Menno schreef:Mooiste van die set is het laminaatvloertje

dat bedoelde ik niet,Paul1916v schreef:GTT op kenteken hè..
ik had ook 4% ofzo, na warm lopen was het 0,35. laat hem dus ff wat beter warm lopen eerst?TMC16v schreef:dat bedoelde ik niet,Paul1916v schreef:GTT op kenteken hè..
ik bedoelde hoe hij 0.19 draaid![]()
Waardeloos lambda gemeten. En werkt gewoon goed.
Fastchip al gebeld en lambda dus los getrokken gaat hij inderdaad beroerd lopen. Signaal van de lambda komt ook in de computer aan.
ga bijna denken dat de motor niet warm was,
Dus zaterdag maar eens zelf aan de kast knopen.
Of heeft iemand anders nog eem methode om hem lager te krijgen?
Ja dat is dus net wat ze niet gedaan heb en ik ook liever niet doe.Haas schreef:ff flink trappen en dan nog een keer meten..
Lek? alles is hardstikke dicht.Menno schreef:Fix dat in- of uitlaatlek eerst eens.
TMC16v schreef:Lek? alles is hardstikke dicht.Menno schreef:Fix dat in- of uitlaatlek eerst eens.
Als de motor tijdje stationair gelopen heeft en je geeft abrupt gas.
Dan geeft ie een backfire de inlaat in. Dus dat zal wel te maken hebben met het CO percentage.
Daar staat toch met koeieletters dat ie lek is?TMC16v schreef: Co 3,5%
C02 12.5
Lambda 0.942
HC 226
02 1.12
kun je onder andere aan de HC zien die is erg hoogTMC16v schreef:![]()
Gedaan en gevonden.
Slang naar vacuumbekrachtiger lekte iets.
Maarre Menno zou je me kunnen vertellen hoe jij dat uit die gegevens haalt?
HC was toch koolwaterstof, wat inhoud dat hij veel onverbrande deeltjes uitstoot. Zaterdag opnieuw aan de CO kast gaat uitsluitsel geven.Danny van Duren schreef:kun je onder andere aan de HC zien die is erg hoogTMC16v schreef:![]()
Gedaan en gevonden.
hmmz oeps foutje dan kijk normaal aleen naar co en lamdaTMC16v schreef:HC was toch koolwaterstof, wat inhoud dat hij veel onverbrande deeltjes uitstoot. Zaterdag opnieuw aan de CO kast gaat uitsluitsel geven.Danny van Duren schreef:kun je onder andere aan de HC zien die is erg hoogTMC16v schreef:![]()
Gedaan en gevonden.
Nee, tankvlotter is kapotMark Coupe schreef:Heeeyyy je moet tanken!!!