[Haas' ex-Coupé]Case closed

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

= tegenpartij
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
PaulM

TNT :P
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

+Clio16v+ schreef:TNT :P
trinitrotolueen
Haas
Car: Megane RS

kreeg net een belletje, mijn megane is vanmorgen opgehaald door een opkoper. Duurde allemaal wat lang, want ze hadden de oprijwagen kapot ;)

Maar goed..ze is weg, ben ik daar vanaf (klinkt lomp, zo bedoel ik t niet, maar in dit geval ben ik blij dat ik een zorg minder heb...)

EDIT:
nog een keer een plaatje van haar in vol ornaat, op de plek waar ik t meest van haar genoten heb:
Afbeelding
Baal er nog wel elke dag van... Die golf is grappig vervoer, maar geef mij mijn coupe maar terug.. :~

[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... ing021.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Haas op za 11 aug 2007 9:29, 1 keer totaal gewijzigd.
PaulM

iig wel een zorg minder zoals je zegt, blijft sneu natuurlijk. Drek kan je je volledig op de clio storten en dan heb je weer wat moois onder je kont :biertjuh:
Velocity

Als we de foto's moeten geloven dan word die clio zeker gaaf!
Haas

sja, die clio is wel wat ingrijpender ;)
Siempie

mooi dat hij nu weg, kun je je nu volledig concentreren op de clio
Laatst gewijzigd door Siempie op di 10 jul 2007 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Nou hop aan de sleutel en die ouwe klere Clio afbouwen...daar in rijden en je bent die Coupe zo weer vergeten :p
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

:'(
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Haas

Tsja, tis niet anders helaas.... :'( :'( :sad:
Haas

zo, gister de vrijwaring en mijn centjes opgehaald. Hij staat nog wel dicht bij huis, in Herpen. Dussuh..wie er nog wat wil hebben van haar? ;)
Weet niet of ze gesloopt wordt of niet, maar denk dat ze gerepareerd wordt :)
Steven
Car: M536

Door garage Mehmet zeker :klop:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Herpen? :) Schitterend dorp... :lol: Ben ik dinsdag nog geweest. 90% van de bevolking is werkloos daar, geloof ik. Dus dat zal wel mooi in elkaar gebroddeld worden weer. ;)
Haas

:lol:

nee, bedrijf had een nederlandse naam en als ik de mannen daar mag geloven, zou hij binnen een dag of 5 wel weer op de weg staan :S
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Goed doorwerken dan!

In Oss zit ook zo'n mooi bedrijf: Rooie Deef Auto's of zoiets. :lol: Dan lach je je lul uit je boks toch!? We zullen er wel eens langs rijden. :)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

hoeveel autobedrijven heeft de familie Heesbeen tegenwoordig in Oss? ook altijd van die lekkere zaakjes :D
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

5 dagen is wel heel snel, maar dat het te repareren is geloof ik wel. :)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-Ray-
Contacteer:

Steven schreef:Door garage Mehmet zeker :klop:
ik gok poetssalon Aslan in de Spaanse Polder :worship:
Immer wieder die verdammte Holländer
canonballman

Ja, wat ze al niet met poetsen kunnen tegenwoordig :p
canonballman

Of ze zetten een draaiende betonmolen met plamuur langs de coupe, en storten zo de deuken vol. Spuitbus 449 erover heen, en klaar is Aslan :wink:
-Ray-
Contacteer:

ik zeg slijptolletje lassie lassie plamuurtje verfie poetsie en in de showroom met 89xxx km voor 8950
Immer wieder die verdammte Holländer
Jean-Paul-S
Über-Spammer

beetje bijtippen en klaar is kees :p
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

"Ja meneertje die knik in het dak? Dat zit er standaard in. Tis het sportmodelletje hé"
Egon

Paul1916v schreef:hoeveel autobedrijven heeft de familie Heesbeen tegenwoordig in Oss? ook altijd van die lekkere zaakjes :D
Ach in Duizel heb je 'n een of ander autobedrijf met een bord op het dak "klanten gezocht". zaken gaan daar niet zo goed geloof ik :D
Haas

nou, update. Van de week een brief gekregen van mijn RB dat de tegenpartij weigert de schuld op zich te nemen omdat "De tegenpartij is van mening dat u op het moment van de aanrijding veel te hard reed en hiervoor niet op tijd kon afremmen. "
mijn RB heeft geprobeerd de getuigen te bereiken, maar dat is ng niet gelukt. (heb zelf gister ook gebeld, maar kreeg voicemail). Wil hun adressen proberen te achterhalen, dan kan de RB hen een brief sturen.

Wat is nu belangrijk wat zij verklaren, of anders gezegd: niet vergeten?
mijn lijkt ten eerste dat de tegenpartij no gniet van baan gewisseld was en dus nog op beide banen reed ten tijde van de aanrijding?
ten tweede lijkt t me handig als ik die foto's aanbied, waar duidelijk op te zien is dat ik nog met 4 wielen op t asfalt rijd ten tijde van de aanrijding?

Nog meer? (Wouter?)

Heb ook een ander contactpersoon gekregen bij de RB btw, ben benieuwd, heb m nog niet gesproken...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

das lekker dan
uit ervaring weet ik dat het heel lang kan duren voor er betaald wordt als de tegenpartij schuld blijft ontkennen

wij hebben ooit 3,5 jaar op een schadebedrag moeten wachten terwijl kip en klaar was dat de tegenpartij schuldig was :( :(
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Haas

ja, nouja, we zijn nu 11 weken verder en we zijn nog geen stap verder, dus die tijd, boeit me nog t minst op t moment. Ik wil gewoon mijn gelijk halen, want hoe langer het duurt en hoe vaker ik er over nadenk, hoe overtuigder ik ben dat ik geen schuld heb... en dus wil ik gewoon dat ik mijn gelijk krijg, klaar. Daar gaat het me om, hoe ik dat het beste voor elkaar kan krijgen. Ik wil niet later denken van: shit, als ik dat had gedaan, was t misschien anders afgelopen, waardoor ik geld niet was misgelopen.
Steven
Car: M536

Je hebt alleen telefoonnummers van die getuigen? Geen idee waar ze wonen of hoe ze heten? Misschien met zoekopnummer.nl oid kijken of je een adres ergens bij kan vinden?
Robke
Car: Lexus IS250

Ik voel een oproep voor de RTC knokploeg aankomen? :lol: >-)
Tom
Moderator
Car: MB

ja mag daar 100km/h op dat stukje dus hij zal wel soep in zijn ogen gehad hebben. Aangezien het nog ruim voor het stoplicht is gebeurd en die megane ook weer geen ferrari is lijkt het me sterk dat jij (veel) te hard gereden hebt. En wat doet de politie in dergelijke gevallen? Die waren er toch ook bij.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Vraag is natuurlijk of jouw snelheid invloed had op het ongeval?

Oftewel, als jij zachter (en hoeveel zachter) had gereden was het ongeval dan niet gebeurd?

Het feit blijft wel dat hij van rijbaan is gewisseld en daarbij al het overige verkeer voor dient laten te gaan. Artikel 54 RVV.

Natuurlijk kan je altijd proberen om met een aanvullende verklaring te komen, foto's van de sitiutie te maken of een zeer duidelijke situatieschets te maken (mss kan Google-earth helpen).

Maar kan de TGP aantonen dat jij te hard reed? Reed jij wel te hard? Laat ze dat aantonen dan! Ze moeten het ergens op papier hebben staan! Ik kan ook wel roepen dat je veels te hard reed maar dat kan iedere leek roepen. Het moet wel officieel zijn bewezen.

Vraag aan je RB of je een kopie van het PV mag hebben, misschien dat daar nog nuttige info instaat.

Probeer iig die getuigen te bereiken. Die zijn nu volgens mij van zeer groot belang.

Van een tegenpartij hoef je verder niet te verwachten. Jij bent de eisende partij => Wie eist, bewijst! (zo werkt het in NL)

Weet jij wie de verzekeraar van de Tgp is?

Laat je niet te makkelijk afschepen, Rechtsbijstand verzekeraars zijn echt traag en log en als het ze iets te moeilijk wordt laten ze de boot gaan.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Wat een gezeur van die tegenpartij zeg. (N) Gewoon je rechtsbijstand op de huid blijven zitten. Ik heb eens een geval gehad waar de RB het opgaf, maar ineens binnen 3 weken alles geregeld had toen mijn tussenpersoon het zelf wel wilde gaan doen. :~
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

WouterW schreef: Laat je niet te makkelijk afschepen, Rechtsbijstand verzekeraars zijn echt traag en log en als het ze iets te moeilijk wordt laten ze de boot gaan.
En kijk je polis eens na of je zelf invloed hebt op de advocaatkeuze.

Anders eens uitzoeken of je een bewijs van onvermogen kunt krijgen en dan zelf een advocaat inschakelen, dat gaat meestal stukken sneller. (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Haas

nouja, op zich heb ik deze contactpersoon bij RB nog niet gesproken, dus geef hem een eerlijke kans. Denk dat ik nuchter gezien genoeg bewijzen heb dat hij de fout maakte en niet ik. Al reed ik te hard, als je naast een vrachtauto rijdt of nadert en hij komt naar links, heb je weinig te willen, klaar. Daarbij heb ik mijn getuigen die mijn verhaal bevestigen en foto's van de slipsporen die boekdelen spreken. Daarbij was het stoplicht erna rood, dus zo belachelijk hard had ik niet kunnen rijden, aangezien ik niet meer had kunnen remmen voor het stoplicht. (dat is mijns inziens ook de reden dat hij zo zacht reed...)
Steven schreef:Je hebt alleen telefoonnummers van die getuigen? Geen idee waar ze wonen of hoe ze heten? Misschien met zoekopnummer.nl oid kijken of je een adres ergens bij kan vinden?
jawel, ook namen. Heb ze al vaker aan de telefoon gehad en de ervaring leert dat ze vooral savos bereikbaar zijn, vandaar dat ik ze zelf wilde bellen voor een eventueel adres :)
Tom schreef:ja mag daar 100km/h op dat stukje dus hij zal wel soep in zijn ogen gehad hebben. Aangezien het nog ruim voor het stoplicht is gebeurd en die megane ook weer geen ferrari is lijkt het me sterk dat jij (veel) te hard gereden hebt. En wat doet de politie in dergelijke gevallen? Die waren er toch ook bij.
precies. Politie heeft geen sporen opgenomen ivm geen persoonlijk letsel. Althans, dat was hun lezing. Daarbij heb ik mijn eigen foto's nog waar onomstotelijk vaststaat dat ik nog met 4 wielen op de weg reed op moment van aanrijding..
Plaats reactie