ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Jean-Paul-S
Über-Spammer

:lol:

vind het toch knap irritant. volgens mij is hij niet alleen langzamer door dialogys, maar door allerlei beestjes in de pc :p
Egon

moet je ook je windows dicht houden anders vliegen al die virussen naar binnen :D
Jean-Paul-S
Über-Spammer

waarom heeft de pc van een blondje gordijntjes voor het scherm?

om de windows te kunnen openen (0)
Egon

een blondje moet je ook maar geen typ-exgeven als ze niet al te best kan typen. anders is binnen de kortste keer het hele scherm wit :)
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

-Ray- schreef:op usenet, NOD32
Of AVG, (erg goed, en ook lekker licht net als NOD32) of Avast (ik vind 'm iets zwaarder, maar is ook gewoon goed)
En zijn beide gratis.

Maakt tegenwoordig geen fuck meer uit of je een betaalde of gratis anti-virus heb.. De gratis versies brengen vaak zelfs sneller en vaker updates naar buiten dan een betaalde..

Jean-Paul: ik ben bang dat je met enkel een anti-virus programma de rotzooi niet helemaal wegkrijgt... Anti-spyware is het toverwoord :smoke: Niet dat anti-virus niks doet, maar zoekt niet 'breed' genoeg..

Je kunt de beste anti-spyware programma's los installeren: Ad-Aware, Spy Sweeper, Spybot Search & Destroy, maar ook in 1 pakket met Hitman Pro :)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

trend micro housecall proberen
http://housecall.trendmicro.com/

als dat niet werkt, PM me dan maar ff
mark 5t
Contacteer:

ik kan steeds geen fotos uploaden bij priyanthas site :(
na het uploaden klik ik op doorgaan en dan kom ik niet verder.
meer mensen hier last van?
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

AVG heb ik hier draaien, om de paar uur update's (Y) werkt erg goed :)
Egon

mark 5t schreef:ik kan steeds geen fotos uploaden bij priyanthas site :(
heb al even niets meer ge-upload dus ik kan het je niet vertellen. Zal eens wat gaan proberen
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Egon schreef:
mark 5t schreef:ik kan steeds geen fotos uploaden bij priyanthas site :(
heb al even niets meer ge-upload dus ik kan het je niet vertellen. Zal eens wat gaan proberen
Dan is je foto waarschijnlijk te groot.. even resizen en nog eens proberen :)
Egon

ja dat zou ook wel kunnen idd
Haas
Car: Megane RS

Komt mijn collega net hier op werk aan, heeftie me daar een verhaal. Vannacht in Tilburg bij hem in de straat is er een vent met een gejatte 5serie op een paar auto's geknald. Hij had er drie voor de deur staan .... onder andere zijn afgelopen zaterdag gekochte Lancia Delta. Wat denk je... alledrie zijn auto's geraakt. Gelukkig niet de zwaarste schades, veelal krassen en een spiegel minder. Er waren twee andere auto's echt zwaar geraakt. Van de 5serie was weinig over blijkbaar...een wiel lag op de stoel en een stuk ophanging met schokdemper aan de overkant van de straat.

fijn...van die malloten... |:

Iemand die dit bekend voorkomt?
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Haas schreef:Komt mijn collega net hier op werk aan, heeftie me daar een verhaal. Vannacht in Tilburg bij hem in de straat is er een vent met een gejatte 5serie op een paar auto's geknald. Hij had er drie voor de deur staan .... onder andere zijn afgelopen zaterdag gekochte Lancia Delta. Wat denk je... alledrie zijn auto's geraakt. Gelukkig niet de zwaarste schades, veelal krassen en een spiegel minder. Er waren twee andere auto's echt zwaar geraakt. Van de 5serie was weinig over blijkbaar...een wiel lag op de stoel en een stuk ophanging met schokdemper aan de overkant van de straat.

hebben wij toen een keer in utrecht gezien
whehehehe die waren vol op een lantaarnpaal geknalt met een 5 serie
heel de vortrein eronderuit

wel sneu voor de andere autobezitters daar
is ook wel een lekkere stad dat tilburg |:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Geert
Contacteer:

Avira heeft ook een erg goede gratis virusscanner. Deze heeft geen verloop datum en komt in veel test als beste uit de bus.

http://www.free-av.com
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Haas schreef:Komt mijn collega net hier op werk aan, heeftie me daar een verhaal. Vannacht in Tilburg bij hem in de straat is er een vent met een gejatte 5serie op een paar auto's geknald. Hij had er drie voor de deur staan .... onder andere zijn afgelopen zaterdag gekochte Lancia Delta. Wat denk je... alledrie zijn auto's geraakt. Gelukkig niet de zwaarste schades, veelal krassen en een spiegel minder. Er waren twee andere auto's echt zwaar geraakt. Van de 5serie was weinig over blijkbaar...een wiel lag op de stoel en een stuk ophanging met schokdemper aan de overkant van de straat.

http://www.brabantsdagblad.nl/regios/ti ... 593100.ece
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
RoyH

Bij mijn vriendin om de hoek, letterlijk, is in het weekend een auto in de fik gestoken, een andere auto had brandschade daarvan. Dit is op een parkeerplaats waar ik mijn clio ook nog wel eens neerzet... nu niet meer dus.

Laatst zijn daar (wat verderop) 11 auto's in de hens gestoken...

@JPS: Karspersky schijnt ook goed te zijn, kun je net zoals Mcaffee en Nod 32 een gratis versie van downloaden die 3 maanden blijft werken.

Mcaffee en Norton zijn rotzooi. Om Norton te verwijderen moet je vaak zelfs een speciaal bestand downloaden om hem te kunnen verwijderen.

Mcaffee blokkeert gewoon de hele boel op het moment dat je trial period op is, had mijn vriendin laatst. Rotzooi eraf gegooid en hey de verbdinding staat weer open.

Karspersky vond ik zelf redelijk irritant omdat het zelfs Windows updates als malware aanmerkte, ook Hitman pro trouwens :P

Nod32 hebben we hier op het werk, werkt prima tot nu toe en ik zou zeker even hitman pro erover heen laten gaan. Je bent er een aantal uren mee kwijt maar je pc wordt dan door zoveel programma's gescand dat je (bijna) alles er mee weg krijgt.
Reno-loos
Jean-Paul-S
Über-Spammer

RoyH schreef:Bij mijn vriendin om de hoek, letterlijk, is in het weekend een auto in de fik gestoken, een andere auto had brandschade daarvan. Dit is op een parkeerplaats waar ik mijn clio ook nog wel eens neerzet... nu niet meer dus.

Laatst zijn daar (wat verderop) 11 auto's in de hens gestoken...

@JPS: Karspersky schijnt ook goed te zijn, kun je net zoals Mcaffee en Nod 32 een gratis versie van downloaden die 3 maanden blijft werken.

Mcaffee en Norton zijn rotzooi. Om Norton te verwijderen moet je vaak zelfs een speciaal bestand downloaden om hem te kunnen verwijderen.

Mcaffee blokkeert gewoon de hele boel op het moment dat je trial period op is, had mijn vriendin laatst. Rotzooi eraf gegooid en hey de verbdinding staat weer open.

Karspersky vond ik zelf redelijk irritant omdat het zelfs Windows updates als malware aanmerkte, ook Hitman pro trouwens :P

Nod32 hebben we hier op het werk, werkt prima tot nu toe en ik zou zeker even hitman pro erover heen laten gaan. Je bent er een aantal uren mee kwijt maar je pc wordt dan door zoveel programma's gescand dat je (bijna) alles er mee weg krijgt.
ik ga weer eens een poging wagen :) dankjewel iedereen (Y)
Laatst gewijzigd door Jean-Paul-S op ma 2 jul 2007 9:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Haas
Car: Megane RS

Duupke (Ronald) schreef:

http://www.brabantsdagblad.nl/regios/ti ... 593100.ece
das wat anders. Wat ik bedoel is VANMORGEN gebeurd zeg maar...
Egon

:nee:
Duupke (Ronald)
Contacteer:

okay,

zijn wel rampenbakken dan die BMW's. :wink:
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Duupke (Ronald) schreef:okay,

dat is al langer bekend
kunnen niks hebben
als je er te dicht in de buurt komt vallen ze al it elkaar :lol: :lol:
Egon

Luco/Alpine-racer schreef:

dat is al langer bekend
kunnen niks hebben
jij hebt wel eens een confrontatie gehad met zo'n beemer toch? :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Egon schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:

dat is al langer bekend
kunnen niks hebben
jij hebt wel eens een confrontatie gehad met zo'n beemer toch? :p
ja en dat was 1-0 voor de renault 5 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Riël
Über-Spammer

Hopeloze bende hier in Eindhoven.

Gelukkig moet ik Richting venlo en was ik vanmorgen nét optijd.

En even een Duke gejat
<------

hij's ruig :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

"It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum."

;)
Rory

Riël Notermans schreef:Hopeloze bende hier in Eindhoven.

Gelukkig moet ik Richting venlo en was ik vanmorgen nét optijd.

En even een Duke gejat
<------

hij's ruig :)
Das toch niet Duke Nukem maar die kerel uit Wolfenstein?

Dit is Duke Nukem :
[img]http://www.twopandas.com/images/75.jpg[/img]

"Those Aliens gonna pay for shooting up my ride..."
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Je hebt gelijk, geloof ik! :)
Riël
Über-Spammer

jep, sorry. T is wolfenstein :)

Trouwens, even beetje reclame.

http://www.bmwedrivechallenge.nl

Mooie racegame. Maar de ontwikkelaars zijn wel cool. Voor mijn werk werk ik ook samen aan een nieuwe 3D game met deze mensen in Amsterdam. Dit is wel weer iets erg moois wat ze gebouwd hebben!
Een andere game wat in het verleden gemaakt is is http://www.theexpedition.nl :)
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

...
Laatst gewijzigd door MartijnG op ma 2 jul 2007 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Riël
Über-Spammer

MartijnG schreef:Vertel? Dat verhaal heb ik nog niet gehoord :~ :p
Welk?

Naja, de game die we maken heeft als doel de medische wereld, en betavakken als natuur en scheikunde, wat minder stoffig te maken en jongeren te prikkelen om bij een keuze straks ook aan die richting te denken. Hoe je jongeren bereikt, en een indruk laat zitten, veranderd met de tijd. Om in te haken op een echt hot item, misschien wel als eerste of minstens een van de eerste, wordt er zo een spel ontwikkeld. Serious Gaming, noemen ze dat.

Het wordt een 3d game waar je een ' Science Investigator ' speelt, die een drugszaak en enkele moorden moet oplossen. Gedurende het spel raak je zelf verdacht, en moet je je onschuld bewijzen en de dader vinden. Nu vind je in het spel clue's die je moet onderzoeken. De twist is dit: de te onderzoeken dingen zijn 'echt' . Het lesmateriaal eromheen bevat vrij coole dingen, zoals vrijmaken van vingerafdrukken, doen van bloedproeven, onderzoeken van vezels met infraroodspectrometrie, onderzoek van modder naar diatomeen met electronenmiscroscopen, DNA-onderzoeken (electroferese, je weet wel, met die streepjespatronen). Ook een bezoek aan het ziekenhuis met aktiviteiten behoort tot het programma. Het ziekenhuis wordt in het spel ook gemaakt (tenminste, dat is mijn bedoeling, vandaag was ik in het ziekenhuis en ze zagen dit wel zitten) Dit doen de leerlingen allemaal zelf en de resultaten helpt ze verder in het spel. Het duurt voor een klas ongeveer 15 weken.

Tja, daar ben ik dan o.a. druk mee door de dag heen :)

The expedition is een spel wat verder gaat op het verhaal verteld in de film (die is speciaal voor het spel gemaakt, je ziet bijna niet dat t nep is, erg gaaf). Jongeren krijgen een ' smartcard ' waarmee ze punten sparen als ze technische evenementen bezoeken. Met deze punten kunnen ze upgrades e.d. in het spel krijgen, of sparen voor coole gadgets. Het zit momenteel nog in de Pilot-fase.
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

zoooow Riel echt waardeloos zeg die ongelukken bij Eindhoven!, moest vanaf Mestreeg helemaal over antwerpen rijden.
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
oldskool

Hessel schreef:zoooow Riel echt waardeloos zeg die ongelukken bij Eindhoven!, moest vanaf Mestreeg helemaal over antwerpen rijden.
Da hoeft nie maar dan moet je wel ff de weg weten whahahahha
Riël
Über-Spammer

Hessel schreef:zoooow Riel echt waardeloos zeg die ongelukken bij Eindhoven!, moest vanaf Mestreeg helemaal over antwerpen rijden.
t was lekker hopeloos. Al viel t binnendoor reuze mee vandaag, paar keer veldhoven op en af gereden.
Remon

Weet iemand hoe dat nummer heet wat ze draaien op de achtergrond van de radioreclame van Discotheek Zak??? Zoek het al een heel tijdje :)
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Riël Notermans schreef:jep, sorry. T is wolfenstein :)
Wolfenstein is een spel bedacht door id Software in 1991. Het spel wordt gespeeld door de ogen van B.J. Blazkowicz
8)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Gesloten