vind het toch knap irritant. volgens mij is hij niet alleen langzamer door dialogys, maar door allerlei beestjes in de pc

Of AVG, (erg goed, en ook lekker licht net als NOD32) of Avast (ik vind 'm iets zwaarder, maar is ook gewoon goed)-Ray- schreef:op usenet, NOD32
heb al even niets meer ge-upload dus ik kan het je niet vertellen. Zal eens wat gaan proberenmark 5t schreef:ik kan steeds geen fotos uploaden bij priyanthas site![]()
na het uploaden klik ik op doorgaan en dan kom ik niet verder.
meer mensen hier last van?
Dan is je foto waarschijnlijk te groot.. even resizen en nog eens proberenEgon schreef:heb al even niets meer ge-upload dus ik kan het je niet vertellen. Zal eens wat gaan proberenmark 5t schreef:ik kan steeds geen fotos uploaden bij priyanthas site![]()
na het uploaden klik ik op doorgaan en dan kom ik niet verder.
meer mensen hier last van?
hebben wij toen een keer in utrecht gezienHaas schreef:Komt mijn collega net hier op werk aan, heeftie me daar een verhaal. Vannacht in Tilburg bij hem in de straat is er een vent met een gejatte 5serie op een paar auto's geknald. Hij had er drie voor de deur staan .... onder andere zijn afgelopen zaterdag gekochte Lancia Delta. Wat denk je... alledrie zijn auto's geraakt. Gelukkig niet de zwaarste schades, veelal krassen en een spiegel minder. Er waren twee andere auto's echt zwaar geraakt. Van de 5serie was weinig over blijkbaar...een wiel lag op de stoel en een stuk ophanging met schokdemper aan de overkant van de straat.
fijn...van die malloten...
Iemand die dit bekend voorkomt?
Haas schreef:Komt mijn collega net hier op werk aan, heeftie me daar een verhaal. Vannacht in Tilburg bij hem in de straat is er een vent met een gejatte 5serie op een paar auto's geknald. Hij had er drie voor de deur staan .... onder andere zijn afgelopen zaterdag gekochte Lancia Delta. Wat denk je... alledrie zijn auto's geraakt. Gelukkig niet de zwaarste schades, veelal krassen en een spiegel minder. Er waren twee andere auto's echt zwaar geraakt. Van de 5serie was weinig over blijkbaar...een wiel lag op de stoel en een stuk ophanging met schokdemper aan de overkant van de straat.
ik ga weer eens een poging wagenRoyH schreef:Bij mijn vriendin om de hoek, letterlijk, is in het weekend een auto in de fik gestoken, een andere auto had brandschade daarvan. Dit is op een parkeerplaats waar ik mijn clio ook nog wel eens neerzet... nu niet meer dus.
Laatst zijn daar (wat verderop) 11 auto's in de hens gestoken...
@JPS: Karspersky schijnt ook goed te zijn, kun je net zoals Mcaffee en Nod 32 een gratis versie van downloaden die 3 maanden blijft werken.
Mcaffee en Norton zijn rotzooi. Om Norton te verwijderen moet je vaak zelfs een speciaal bestand downloaden om hem te kunnen verwijderen.
Mcaffee blokkeert gewoon de hele boel op het moment dat je trial period op is, had mijn vriendin laatst. Rotzooi eraf gegooid en hey de verbdinding staat weer open.
Karspersky vond ik zelf redelijk irritant omdat het zelfs Windows updates als malware aanmerkte, ook Hitman pro trouwens
Nod32 hebben we hier op het werk, werkt prima tot nu toe en ik zou zeker even hitman pro erover heen laten gaan. Je bent er een aantal uren mee kwijt maar je pc wordt dan door zoveel programma's gescand dat je (bijna) alles er mee weg krijgt.
das wat anders. Wat ik bedoel is VANMORGEN gebeurd zeg maar...Duupke (Ronald) schreef:Haas schreef:Komt mijn collega net hier op werk aan, heeftie me daar een verhaal. Vannacht in Tilburg bij hem in de straat is er een vent met een gejatte 5serie op een paar auto's geknald. Hij had er drie voor de deur staan .... onder andere zijn afgelopen zaterdag gekochte Lancia Delta. Wat denk je... alledrie zijn auto's geraakt. Gelukkig niet de zwaarste schades, veelal krassen en een spiegel minder. Er waren twee andere auto's echt zwaar geraakt. Van de 5serie was weinig over blijkbaar...een wiel lag op de stoel en een stuk ophanging met schokdemper aan de overkant van de straat.
http://www.brabantsdagblad.nl/regios/ti ... 593100.ece
dat is al langer bekendDuupke (Ronald) schreef:okay,
zijn wel rampenbakken dan die BMW's.
jij hebt wel eens een confrontatie gehad met zo'n beemer toch?Luco/Alpine-racer schreef:dat is al langer bekendDuupke (Ronald) schreef:okay,
kunnen niks hebben
als je er te dicht in de buurt komt vallen ze al it elkaar![]()
ja en dat was 1-0 voor de renault 5Egon schreef:jij hebt wel eens een confrontatie gehad met zo'n beemer toch?Luco/Alpine-racer schreef:dat is al langer bekendDuupke (Ronald) schreef:okay,
kunnen niks hebben
als je er te dicht in de buurt komt vallen ze al it elkaar![]()
Das toch niet Duke Nukem maar die kerel uit Wolfenstein?Riël Notermans schreef:Hopeloze bende hier in Eindhoven.
Gelukkig moet ik Richting venlo en was ik vanmorgen nét optijd.
En even een Duke gejat
<------
hij's ruig
Welk?MartijnG schreef:Vertel? Dat verhaal heb ik nog niet gehoord![]()
t was lekker hopeloos. Al viel t binnendoor reuze mee vandaag, paar keer veldhoven op en af gereden.Hessel schreef:zoooow Riel echt waardeloos zeg die ongelukken bij Eindhoven!, moest vanaf Mestreeg helemaal over antwerpen rijden.
Riël Notermans schreef:jep, sorry. T is wolfenstein
Wolfenstein is een spel bedacht door id Software in 1991. Het spel wordt gespeeld door de ogen van B.J. Blazkowicz