Ik heb al een hele tijd een vocht vlek /vlekken in me lamp zitten en krijg het maar niet weg ook niet als die hele tijd in de zon staat!

Iemand een advies?
Alvast bedankt, Sander!
Dit had ik dus ook met mijn koplampen,deze heb ik gewoon in een warme ruimte gelegt.Daarna de hele nacht laten liggen.Want het kan wel ff duren voordat al het vocht eruit is...Daarna heb ik de koplampen rond het glas beter afgekittCli0 Styl3 schreef:Hallo allemaal!
Ik heb al een hele tijd een vocht vlek /vlekken in me lamp zitten en krijg het maar niet weg ook niet als die hele tijd in de zon staat!
Iemand een advies?
Alvast bedankt, Sander!
Dat klusje moet makkelijk binnen 2 uur gedaan zijn..dus 3 a 4uur is niet echt realistischCli0 Styl3 schreef:Klopt het dat een garage ongeveer 3 tot 4 uur bezig is met verlagingsveren plaatsen?
Alvast bedank, Sander!
valt wel mee hoor, hij werkt in dordt en daar ligt 't vol met "heuvels"Cli0 Styl3 schreef:Das wel heel snel :O en die clio licht wel lkr laag op de grond dan haha zkr weinig heuvels in je buurt?
Mzzl, Cli0 Sty3
Een behoorlijke bak met geld!Cli0 Styl3 schreef:Wat kost dat nou voor een Renault clio 2 een turbo? en wat zal je er mee winnen met de pktjes?
Alvast bedankt, Sander
nee he? ongelovige thomasCli0 Styl3 schreef:Geen turbo voor me automaatje