Umweltfreundlich? my ass

Haas schreef:ja, en dus? als je een gtt hebt kieper je alles maar naast je neer? wat een onzin zeg... Het zal geen prijs krijgen als schoonste auto, maar wat je zelf kunt .................
ja, ach ik zal mijn mond maar houden...........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ach...wat zou het allemaal ook boeien he. Lekker zeiken op problemen waar je zelf geen invloed op hebt, lekker makkelijk en de dingen waar je zelf wat aan kunt doen, gewoon niet doen joh, wat kan het allemaal ook rotten...Jackson schreef:het kan me idd vrij weinig schelen, mja laten we nou geen ruzie gaan makenlaten we het vriendelijk houden.
Er zijn dingen die vele malen erger zijn dan mijn olie op de weg..
sja...tactvol is misschien anders, maar t lijkt me dat je zelf wel kunt snappen dat wanneer je dat ding los hangt, het gaat lekken....Riël Notermans schreef: Nee, maar de gemiddelde GT lekt sowieso meer olie van er door dat slangetje naar buiten komt
Bovendien, give the boy a break, hij zal t niet bewust hebben gedaan of er niet bij hebben nagedacht. Als nu even iemand wat minder lomp doet en gewoon zegt van joh hang het in een flesje, dan is t niet zo'n zooi, dan komt dat heel anders over he
Verder, heb je gelijk.
Als je geen troep hoeft te maken, doe je het niet
ja nu klopt er helemaal geen ruk meer van het verhaalRoy schreef:De meeste crap is weer verwijderd, nu weer on-topic?![]()
zo heb ik het in ieder geval bij mijn oude clio bi jde achterlichten ook gedaan ja.Arco schreef:Maar hoe gedaan dan ??
Gewoon een stukje geknipt en over het lampbolletje heen getrokken ???
Het lijkt mij makkelijker en beter om die panty gewoon over de hele lampunit heen te trekken in plaats van om het pitje, anders smelt het inderdaad zo weg.Haas schreef:zo heb ik het in ieder geval bij mijn oude clio bi jde achterlichten ook gedaan ja.Arco schreef:Maar hoe gedaan dan ??
Gewoon een stukje geknipt en over het lampbolletje heen getrokken ???
Dacht eigenlijk wel dat dit een algemeen bekend iets wasIn duitsland doen/deden ze het erg veel!