die schreeuw aan t eind !!

typisch haas,Hessel schreef:
die schreeuw aan t eind !!
dan kun je er meteen in !Haas schreef:niet geheel onverwacht
ach, vanavond gaan me zus en zwager de trouwfoto's ophalen. Denk dat daar ook wel een kistwaardige bijzitNetjes in pak nog wel
De enige griet die er liep was meer van het formaat bushok dus daar keek ik niet naarFerdy schreef:die griet van de receptie zeker ?Rory schreef:Ze liepen daar met van die mooie nieuwe Renault F1 blousjes... vrijdag toch maar eens ff eentje vragen... zagen er skon uut!
he bah, hij kijkt weer alleen naar de verkopers...Rory schreef:De enige griet die er liep was meer van het formaat bushok dus daar keek ik niet naarFerdy schreef:die griet van de receptie zeker ?Rory schreef:Ze liepen daar met van die mooie nieuwe Renault F1 blousjes... vrijdag toch maar eens ff eentje vragen... zagen er skon uut!
Nee, de verkopers liepen in van die mooie blousen (de rest liep met het standaard pakkie (overall of blauwe renault blousen))
Nee niet bij Arend, zit bij van Kerckhof en Visser in Zaltbommel (ongeveer 5 minuten rijden vanaf huis)Merijn schreef:In Oss? Daar lopen ze al een tijdje mee rond.
Maareh, nu al reparaties aan de RS??Ga je er weer een fortuin achterlaten, daar bij Arend?
als ik jou daar blij mee maakFerdy schreef:
ik neem aan dat deze niet in het smoelenboek komen ?
Als ik even tijd kan vinden om naar nijmegen te komen zal ik het zeker niet na laten..Haas schreef: De complete week uiteraard van de partij, nog meer mensen die ik tegen kan komen? Dan weet ik of ik incognito moet gaan namelijk![]()
Gaan jullie verhuizen of ga jij uit huis?Ronnie schreef:Fijne vakantie mensen, ik ben morgen een weekje naar de zon in Spanje, als ik terug kom (24e op mijn verjaardag) zal ik nog één keer een bbq inplannen, de laatste in dit huis.