over en evt een linkje

-
weet iemand of een sportuitlaat sebring van een clio 1.4 bj95 onder een clio 16V bj 93 past
graag snelle reactie
thks
graag snelle reactie
thks
-
Nou ik heb brembo schrijven en ferado blokjes rondom en dat werkt prima.nickyr16v schreef:hey mensen,
graag jullie mening en of ervaring hier over en evt een linkje![]()

weet niemand het ???DarkAngel schreef:weet iemand of een sportuitlaat sebring van een clio 1.4 bj95 onder een clio 16V bj 93 past
graag snelle reactie
thks
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Gewoon Brembo schijven halen met Ferodo blokken inderdaad. EBC Green Stuff is volgens vele anderen rotzooi, lekker laten liggen...Ga voor een setje Brembo Max schijven met Ferodo DS2500 blokken. Dat doen de meesten geloof ik...Cleaned_Clio_16v schreef:Nou ik heb brembo schrijven en ferado blokjes rondom en dat werkt prima.nickyr16v schreef:hey mensen,
graag jullie mening en of ervaring hier over en evt een linkje![]()
graag wel een beetje betaalbaarbrembo is wel 1 van de beste merken dacht ik maar green stuff is ook goed dacht ik.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
Heb ik ook volgens mij [img]http://i170.photobucket.com/albums/u246 ... 26mei4.jpg[/img] Remt als een mf
Heb ook achter brembo williams schrijven.

iemand nog wat tips hoe ik zonder al teveel hoef weg te slopen het thermocontact vervang van een 16 klepper?
met de steeksleutels en baco die ik nu heb kom je er retelastig bij en ken je zowat geen slag maken...
met de steeksleutels en baco die ik nu heb kom je er retelastig bij en ken je zowat geen slag maken...
*barf*
geen zin in! tering wat een ellende voor zo'n frutding.
dat gaan we dus doen als het mooi weer is
geen zin in! tering wat een ellende voor zo'n frutding.

Hmmm, volgend jaar zomer? 
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Past niet, als het om een einddemper gaat tenminste......DarkAngel schreef:weet niemand het ???DarkAngel schreef:weet iemand of een sportuitlaat sebring van een clio 1.4 bj95 onder een clio 16V bj 93 past
graag snelle reactie
thks
Moet je eens aan Luco vragen hoe makkelijk je bij een IC-buis-steuntje kunt komen.-Ray- schreef:iemand nog wat tips hoe ik zonder al teveel hoef weg te slopen het thermocontact vervang van een 16 klepper?

-Ray- schreef:*barf*
geen zin in! t@ring wat een ellende voor zo'n frutding.

kwartiertje en je bent weer klaar, dat werktje valt nou toch echt eens mee